Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz s:zozo #34 üzenetére

    A kulcsszó a lehetséges. Az, hogy nulláról felépítve neked kell kreálni egy világot, nem a játék gyengesége? Abban sem sikerül megegyezni, hol játszódik ez a pár óra és kik vagyunk mi játékosként, ez annak fényében elég gáz, hogy amúgy mennyi mindent csinálunk ebben a pár órában. Semmi támpontot nem ad a játék, minden szabadon értelmezhető és ez nem a koncepció része, az art book és korábbi anyagok, interjúk alapján világos, hogy rengeteg a kivágott tartalom és az egész lore meg story nem került be végül a játékba, pedig megvannak. Vagy idejük, vagy képességük nem volt implementálni mindazt, amit összeraktak... kiindulva abból, ahogy balanszolták a játékot szerintem inkább utóbbi.

    Csak ismételni tudom magam: egy olyan játékban, ahol sétálgatásnál komplexebb feladataid vannak, kell valamennyi kontextus, mert így egy alapvető fontosságú része hiányzik a játéknak. Ha nincs rendes sztori, akkor a hangulat és játékmenet kéne elvigye a hátán a játékot, az meg itt olyan, amilyen, inkább rossz, mint jó.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák