Új hozzászólás Aktív témák
-
xmaas
őstag
Latvanyos az biztos
-
Prof
addikt
Eh nem arrol volt szo, hogy kevesbe lesz CPu igenyes a Mantle, akkor meg miert 200-ezres Intel I7-el demoznak Mantlet. Legalabb egy 50ezres 8magos AMD FX-el tennek lol
Nem tul hiteles igy a dolog. Meg ahogy a sok effekttol direkt elfordul a videokeszito, nehogy beesen 10-re az fps az is elegge szembetuno.
De azert persze tetszik, hogy egyszerre 1000 egyseg is tamadhatja majd az egyszem hajomat. Az lesz az igazi survival mode -
#85552128
törölt tag
Azért remélem a modellek és az effektek (pl. pajzs) azért ilyen egyszerűek mert egy alfáról/demóról van szó...
[ Szerkesztve ]
-
Kicsimix
őstag
Szerintem ezek utan baromsag arrol beszelni ,hogy kamu a mantle. NV-s vagyok be kell latni , hogy ez mukodik. Pont. Az meg hogy milyen procival futtatjak total lenyegtelen mert mindenkeppen gyorsulnak a jatekok es osszetettebb jelenetek erhetoek el mantle + gcn -el. Ekkorat nem lehet mar kamuzni. Jo lesz ez..
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Pikkolo^^
addikt
Ez nagyon korrekt.
-
Prof
addikt
válasz Malibutomi #8 üzenetére
Ezt ertem de akkor is lehetett volna az AMD-s marketingeseknek annyi esze, hogy figyelnek erre. Igy ujabb tamadasi feluletet adnak a konkurrencianak.
-
Ubran
tag
Nem vagyok tulzottan jartas a temaban es az angolom se ezen a szinten van, de amit az eloadason elmondanak az jonak tunik. Egyebirant a mogottem ulo kollegamnak ecseteltem milyen igeretesnek is tunik ez, amire annyi volt a reakcioj, o mar xy urstrategiai jatekban is csatazott tobb ezer hajoval...
-
dabadab
titán
"o mar xy urstrategiai jatekban is csatazott tobb ezer hajoval..."
Az az EVE Online lesz, ott valoban voltak tobb ezres urhajo csatak (a rekord ugy 4000 tajan volt).
De.
Eleve a szerveren ilyenkor massziv idolassitas van, de a kliensekben is a melybe zuhan a frame rate, plusz az egesz messze nem ugy nez ki, mint ebben a demoban.DRM is theft
-
Picturemaker
őstag
A Motion Blur akasztja meg a DX-et. Minek is kell az?
A nagy űrhajó texúrája kb 0. Ha "rendesen" megrajzolják az nem fogja belassítani?A számítógép rendkívül alkalmas olyan feladatok megoldására, amelyek számítógép nélkül nem is léteznének!
-
alevan
őstag
válasz Picturemaker #14 üzenetére
Ez csak egy techdemo, minimális optimalizációval. Ne várj többet tôle.
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azé 1:50-nél a 180 ezer batch/frame a Mantle-t is 10-20 fps közé küldi.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
PowerBuldog
veterán
Anno a Supreme Commanderben is 1000 fős csapatok voltak. [link]
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
dabadab
titán
válasz PowerBuldog #17 üzenetére
"Anno a Supreme Commanderben is 1000 fős csapatok voltak."
Nem is birta (a video leirasabol):
"SupCom still runs uber slow when the game hits epic battles with hundreds of units on screen. To Counter this for viewing pleasure I slowed the game down to -8 speed and recorded using fraps then sped it back up during editing to make it look like it runs smooth."
DRM is theft
-
[CsuCsu]
őstag
Mire ebből játék lesz addigra az a 200 ezres proci ill. vele ekvivalens fog 50 ezerbe kerülni. Egy, a bolti megjelenéstől évekre való technológiát értelmetlen a jelenlegi kommersz hardverrel mutogatni, mivel az addigra kb. low-end lesz.
Másodsorban pedig egy szót nem szóltak arról sehol sem, hogy ez az engine ne lenne proci-igényes. Pont ellenkezőleg, az a céljuk vele, hogy a CPU kihasználatlan tartalékait is kiaknázza, amik jelenleg kb. vízgereblyézéssel vannak lekötve (magyarul a proci hatásfokán javítanak a Mantle segítségével). Ki akarják hozni a maxot a sokmagos gépekből.
-
Lomha 8V
addikt
Elég meggyőző.
-
Jacek
veterán
válasz Picturemaker #14 üzenetére
Ha egy effektre azt mondod minek az, akkor minek neked textura?
-
Chapel
addikt
"...plusz az egesz messze nem ugy nez ki, mint ebben a demoban."
Hanem sokkal jobban. Annak gyönyörű a világa, szépek a hajók is, az egy más világ. Ott a 4000 hajó, az combosabb feladat mint itt, de persze más is az egész közeg. Csak azért írtam hogy Eve nagyon szép
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
Jacek
veterán
válasz Picturemaker #23 üzenetére
Ahamm persze Majd neked mindig külön egy irónia feliratot kirakok...
-
mrhitoshi
veterán
Ez az egész nem a CPU-ról szól, hanem a VGA-ról. Ez tudva levő volt az elejétől kezdve.
Az már más kérdés, hogy az AMD nem olyan "köcsög", hogy direkt lassítsa a feldolgozást az API-val a nem AMD CPU-kal szerelt gépeken, és így nem csak az FX-ek profitálnak ebből. Ilyet a kedves konkurencia lépett már meg más formában.[ Szerkesztve ]
PS4
-
dgabor80
tag
Végre végre!!! Szép-szép stratégiák!!! Tetszik...egy durva több ezer fős űrcsata...kellően átgondolt irányítással...új szintre is emelheti ezeket a játékokat.
Vagy pl. történelmi stratégiák birodalmi léptékben...(esetleg róma vagy Nagy Sándor)...több légióval csatázni..több országban és fronton.. szép lenne...„Nem kell megtenned, a túlélés nem kötelező.” W. E. Deming
-
Én nem tudom mi jó van ebben a demóban, minden féle szögletes színes köröcskék villóznak, kicsit nagyobb tárgyak körül, amik szerintem nem is szépek.
Nadehát ízlések és pofonok.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz antikomcsi #29 üzenetére
Több dolog érdekes benne. Elsősorban a rengeteg objektum és a részecskerendszer teljes hiánya, mert minden szimulált.
1:35 körül kinyitják az oldalsó kis részt és a sok szöveg alján olvashatod, hogy batch count: az igen extrém lehet, elmennek 185000-ig. A DX-nél 2000 az ajánlott maximum érték, noha 10000-ig el lehet menni, de utána nem stabil az API. Ehhez képest a 185000 igen durva.Aztán a leképző leginkább a Renderman valós idejű iterációja. Zömében úgy dolgozik, ahogy a filmekben a CGI-t képzik le, csak itt nincsen több száz gépből álló renderfarmod. Valami ilyesmiről szól a next-gen.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Squirrel
őstag
Azért durva, hogy ahogy mondja a csaj, tényleg mozognak a capital ship-en az ágyúk is külön-külön és annak megfelelő irányba is tüzelnek.
-
wednesday
őstag
Én is nagyon örülnék egy RTS reformnak, nem csak az egységszámban, hanem a kezelésben és irányításban.
Mert azzal ugyan nem megyünk sokra ha jobb klikk klikk kijelöl, bal klikk támadás és nézzük ahogy kaotikusan lövik egymást az egységek.
Főleg egy űrhajós harcos játéknál kéne egy jól "kiépített parancsnoki" rendszer. Ahol az egységek relatív önállóan tudnak tevékenykedni útvonalat keresni (értsd: nem kell piszmogni velük, nem kell kattintó bajnoknak lenni 1000 klikkel), hanem a stratégiával foglalkozni. Ehhez az is kell, hogy az útvonalkeresés, egységmozgás AI is fejlődjön, mintha ezen is segítene ez az új motor....
-
Prof
addikt
válasz wednesday #34 üzenetére
En is azt varnam a nextgen-tol, GPGPU koncepciotol, hogy az AI is fejlodjon. Jelenleg altalaban egy eroforras szam varialasa(penz/egyseg) amivel a nehezseget valtoztatjak.
Mig rengeteg multi only jatek no ki a foldbol aminel pont az AI-t sporoljak le, mert ugye egymas ellen harcolnak a jatekosok. -
Prof
addikt
válasz Pikkolo^^ #37 üzenetére
Atlag programozo nem kepes ra. Prog-mat-ot vegzettek meg altalaban az engine teljesitmenyoptimalizacioval farasztjak.
Nagyon nem egyszeru jo AI-t csinalni, mert a gep mindent pontosan tud mi hol van. Ezeket az adatokat a fejleszto lekerdezi es ezekbol dolgozik.
Ezaltal a kihivas az, hogy lebutits ezeket az adatokat felhasznalva az AI-t ugy, hogy ne olje meg instant a jatekost. Van jatek ahol ez nagyon nem sikerul es sirnak a playerek hogy a gep csal (valojaban csak benan van paramterezve az AI, vagy verpistike/rambo mentalistasu a jatekos)
Ezert is lustak irni igazan jo AI-t, mert sokkal egyszerubb a loves/pancel vedelmi erejenek parameteret valtoztatni nehezsegi szintenkent.
Igazan profi Pathfindinghoz, meg nagy felbontas kell vagy komplex algoritmus.Az online multiplayer elterjesztese nagyon nagy otlet volt. Warezt visszaszoritottak, szinkron, sztori, valtozatos palya, AI fejlesztes kuka.
Olcson lehet vele sok penzt kaszalni, csak jo trailert kell csinalni, grafikara/fun factorra ragyurni es piszok sokat a marketingre kolteni.
(amibe belertendo a kozossegepites)
Ha ez egyszer megvolt mar a nev eladja sokkal kisebb marketing koltseggel es kisebb fejlesztesi munkaval.[ Szerkesztve ]