Új hozzászólás Aktív témák
-
"Ha csúcsidőre méreteznek ilyen rendszereket, akkor valahol állni fognak a járművek."
Ma is állnak a saját járművek.
Dolgozom egy cégnek, amelyik a két csúcs között szívesen használna 20-25 járművet. Gazdaságosabb lenne, mint most lízingelt autókkal közlekedni. Az önvezetés esetében a "parkolási" sérülések mennyisége is csökkenne.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
nyisziati
veterán
Nem is kéne.
Elég a négykerekűről letiltani. Bringán, motoron max. önveszélyes lenne, de ezt ő is tudja egyébként, önként az életbe nem ülne föl ilyesmire. Az ilyen beállítottságú emberek zsigerből "mindenellenesek", ami nem egy jobbfajta autó, ezt tapasztaltam. Neki "tank" kell, még a gyöngébb kocsikat is leszólja (pl. Suzuki).Ha megfigyeled, nem lehet véletlen, hogy a legtöbb rommátört járgány, ami tréleren van, valamelyik prémium márka nem olcsó típusa.
-
"...a városi forgalom napközbeni eloszlása még mindig azt mutatja, hogy a csúcsidőkön kívül sokkal kevesebb igény van az utazásra, ami ennek az egész bérlős rendszernek az értelmét kérdőjelezi meg (arról meg ne is beszéljünk, hogy pl este 10 és reggel 5 között meg a járművek 90+ %-a állna..."
Ez miért baj?
Olyan mintha azt mondanád, nem jó a tömegközlekedés, mert naponta kettő csúcsban használják ki az emberek. Írtam, a kettő csúcs között, kiszállításhoz szívesen használnánk a kihasználatlanul álló járműveket.
Gondolom, a mai nulla százalékos kihasználtság helyett, a 20-30% is jelentős előrelépés.Valaki írta, hogy a mai járműmegosztó szolgáltatásokat használók kíméletlenül hajtják az autókat. Valódi önvezetés esetén ez nem gond, mivel senki sem fér hozzá a vezetéshez.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
nyisziati
veterán
Nem jól értelmezted, amit mondtam.
A "letiltani" ebben a kontextusban - tehát a korábbi hsz-eim fényében - azt jelenti, hogy mindenki számára az önvezető autó lesz a jövő. Akár gyogyós, akár agresszív, mindenki HELYETT az AI fogja majd a kormányt.Csak míg egy normál sofőrnek ez megváltás lesz, hogy nem kell száz kilómétereket levezetni fáradtan, addig egy agresszív sofőr letiltásként éli majd meg.
[ Szerkesztve ]
-
btprg
senior tag
Ne aggódj, ha elterjedne, pont ugyanolyan lefingott lepratelep lenne a legtöbbje, mint a BKV/MÁV kombó tetszőleges járműve. Ez most a beetetés. Ha elterjed akkor utána jön a feketeleves (nem először fordult elő ilyen a történelemben).
Hát igen, pár tíz évvel ezelőtt minden buszon volt kalauz, akkoriban biztos nem a hajlékonyak melegedőhelye és a firkálók rajzterülete volt a BKV.
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
Új hozzászólás Aktív témák
- No Rest for the Wicked
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Tőzsde és gazdaság
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autós topik
- Politika
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- További aktív témák...
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari