Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wednesday

    őstag

    válasz Gausz #6 üzenetére

    Amiből 200 milliót költöttek reklám tevékenységre.
    Például majdnem az összes várost kiplakátolták GTA V reklámokkal....a Földbolygón.

    A kiadói vonatkozásnak rengeteg egyéb költsége van, ezért van beszorítva keretek közé az AAA cím fejlesztés a hagyományos kiadói vonalon. Mert egy giga mamut cégeket is fenn kell belőlük tartani a nyilvánvaló profit felett is. Ezért nem csak szimplán nyereséget kell termelnie egy játéknak, hanem brutál nyereséget.

    Ez a 26 millió pedig már tisztességes forrás. A Crysis első része készült 15 millió euroból. Ha a nagy része fejlesztésre megy akkor bőven megállja a helyét a nagy címekkel szemben, csak annyi a különbség, hogy nem fog a csapból is folyni.

    A másik nagy előnye ennek a játéknak, hogy specializált! A nagy címek mind kommerszek mert széles közönséget kell megragadni.
    De a legjobban egy olyan játékban tudunk elmerülni ami belemerül (mélyen) bizonyos részletekbe és ami a mi érdeklődésünknek pont megfelelő. Ez mivel mindenkinél más ezért kerülik a nagy kiadók a szegmentációt.

Új hozzászólás Aktív témák