Új hozzászólás Aktív témák

  • Prof

    addikt

    válasz Pikkolo^^ #37 üzenetére

    Atlag programozo nem kepes ra. Prog-mat-ot vegzettek meg altalaban az engine teljesitmenyoptimalizacioval farasztjak.
    Nagyon nem egyszeru jo AI-t csinalni, mert a gep mindent pontosan tud mi hol van. Ezeket az adatokat a fejleszto lekerdezi es ezekbol dolgozik.
    Ezaltal a kihivas az, hogy lebutits ezeket az adatokat felhasznalva az AI-t ugy, hogy ne olje meg instant a jatekost. Van jatek ahol ez nagyon nem sikerul es sirnak a playerek hogy a gep csal (valojaban csak benan van paramterezve az AI, vagy verpistike/rambo mentalistasu a jatekos)
    Ezert is lustak irni igazan jo AI-t, mert sokkal egyszerubb a loves/pancel vedelmi erejenek parameteret valtoztatni nehezsegi szintenkent.
    Igazan profi Pathfindinghoz, meg nagy felbontas kell vagy komplex algoritmus.

    Az online multiplayer elterjesztese nagyon nagy otlet volt. Warezt visszaszoritottak, szinkron, sztori, valtozatos palya, AI fejlesztes kuka.
    Olcson lehet vele sok penzt kaszalni, csak jo trailert kell csinalni, grafikara/fun factorra ragyurni es piszok sokat a marketingre kolteni.
    (amibe belertendo a kozossegepites)
    Ha ez egyszer megvolt mar a nev eladja sokkal kisebb marketing koltseggel es kisebb fejlesztesi munkaval.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák