Új hozzászólás Aktív témák
-
(#8) gabor7th:
"Vagyis van ami az olcsóság és kevesebb szervíz felé visz, de nyilván nem ez az autógyártó-techcégek álma, hanem, hogy te fizess örökké, rendszeresen és akkor se legyen a tied a cucc, ha már sokszoros pénzt odaadtad bérlés formában."Ez attól függ, mennyit használod a járművet. Ha nagyon keveset, akkor még a taxi is olcsóbb, mint a saját autó. (Adó, kötelező biztosítás, ...)
Ha többet, akkor az autómegosztó szolgáltatások még olcsóbbak lehetnek mint a saját jármű. Ha sokat használod, akkor kell sajátot vásárolni.(#15) UnA:
"Ebben az esetben akár feleannyi autóval (vagy kevesebbel) is megoldható a közlekedés."
Vélhetően nem.
Ha egyidőben 50 ezer ember indul munkába és a munka után haza, akkor nem változik a szükséges járművek száma. Legfeljebb a járművek helyigénye csökken. Elegendő kétszemélyes járművet használni ahhoz, hogy egy ember eljusson a munkahelyére és haza. Ezen az lépcsőzetes munkakezdés sem sokat segít. Ráadásul ma is élnek ezzel a lehetőséggel a nagyvárosokban.A nagy dobás az, hogy a két csúcs között nagyon sok jármű használható fel és nem állnak kb. 8 órát egy parkolóban.
Amúgy az önvezető busz, nem az utasoknak nagy dobás, hanem a járművet üzemeltető vállalkozásnak. Az önvezetéstől nem lesz gyorsabb a busz.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- Mini-ITX
- Lenry: Windows 11 telepítése inkompatibilis gépre
- Le Mans Ultimate
- Apple asztali gépek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...