Új hozzászólás Aktív témák

  • gejala

    őstag

    válasz vhw #11 üzenetére

    Az a baj, hogy a Silent Hill mindig is a sztoriról és a hangulatról szólt. Ezt a második részben sikerült művészi színvonalra emelni. A harmadik részben folytattak (és befejeztek) egy olyan történetet, amit nem lehetett rendesen megcsinálni, ráadásul útközben jó adag titokzatosságot is sikerült lerombolniuk a megmagyarázással. De legalább az egyedi hangulat megmaradt, ezúttal extrém grafikus módon.
    Így a SH1-3 vonal lezárult, másik sztorival meg az a baj, hogy a SH2 színvonalat lehetetlen megismételni. Már csak a gameplay-el lehetett variálni, csak sajnos ez a játék nem erről szól. :(

    A filmnek nekem ott lett vége, amikor üldözte őket Piramisfej. Sikerült egy James Sunderland történetében kulcsfontosságú és teljesen személyes szimbólumból egyszerű szörnyet csinálniuk. :(

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák