Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz s:zozo #44 üzenetére

    Nézve a videót. A rovar észrevétel, az idő múlása, az enyészet, a romlás, a haldokló fajt és civilizációt a játék alapján is írtam. Szóval semmit nem ad át enyhe túlzás.

    De ez egy olyan tág kontextus, amit egy öt éves gyerek leír az Act I alapján. :D Mintha a Last of Usról annyit írnék, hogy zombiapokalipszis után túlélünk, vagy a Gears of Warról, hogy a föld alól előbukkanó szörnyekkel háborúzunk.
    Nem az a problem, hogy az embereknek nincs fantáziája, ezer és egy dolgot ki lehet találni a játék minden pontjához, az a baj, hogy ez egy félkész termék és a hiányzó történet csak ezt bizonyítja. Érted, ha minden más közepes vagy rossz a játékban, akkor miért kéne azt hinni, hogy pont a minimalista cselekmény az, ami direkt ilyen, nem pedig a fejlesztők bénasága miatt? Ha végigkövetted a két Kickstarter kampányt, az interjúkat a fejlesztőkkel, az eddigi marketing anyagokat, ha elolvastad az art bookot, megnézted a linkelt videót és végigjátszod a játékot, akkor azt látod, hogy a negyedét se valósították meg annak, amit szerettek volna, tele van hézagokkal, átgondolatlan elemekkel az egész játék és csak akkor lesz értelme, ha mindenáron belemagyarázol valamit.
    Egy olyan fekete lyukat akarsz betölteni a fantáziáddal, amit a készítőknek kellett volna és amire bizonyíték van, hogy létezik, csak b*sztak belerakni a játékukba. Nem az a lényeg, hogy feltöltjük-e mi magunknak tartalommal a nem létezőt, hanem hogy nem véletlen van az ilyen típusú játékokban írott vagy narrált cselekmény, kipróbált, működik. A Scorn, akármit is talál ki az ember a környezet alapján, nem működik, ez a játék közelebb van egy Rorschach teszthez, mint egy tisztességes videojáték történetéhez.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák