Új hozzászólás Aktív témák

  • Morden24

    nagyúr

    válasz tiv83us #13 üzenetére

    Történetileg tényleg gyengébb a Kotor2, mint az előd (azaz inkább azt mondanám, hogy közel nem tudtak olyan jól bánni az egyébként ütős fordulatokkal és sok lehetőséget magukban rejtő karakterekkel [Kreiya például]... szóval a "rendezés" volt szarabb, maga a sztori problémamentes volt), viszont a pécés RPG-dolgot megközelítették annyira, amennyire azt elérni lehetséges (vitába szállnék amúgy, hogy a Vampire: Bloodlines jobb RPG, mint a Kotor, de valszeg csak azért, mert annak a világa hozzám jóval közelebb áll, mint az SW univerzum).

    Érdekel amúgy, jöhet a scan, angol tudás meg valóban nem probléma.

    Az az igazság, hogy nekem az MMO-val, mint koncepcióval van bajom, eddig tökéletesen látszik, hogy a jelen piac az egyszerűbb, árkádosabb megoldásokra bukik Európában és Jenkiföldén, storytelling abszolút másodlagos. Szóval 1. nekem a jelenleg populáris MMO-k felépítése nem jön be (én nem akarok netbuddy-kat gyűjteni és raidekre menni, meg hasonló szarok... nekem a PC-s szerepjáték inkább a Kaland-Játék-Kockázat könyveket jelenti, azaz interaktívan akarok megismerni egy baszottjól előkészített sztorit) 2. Bioware ide vagy oda, van egy félelmem, hogy ez az SW MMO ugyanúgy egy konzumtermék lesz, mint a Happy Meal-es SW figurák: mivel ez kell a népnek, és ők is a pénzből élnek, nem abból, hogy pár hardcore fanboyt megörvendeztessenek.

    (Eddig amúgy egy MMO keltette fel az érdeklődésemet, az a Dune Online volt anno, ami ugye "sokra is vitte"... ebből is látszik, hogy mi kell a piacnak, ami sajna az én igényeimmel jelen esetben nem korrelál.)

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

Új hozzászólás Aktív témák