Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • unravel

    őstag

    válasz m1lan #167 üzenetére

    Ha a reklámban víz alatti képeket csinálnak vele, akkor jogosan várja el az ember, hogy ugyanezt ő is megtehesse anélkül, hogy tönkremenne a több százezres készüléke. Nem feltétlenül kell fürdeni vele, elég csak egy nagyobb esőre, vagy egy véletlen balesetre gondolni, mondjuk hogy elmész horgászni, és belepottyan a telefonod a vízbe. Nem egy embertől vonta meg a garanciát a nagyon jó fej Cordon, mert az alig pár napja vásárolt készüléke beázott a strandon, vagy amikor lemosta a csap alatt.

    Az eső oké, azt bírja is. A strandoltatás és telefonmosás azt miért??? Az ilyen emberek miatt kell ráírni a mikrosütőre hogy macska szárítására alkalmatlan. :))

    Miért lenne hazugság a mondatom másik fele?
    még egy példát sem mutattál, velem ellentétben.

    Szóval ha a gyártó nem tud szoftvert írni a készülékére, az user error.
    A Sony rendszerei nagyon szépen teljesítenek. Kifogástalanul. Sokkal jobban vannak optimalizálva mint egy százmagos, hétszázmillió antutupontos Bootaphone.

    Részemről a vitát lezárom
    győztem :D

    ¯\_(ツ)_/¯

  • válasz m1lan #167 üzenetére

    "Eddig még nem láttam sehol, hogy bárki is panaszkodott volna a Xiaomi garanciájára."

    Nagyjából LOL. Tripla LOL. A xiaomi Redmi 3s-eink úgy hullanak mint a legyek. A garos javítás 4-ből 3x az hogy visszaküldik a szar telefont hogy náluk a hibát nem produkálta. Bekapcsolod, sim kártya bele és ugyanaz a probléma. Amúgy erre is fogsz találni kommentet a fórumon, nézz szét.

    Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

Új hozzászólás Aktív témák