Hirdetés

2019. augusztus 18., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) FLATRONW


FLATRONW
(őstag)
LOGOUT blog (1)

Elég gyenge a grafikája. Azonban annyira nem számít ez, mert a hangulat jónak tűnik.
A baj ott kezdődik, hogy nagyon szaggat. Ezt a teljesítményt így 2 hónappal a megjelenés előtt nem nagyon mutogatnám.

(#2) vhw válasza FLATRONW (#1) üzenetére


vhw
(addikt)

Nem csak szaggat - amikor a "robottal" beszél nagyon észrevehetőek azok a "mű" képhibák, amikhez hasonlókat videofelvételeknél szoktak bevetni a "hangulat" miatt - de hogy élő játékmenetnél ez miért jön elő? :/

Egyébként miért lenne nehezebb egy játék, csak azért, mert fegyvermentes játékmenetre épít?

[ Szerkesztve ]

"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

(#3) FLATRONW válasza vhw (#2) üzenetére


FLATRONW
(őstag)
LOGOUT blog (1)

Lehet, hogy a játékos is egy robot, vagy valamilyen "okos" szemüvegen keresztül nézi a világot.

[ Szerkesztve ]

(#4) Sub-ZeRo

Hát az utolsó játékukat nagyon lehúzták, kíváncsi leszek rá, hogy ezzel mi lesz. Egyelőre jónak néz ki.

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."| Track IR 5.| Honor 8

(#5) TESCO-Zsömle válasza vhw (#2) üzenetére


TESCO-Zsömle
(félisten)

Mert nem mehetsz oda az ellenséghez és lőheted agyon, ezzel eliminálva a fenyegetést...

(#6) vhw válasza TESCO-Zsömle (#5) üzenetére


vhw
(addikt)

Amennyire én ismerem ezeket a játékokat az ellenségek nem olyan agresszívek, "okosak", legtöbbször nincs összehangolt, több fős csapda/támadás, nincs halálos távolsági támadásuk.
Lövöldözés helyett mit kell csinálni?
Elszaladni... bebújok egy szekrénybe, az ágy alá, felmászok a szellőző csatornába stb. az beront utánam a szobába, fenyegetően körbenéz, majd csalódottan visszakullog a jó kis scriptelt útvonalához.
Jó példa az Outlast? Nincs fegyverem - nehéz? Inkább csak félelmetes... amíg ki nem ismeri az ember, hogy az ellenségek rettenesen korlátoltak, gyakran nem is instant halál az első 1-2 csapás... és egyszerű módszerek vannak a kijátszásukra...
De ha nem ezt, hanem az A machine for pigs-t nézem... akkor gyakorlatilag soha nincs életveszélyben a játékos.
Ki tudja ez a Soma melyikre fog inkább hasonlítani.

A fegyveres játékok ellenségei a fegyveres harchoz vannak "optimalizálva" - lásd pl. Dark Souls - hiába van fegyverem - könnyű?

Ahol meg nem a harcon van a hangsúly, hanem a könnyed kalandon - pl. Tomb Raider - ott inkább csak töltelék a lövöldözés... Bár magasabb nehézségi szinten előfordul, hogy egy-egy csapda helyszínt vissza kell tölteni, mert körbe tudnak venni, aztán nincs hova szaladni...

[ Szerkesztve ]

"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

(#7) Sub-ZeRo válasza vhw (#6) üzenetére

Van benne igazság amit írsz, de a penumbra alkotóinak a játékjai inkább a hangulatra mennek rá. Én imádtam őket... A pig-et nem játszottam ki, de a többin összecsináltam magam...

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."| Track IR 5.| Honor 8

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.