Új hozzászólás Aktív témák
-
vhw
addikt
válasz TESCO-Zsömle #5 üzenetére
Amennyire én ismerem ezeket a játékokat az ellenségek nem olyan agresszívek, "okosak", legtöbbször nincs összehangolt, több fős csapda/támadás, nincs halálos távolsági támadásuk.
Lövöldözés helyett mit kell csinálni?
Elszaladni... bebújok egy szekrénybe, az ágy alá, felmászok a szellőző csatornába stb. az beront utánam a szobába, fenyegetően körbenéz, majd csalódottan visszakullog a jó kis scriptelt útvonalához.
Jó példa az Outlast? Nincs fegyverem - nehéz? Inkább csak félelmetes... amíg ki nem ismeri az ember, hogy az ellenségek rettenesen korlátoltak, gyakran nem is instant halál az első 1-2 csapás... és egyszerű módszerek vannak a kijátszásukra...
De ha nem ezt, hanem az A machine for pigs-t nézem... akkor gyakorlatilag soha nincs életveszélyben a játékos.
Ki tudja ez a Soma melyikre fog inkább hasonlítani.A fegyveres játékok ellenségei a fegyveres harchoz vannak "optimalizálva" - lásd pl. Dark Souls - hiába van fegyverem - könnyű?
Ahol meg nem a harcon van a hangsúly, hanem a könnyed kalandon - pl. Tomb Raider - ott inkább csak töltelék a lövöldözés... Bár magasabb nehézségi szinten előfordul, hogy egy-egy csapda helyszínt vissza kell tölteni, mert körbe tudnak venni, aztán nincs hova szaladni...
[ Szerkesztve ]
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- GTA VI
- Hobby elektronika
- Autós topik
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Óra topik
- Politika
- További aktív témák...