Új hozzászólás Aktív témák
-
Cassi
senior tag
válasz Hieronymus #22 üzenetére
"hanem a járművet üzemeltető vállalkozásnak"
Nekik sem éri meg és a közeljövőben nem is nagyon fogja megérni. Egy buszsofőr nagyságrendekkel olcsóbb, mint egy őt kiváltani tudó önvezető rendszer. Hasonlóan a robotizációhoz, ami csak néhány esetben éri meg. Az évtized ikonikus, drága termékét, az iPhone-t továbbra is kínai biorobotok rakják össze, mert nem éri meg robotosítani. A járműmegosztó szolgáltatások nagy része veszteséges, rövidesen ki fognak nyiffanni. Még a MOL Bubi is képes volt arra a bravúrra, hogy 100+ millió forint éves veszteséget hozzon össze.
-
gt87
csendes tag
válasz Hieronymus #22 üzenetére
"A nagy dobás az, hogy a két csúcs között nagyon sok jármű használható fel és nem állnak kb. 8 órát egy parkolóban." - és ki használná? Merthogy napközben munkaidőben azokon kívül akiknek a munkája kívánja az utazást, vagy per pill nem dolgoznak nem nagyon utazgatnak. Reggel 9 és délután 4 között sokkal kisebb a közlekedésre az igény, mint csúcsidőben. Ha csúcsidőre méreteznek ilyen rendszereket, akkor valahol állni fognak a járművek. Ha pedig nem a csúcsidőre méretezik a darabszámot, akkor a csúcsidőben nem fog jutni (ez pedig a saját tulajdon felé tereli a usereket).