Új hozzászólás Aktív témák
-
L3zl13
nagyúr
válasz DiamondBack #10 üzenetére
A single playerhez teljesen másfajta tartalom kell.
Mások a grafikával szemben támasztott igények. (Bár még most is szivesen játszom Kotor 1-2-vel, de új játékosoknak már nem lenne elég.)
MMO-nál kooperatív játékmódra kell optimalizálni a harcrendszert. Az élő társakat AI-val heylettesíteni, hogy mindkét esetben kihívást nyújtson a harc, szvsz lehetetlen jelenleg.Tulajdonképpen két, teljesen különböző játékot kellene csinálni.
Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
válasz #65675776 #13 üzenetére
Nem ismerem az általad említett két másik játékot, de a KotOR jó példa arra, hogy az AI vezérelt társak nem egyenrangúak egy játékos vezérelttel.
Egy nehezebb harcot nem igen tudnál megnyerni, ha nem állítanád le az időt, és nem mikromenedzselnéd a többi karaktert is.Ez a módszer egy MMO-ban nyilván nem megoldható. És az sem megoldás, hogy real-time harcrendszernél AI vezérelje a társaidat. Erre írtam, hogy szerintem jelenleg nem megoldható. Legalábbis anélkül nem, hogy jelentősen újra kellene balance-olni a játékot, kompenzálandó a gyengébb teljesítményű AI társakat.
Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
válasz #65675776 #19 üzenetére
Igazad van, amikor mikromenedzseled az egész csapatod a KotOR-ban akkor az nagyon hasonló ahhoz mintha minden csapattagot ember irányítana, de mivel ehhez időmegállítást használsz, ezt sem lehetne változtatás nélkül átemelni multiplayerbe.
Lehetne olyat, hogy a pause nem működik multiban, de azért ehhez is szükség volna legalább egy rebalance-ra.A lényeg, hogy ez is extra munkát jelent, az MMO-hoz szükséges másfajta tartalom is extra munkát jelent... Összességében annyi az extra munka, hogy akár már két külön játékot is csinálhatnának.
Ezért gondolom, hogy nem igen fogunk ilyen Single/MMO hibridekkel találkozni, még ha sokan örülnének is neki. (Engem konkrétan nem érdekelnek az MMO-k.)
Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
válasz #65675776 #21 üzenetére
Technikailag semmi extra nincs abban, ha a kör végén megállítod a játékot, de azt ne mond, hogy nem befolyásolja az egész játékmenetet, játékstílust az, hogy megteheted.
Ezt nem lehet egy különálló valamiként kezelni. A harcrendszer egy összefüggő egészet alkot.Nem tudom, hogy a TOR-ban melletted lehetnek-e AI vezérelt társak. (Mellesleg tudtommal ez már az Star Trek: Online-ban is így van tehát ez nem egyedi.) De ha ezek az AI vezérelt társak a többi játékos kiváltására volnának, és ezt maradéktalanul meg is tudnák tenni, akkor le a kalappal a BW előtt, mert akkor valószínűleg megalkották az első valódi MI-t...
Nem értem miért olyan nehéz belátni, hogy egy AI vezérelt társ nem tud tökéletesen kiváltani egy másik játékost.
Ha mégis meg akarnák csinálni, hogy mindkét esetben ugyanolyan jól használható legyen a harcrendszer, a balance és nem utolsó sorban a társnak egyrészt legyen saját sztorija/mondanivalója ha AI vezérelt vs. akkor is tartalmas legyen a játék ha csak ember vezérelt társakkal játszol akkor légyszíves azt ne mond, hogy ez nem jelentene majd dupla annyi munkát.És ha már úgyis dupla annyit dolgoznak vele akkor miért is ne adják ki külön? Főleg, hogy olyanoknak mint én semmi pluszt nem jelent, hogy benne van MMO lehetőség is. Másokat meg a single player rész nem érdekel.
Aki hülye, haljon meg!
Új hozzászólás Aktív témák
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari