Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
Viccelsz? A fateromtól örökölt, 1972 -es, 125 -ös Trophy MZ is símán tudott 100 -at. A 125 -ös, négyütemű Aprilia Scarabeom úgy gyorsul 100 -ig, mint a villám. Olyan 140 -körül lehet a vége. Nem értek egyet azzal, hogy külön motoros képzés nélkül ilyen teljesítményű járműveket lehessen vezetni közúton.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Erről van szó. Sok nyakatekert paragrafus helyett, a természetes önszabályzás módszerét kéne alkalmazni. Engem nem érdekel, hogy ki, mivel, hogyan közlekedik, de ha én vagyok szenvedő alanya elmebeteg közlekedési stílusának, azzal szándékosan veszélyeztet. Sztem ilyenkor automatikusan törvényen kívülivé kéne váljon, akit jogi következmények nélkül hátba suhinthatnék a három kilós bringalezáró lánccal, vagy a lendületét kihasználva, egy kecses mozdulattal átbillenthetném a bringaútról a Margit híd korlátján egy gyors csobbanásra.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Kifelejtetted a Pedelecet. Azzal egy nyugdíjas is símán tartja a 25 -öt. Nálunk még nem annyira elterjedt, de ha a cikk is említ nyugati példákat, akkor én is tehetem. Németországban már több pedelecet adnak el, mint "analóg" kerékpárt.
energy4ever:
Alapvetően egyetértek veled, de sajnos, ez nem ilyen egyszerű. A KRESZ azt is meghatározza, hogy az egyes járműfajták hol és hogyan közlekedhetnek. Az SMKP besorolással ezeket a lélekvesztőket kizavarnád az autók közé. Na, abból lenne csak igazán halál, ami erősen rontaná az amúgy sem fényes baleseti statisztikánkat.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz nebancsa #103 üzenetére
Na, ez az, amiért akkus flexet rendszeresítenék bizonyos körzetekben szolgálatos rendőröknél. Odamegy, udvariasan köszön, kettévágja a vázat, tiszteleg, távozik.
Szőrnyű, hogy mit művelnek a túristák ezekkel a bérszarokkal. Van, hogy ketten imbolyognak rajtuk, ami tök fölösleges, mert ha egyenesen mennének, akkor sem férne el mellettük senki. Nehezen tudom visszafogni magamban a vadászösztönt, hogy tempóból érkezve ne rúgjam le az ilyen kordélyt a bringaútról.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Dr. Akula #107 üzenetére
Ez a jármű alkalmatlan a kerékpárúton való közlekedésre.
A túristákra is ugyanúgy vonatkozik a KRESZ, mint bárki másra.
A kerékpárút közlekedésre való, nem cirkuszi mutatványok begyakorlására, vagy önfeledt szelfizgetésre.
Vannak olyan helyek Budapesten, ahol nem zavaróak. Pl. ott a Margitsziget.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz energy4ever #115 üzenetére
Mennyivel? Ezekkel a bérvackokkal csak tötymörögni lehet. Se fék, se futómű. A járda szélén megáll a tudomány. A bringámmal símán gyalázom ezeket a fostalicskákat.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz yodamester10 #120 üzenetére
Nem az e-rollerekről gondolkodok így, hanem az idióta módján közlekedőkről, tegyék azt bármivel. A leírásod alapján közlekedve, a találkozásunk egyikünknek sem okozna emlékezetes pillanatot (hacsak nem vagy miniruhában rollerező, dögös csajszi ).
Samujózsi:
Én örülnék a legjobban, ha reális módon átminősíttethetném a bringámat SMKP -ra. Komolyabb féke és futóműve van, mint a Simson Enduromnak (ami egyébként hivatalosan MKP lenne).[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #00137984 #146 üzenetére
Azért ezt gondold át! A stabilitás, a gyors manőverezés, fékezés a pozíción is múlik. Tehát, kell megfelelő méretű kerék, fék, futómű, hasmagasság, megfelelő pozíció. Ha ezt összerakod, akkor egy kerékpár az eredmény. A roller az másról szól.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
válasz #89309696 #155 üzenetére
Pontosan erről van szó. Annak a szitunak a kezelését is meg kell tanulni, amiben azzal a 30 órát tanult, 1t feletti autót vezető sofőrrel kell együtt közlekedni. Helyette is neked kell látnod, mert hiába ő lesz a hibás, akkor is te húzod a rövidebbet.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz samujózsi #162 üzenetére
BerserkGuts:
Az elektromost hasonlítsuk az elektromoshoz! Én szívesen kiállok egy e-rollerrel a városban. Persze, felőlem mehetünk terepre is. Hozzáteszem, hogy én is elmúltam 50 és enyhén szólva nem vagyok atléta alkat.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz szabi__memo #173 üzenetére
Nekem is megfordult a fejemben, hogy rollert vegyek. Néztem teszteket és azokban az e-rollerek sem brillíroztak az emelkedőn. Nálam ez necces pont, mivel hegyen lakok. Aztán kikölcsönöztem egy pedelecet és amikor minden erőlködés nélkül, ülve tekerve hasítottam fel a 20% -os Kiscelli utcán, az eldöntötte, hogy mit fogok venni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz BerserkGuts #183 üzenetére
Ott a hiba a matekodban, hogy a gépjármű csak akkor képes 50Km/h -ra, ha senki sem áll az útjában. A Kissvábhegyről rendszeresen lejárok a Fény utcai piacra vásárolni. Többször mértem már az időmet. Autóval még a mélygarázsban keresgéltem helyet, amikor bringával már hazaértem. Ezek a tények.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
130 -as táblánál a 150 még nem olyan gáz. Az adott közlekedési környezetében nézd! Egy gyalogos cirka 5 -tel megy. Ha a rolleres hússzal megy a járdán, az négyszeres sebességkülönbség. Olyan, mintha valaki városi forgalomban 200 -zal cikázna az 50 -nel menő autók közöt. Azért olyat nem sűrűn látni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
válasz szentkuti11 #257 üzenetére
Erre kíváncsi leszek. Én még ilyen KPM -es próbálkozást nem láttam, pedig a "legdurvább" útvonalon közlekedek (Moszkva tér, Batthyány tér, rakparti bringaút, Margit híd, belváros, stb.). Olyan szerkezeteket látok, hogy még nekem is kikerekednek a szemeim, pedig láttam már hószánt, meg V8 -as kispolskit gyorsulni a Hungaroring aszfaltján. A legújabb dili az egykerekű nemtudommik. Ilyenből van gördeszka-szerű tákolmány, középen 1db. kerékkel (kép), meg 1db., 12" körüli kerék körbeburkolva, az oldalain két lábtartóval(link). Ilyenekkel szerencsétlenkednek előttem a madarak a bringaúton. Ezekkel mit fog csinálni a KPM?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
Ennek semmi köze a jogsihoz. Akkor tettem le a kismotor jogsit, amikor még csak tesztlapot kellett hozzá kitölteni, az "A" kategóriám pedig 1985 -ös. De, ettől még nem tudom otthon tartani a motorjaimat, csak egy bringa fér el a tárolóban, az is fellógatva. Tehát otthonról vagy autóval indulok, vagy bringával.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
De, a kerékpár mehet alternatív útvonalakon, nem muszáj a főútvonalon, az autók között mennie. Az SMKP -nak viszont igen. Tehát, ha az e-roller SMKP, akkor az autók közé kell mennie.
DigitXT:
A mérleg egyik serpenyőjében a KRESZ definíciója van, a másikban pedig az életem. Szted merre fogom billenteni?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
E-bringát vettem. Viszont, arra nincs normális biztosítás okozott kár esetén. Ráadásul megnyitottam a szoftverét. Így tulképp SMKP kategória lenne. Jobban is örülnék neki. A rendőrök cseszegetni fogják a rollereseket, mert ránézésre is felismerhetőek. De, kétlem, hogy egy bringának kinéző e-bringával foglalkoznának. Tehát, a kutya nem törődne vele, ha SMKP bringával ésszel közlekednék a bringaúton. És ha mégis, ugyan mekkora büntit sóznának rám ezért? Viszont, lenne rendes kötelező biztosításom. Most, ha balesetet okoznék, akkor csak az önkéntes, alternatív biztosításom fizetne. Ha kiderülne, hogy nyitott a bringám szoftvere, akkor még az sem. Viszont, egy SMKP bringa (S-Pedelec) sokkal drágább és alig van választék. Pedig, azokon sincs jobb fék, futómű, mint az enyémen.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- További aktív témák...