Új hozzászólás Aktív témák

  • Gold_fish

    tag

    Egy kis ízelítő a Samsung garanciális ügyintézéséből.

    Röviden idézném az eddigi levelezésem pár részletét dőlten. A lényeg, hogy először rózsaszín kijelző miatt volt szervízben, az eredmény egy szép kijelző lett, ami mozgott a keretben, plusz a fém kereten szerelési sérülés volt. Ez után ismét szervíz, innentől folytatódik:

    ...Postai futár hozta vissza a készüléket. Új kijelző, új fém keret.

    A javítást követően a kijelző továbbra is mozog a keretben a felső két sarokban...

    Többszörösen sérülten kaptam vissza a készüléket. Sérült a fém keret elöl, a bal felső sarkánál a kijelző mellett elég súlyosan, sérült a jobb oldali felső sarok is a kijelző mellett, sérült a jobb alsó sarok a készülék oldalán, a keret alsó pereme elöl két helyen...

    A hátsó kamera üvege alatt por, szennyeződés látható.

    Ezen felül a kijelző alsó részén rózsaszínes, középső részén sárgás elszineződés látható. Az első javítást pontosan ezen probléma miatt kértem, bár akkor súlyosabb volt az elváltozás.

    Két sikertelen javítás, a telefonom mindkét szerelés során történt összekarcolása után cserét kértem a Samsungtól. Elutasították. A szervíz jegyzőkönyve szerint tapasztalták a hibákat (már amiket felsoroltak...), de rózsaszín kijelző miatt indokolatlan javítani, mert rendeltetésszerűen működik. És kifelejtődött a jegyzőkönyvből a karcos keret, meg a mozgó kijelző. A két szerelési hiba lényegében.

    Próbálkozom még velük, aztán valószínűleg megy a per vételár visszafizetésére mostmár.

Új hozzászólás Aktív témák