Új hozzászólás Aktív témák

  • erix31

    csendes tag

    1.19

    Idézet:

    Az élet a New Actros-t elhozó 1.18-as tapasz után sem állt meg az SCS-nél, a csapat ugyanis már serényen dolgozik a következő frissítésen is: a valószínűleg 1.19-es verziószámmal érkező tapasz első látásra jelentős újításokat nem tartalmaz majd, kellemes kényelmi szolgáltatásokat viszont annál inkább. Noha teljes listát a tervezett javításokról/újdonságokról még nem kaptam, az eddig ismert infók elég szaftosnak tűnnek, így gondoltam, ideje megosztani veletek.
    A következő tapasz legfontosabb újdonsága minden bizonnyal a korábban már emlegetett Modkezelő képernyő lesz, amivel végre a játékon belül, egy képernyőn, könnyebben és egyszerűbben kezelhetjük, állíthatjuk betöltési sorrendbe, valamint aktiválhatjuk és tilthatjuk le a telepített modokat.
    A fentiek persze a modderek részéről is igényelnek majd némi extra munkát, a képernyő a tervek szerint ugyanis a modokhoz mellékelt információs fájlokból olvassa majd be a képernyőn megjelenő adatokat (úgymint készítő, támogatott játékverzió, stb.) és előnézeti képet. A modok modképernyőre való felkészítésére külön leírással készül majd az SCS.
    A változások listája persze a fentivel nem ért véget - lássuk, mire számíthatunk még majd az új peccstől!

    Játékmenet:
    •A szervizben és kamionböngészőben készített képmentések immár nem az éppen vezetett kamion, hanem a képernyőn lefotózott vas adatait tartalmazzák.

    Kamionok:
    •Új beltéri hangeffektek több gombhoz és kapcsolóhoz.

    •Menet közben immár van hangja az abroncsoknak.

    •Javítottak a digitális fék érzékenységén.

    •Valósághűbb fogyasztáskijelzés.

    •A menetinformációk (fogyasztás, levezetett távolság) immár a járműben is eltárolódnak, amiket egy beállított gombbal törölhetünk.

    •A játék új beállítható gombot kapott, amivel egy gombnyomással válthatunk a valódi automata és szekvenciális váltó között.

    •A valódi automata váltó új beállítható gombot kapott, amivel magasabb/alacsonyabb fokozat váltására késztethetjük a váltóművet.
    Szerkesztő:
    •Javítások a kezelőfelület keretrendszerén.

    •A gombok a játékbeli kezelőfelület helyett külön eszköztárra kerültek.

    •Immár lehetséges az editor ablakát az egérrel húzva átméretezni - az átméretezés után persze várni kell egy kicsit, hogy a szerkesztő az új méretnek megfelelően rajzolja ki a képernyő tartalmát.

    Noha gyanúm szerint ezúttal sem ússzuk meg pár száz pályajavítás nélkül az új peccset, számunkra ezúttal inkább egy képmentés tűnik érdekesnek, úgy tűnik ugyanis, hogy (ha nem is feltétlenül az 1.19-es tapasszal egyidőben) de az SCS végre befejezi a cirka egy éve meglebegtetett Magyarország-kibővítést (mint korábban írtam, a tervnek valószínűleg a Skandi DLC elhúzódó munkálatai, és a nem brillírozó alvállakozói csapat tehetett keresztbe).

    Az SCS ugyanis a közeljövőben kibővíti kishazánkat, hogy legyen hova terjeszkedni később: Debrecentől délnyugat fele kezdtek vezetni egy főutat (a képen 47-esnek van jelölve, de első blikkre inkább a 4-esnek tűnik a nyugatra tartó része), Budapestről ugyanakkor elindították dél-délnyugat felé az M5-ös, M6-os, és M7-es autópályákat, illetve egy csomópontnál (ami valószínűleg Székesfehérvárnak felelne meg), a Balatont északról kerülő nyolcas főút kezdő csonkját is elkészítették.
    Tudjuk, hogy az SCS betervezett még legalább két magyar várost (Szegedet és Pécset), illetve hogy az új utakat úgy húzzák meg, hogy

    a.) egyrészt összekössék Nyugat-Magyarországot Kelet-Ausztriával
    b.) a későbbi könnyebb bővíthetőség végett elvigyék az utat a déli és keleti határokig.

    Gyanúm szerint így az M5-ös elmegy majd Szegedig (és a szerb határig), az M6-os Pécsig (és a horvát határig), az M7-es pedig (egy későbbi Zágráb-irányú terjeszkedés okán) szintén a határig és Nagykanizsáig.

    A nyolcas főút a Balatontól északra adná magát, Közép-Nyugat Magyarországon ugyanis így lehetne a legkönnyebben elhúzni Grazig egy összekötőutat; Debrecentől ugyanakkor vagy Nagyvárad, vagy Arad felé vihet el egy főutat az SCS. Noha szívemnek biharkeresztesiként közelebb állna az előbbi lehetőség, a játékbeli térkép alapján egyelőre úgy tűnik, hogy az SCS inkább Békéscsaba (vagy Gyula) és így Arad felé tervezi húzni a keleti határvonalat, amit a 47-es jelzés is alátámaszt a játékbeli térképen (ha viszont tényleg ez a terv, sikerült elég jól nyugatra, a 4-es út nyomvonalára rakni a 47-es egy jó részét).

    És hogy a fentiek közül mely városokra számítsunk?

    Nos, Szeged és Pécs szerintem adott, Nagykanizsa szintén esélyes a 8-as vonalán esetleg Zalaegerszeg vagy Szombathely figyelhet be (vagy egyik sem), míg keleten Békéscsaba vagy Gyula jelezheti a pálya jelenlegi végét - már ha nem raknak be egyszerűen egy benzinkutat, és egy lezárt csomópontot helyette.

    Ami az árazást illeti: miután a bővítmény a Going East pakkot toldja meg új területtel, annak megléte kötelező lesz az új területekhez, a frissítés ellenben szerintem ingyen elérhető lesz majd minden Going East tulajnak.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák