Új hozzászólás Aktív témák
-
vhw
addikt
válasz TESCO-Zsömle #5 üzenetére
Amennyire én ismerem ezeket a játékokat az ellenségek nem olyan agresszívek, "okosak", legtöbbször nincs összehangolt, több fős csapda/támadás, nincs halálos távolsági támadásuk.
Lövöldözés helyett mit kell csinálni?
Elszaladni... bebújok egy szekrénybe, az ágy alá, felmászok a szellőző csatornába stb. az beront utánam a szobába, fenyegetően körbenéz, majd csalódottan visszakullog a jó kis scriptelt útvonalához.
Jó példa az Outlast? Nincs fegyverem - nehéz? Inkább csak félelmetes... amíg ki nem ismeri az ember, hogy az ellenségek rettenesen korlátoltak, gyakran nem is instant halál az első 1-2 csapás... és egyszerű módszerek vannak a kijátszásukra...
De ha nem ezt, hanem az A machine for pigs-t nézem... akkor gyakorlatilag soha nincs életveszélyben a játékos.
Ki tudja ez a Soma melyikre fog inkább hasonlítani.A fegyveres játékok ellenségei a fegyveres harchoz vannak "optimalizálva" - lásd pl. Dark Souls - hiába van fegyverem - könnyű?
Ahol meg nem a harcon van a hangsúly, hanem a könnyed kalandon - pl. Tomb Raider - ott inkább csak töltelék a lövöldözés... Bár magasabb nehézségi szinten előfordul, hogy egy-egy csapda helyszínt vissza kell tölteni, mert körbe tudnak venni, aztán nincs hova szaladni...
[ Szerkesztve ]
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
Új hozzászólás Aktív témák
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!