Új hozzászólás Aktív témák

  • vhw

    addikt

    válasz TESCO-Zsömle #5 üzenetére

    Amennyire én ismerem ezeket a játékokat az ellenségek nem olyan agresszívek, "okosak", legtöbbször nincs összehangolt, több fős csapda/támadás, nincs halálos távolsági támadásuk.
    Lövöldözés helyett mit kell csinálni?
    Elszaladni... bebújok egy szekrénybe, az ágy alá, felmászok a szellőző csatornába stb. az beront utánam a szobába, fenyegetően körbenéz, majd csalódottan visszakullog a jó kis scriptelt útvonalához.
    Jó példa az Outlast? Nincs fegyverem - nehéz? Inkább csak félelmetes... amíg ki nem ismeri az ember, hogy az ellenségek rettenesen korlátoltak, gyakran nem is instant halál az első 1-2 csapás... és egyszerű módszerek vannak a kijátszásukra...
    De ha nem ezt, hanem az A machine for pigs-t nézem... akkor gyakorlatilag soha nincs életveszélyben a játékos.
    Ki tudja ez a Soma melyikre fog inkább hasonlítani.

    A fegyveres játékok ellenségei a fegyveres harchoz vannak "optimalizálva" - lásd pl. Dark Souls - hiába van fegyverem - könnyű?

    Ahol meg nem a harcon van a hangsúly, hanem a könnyed kalandon - pl. Tomb Raider - ott inkább csak töltelék a lövöldözés... Bár magasabb nehézségi szinten előfordul, hogy egy-egy csapda helyszínt vissza kell tölteni, mert körbe tudnak venni, aztán nincs hova szaladni...

    [ Szerkesztve ]

    "Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

Új hozzászólás Aktív témák