Új hozzászólás Aktív témák

  • Zamma

    őstag

    Aktuális Voda help [link] ez írja:
    "A lenti információk kizárólag nagyvállalati előfizetőinkre érvényesek!"
    "Normál készülék függetlenítése márkaboltban kezdeményezhető, fontos hogy beazonosítható legyen az IMEI szám. Ügyfélszolgálatunkon keresztül is jelezheti a függetlenítési igényt, telefonszám és ügyfélbiztonsági kóddal történő beazonosítás után.
    A kérés díjmentes."
    "Amennyiben még van hűségidő az adott készülékre vonatkozóan, akkor a készülék vásárlásakor kapott készülékár kedvezményt számlázzuk ki kötbérként."
    "... postai úton, a cég rendszerben szereplő címére küldjük ki a feloldáshoz szükséges kódot."
    "Határidő: ... 30 naptári nap."

    Mi lehet a nem nagyvállalati előfizetőkkel? Azaz mi lehet velem?

Új hozzászólás Aktív témák