Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    (#8) gabor7th:
    "Vagyis van ami az olcsóság és kevesebb szervíz felé visz, de nyilván nem ez az autógyártó-techcégek álma, hanem, hogy te fizess örökké, rendszeresen és akkor se legyen a tied a cucc, ha már sokszoros pénzt odaadtad bérlés formában."

    Ez attól függ, mennyit használod a járművet. Ha nagyon keveset, akkor még a taxi is olcsóbb, mint a saját autó. (Adó, kötelező biztosítás, ...)
    Ha többet, akkor az autómegosztó szolgáltatások még olcsóbbak lehetnek mint a saját jármű. Ha sokat használod, akkor kell sajátot vásárolni.

    (#15) UnA:
    "Ebben az esetben akár feleannyi autóval (vagy kevesebbel) is megoldható a közlekedés."
    Vélhetően nem.
    Ha egyidőben 50 ezer ember indul munkába és a munka után haza, akkor nem változik a szükséges járművek száma. Legfeljebb a járművek helyigénye csökken. Elegendő kétszemélyes járművet használni ahhoz, hogy egy ember eljusson a munkahelyére és haza. Ezen az lépcsőzetes munkakezdés sem sokat segít. Ráadásul ma is élnek ezzel a lehetőséggel a nagyvárosokban.

    A nagy dobás az, hogy a két csúcs között nagyon sok jármű használható fel és nem állnak kb. 8 órát egy parkolóban.

    Amúgy az önvezető busz, nem az utasoknak nagy dobás, hanem a járművet üzemeltető vállalkozásnak. Az önvezetéstől nem lesz gyorsabb a busz.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák