-
GAMEPOD.hu
Samsung Galaxy S6 Mielőtt felteszed a topikban a kérdésed, kérjük olvasd el az összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kasya
nagyúr
válasz Gold_fish #3271 üzenetére
Lapozasra nem talaltam meg beallitast. Elegge "simplicity" a TW. Talan kesobbi frissitesben.
A kijelzo a gyartasi technologia miatt is lehet olyan amilyen. Valakinek lilasabb, akinek a lap szelerol van a kijelzoje, masnak tisztabb, akinek a kozeperol vagtak ki.
(#3272) tapaizo: volt szo korabban a Voda kartyas ajanlatarol is, ami plusz fuggetlenitesi arral is olcsobb lehet, mint mashol. Erdemes lehet ranezni, utanajarni...
[ Szerkesztve ]
-
Vikooo
addikt
válasz Gold_fish #5272 üzenetére
Hát azt én sem vállalnám be. Dobozból kibontva sz*r akkor cseréljék az egészet újra!
Boltban addig fogom bontogatni a dobozokat amíg olyat nem kapok ami elfogadható. A rosszakat egyből küldhetik vissza bezúzniFigyelem a GSM Arena -t és a nagyobb külföldi portálokat de nem foglalkoznak ezzel az "aprósággal", XDA és az egész net teli van és megy a spekuláció (csak az ISOCELL modulosak rosszak, több fekete rossz mint fehér, alaplap csere oldja meg, SW frissítés oldja meg stb) ahelyett, hogy a Samsung reagálna.
Ami még érdekes, hogy egyik mobilos portál sem kapott rossz kijelzőset? Vagy a "review unit" -ok mind gondosan, nyitott szemmel válogatottak?
Direkt örültem, hogy mennyivel szebb a fehér kalibráció a G4 -hez képest, erre tessék, 10 ből 9 rossz (ez persze nem reprezentatív felmérés, de valaki a 6-7-8. után kapott elfogadhatót).
Szóval az olvasottak alapján nem vagyok túl bizakodó, holnap okosabb leszek, de az biztos, hogy ez elfogadhatatlan.
[ Szerkesztve ]
-
Gyula88
tag
válasz Gold_fish #5370 üzenetére
Te aztán egy peches pacák vagy... Ennyi szervizelés az ismerőseim között összesen nem volt pedig van egy pár csúcs teló a közelben! Arról nem is beszélve hogy a szervizek nagy része azért volt mert elejtette az illető!
De lehet hogy ez az S6 ilyen "szar" lett hogy minden baja előjön! Kiderül idővel... Habár anno így kezdődött a G2 topik is hogy ez a baja meg az a baja aztán lecsendesült ott is minden!
Szerintem valahol normális hogy akadnak olyan készülékek amik átmennek a rostán pedig nem jók, azokat simán vissza kell vinni!A SEMMIRŐL INDULTAM! Nagy része még most is megvan...
-
Kasya
nagyúr
válasz Gold_fish #5537 üzenetére
Elso hsz-ben reszletesen van targyalva (ja, hogy nincs elso hsz?)Speedshop volt gondolom. Nekik mar tudniuk kellett korabbrol is a problemarol.
Ugy nez ki, hogy egyes keszulekek kijelzoje kicsit homorubb, igy nem megy fel ra az edzett uveg. Mas marka se fog felmenni. Tapasztalat. 3 fele markat probaltam mar feltenni...Vegul maradtam a gyari Samsung folianal. Az tokeletes.
-
pohár
félisten
válasz Gold_fish #6115 üzenetére
helyben javítás nem nagyon lesz (mint a Note 4-nél sincs már), kapsz egy új telefont, a régit meg elviszik, de helyben ezt nem tudják javítani
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
lela
aktív tag
válasz Gold_fish #7575 üzenetére
Hát úgy néz ki hogy sajnos amit írsz az verte bele az utolsó koporsószöget hogy én ilyen telefonba ruházzak .
Az még korrekt ahogy iphone-nál van azaz két csavar ki le a hátlap és kicserél, de így ez még szervizben is rizikós nemhogy otthon. Tuti nem lesz ugyan olyan. Amit egyszer megbontanak az sosem lesz ugyan olyan.
Pedig vannak innovatív megoldások benne... -
Angel78
aktív tag
válasz Gold_fish #9000 üzenetére
Írtam pü-t de ide leírom hogy rohadjon meg a tmx/samsung ha egy prémium termék szervízhátterét, reklamációs ügyintézését ilyen sz@rul kezlik.
Nekem hál' Isten hibátlanul került vissza a megfelelően javított telóm, de rugdostam őket mailen telefonon non-stop. Sajna a fogyasztóvédelemmel történő riogatás hasztalan mivel több ügyük is fut :-(Gyalázat egy ilyen cégtől
„Az igazság olyan, mint a költészet. És a legtöbb ember rohadtul utálja a költészetet.” iPhone 11 Pro 256GB midnight green
-
#07400704
törölt tag
válasz Gold_fish #9006 üzenetére
Nekem is van velük ügyem, bár korántsem olyan mint a tied, én egyszerűen csak megszerettem volna tudni tőlük, hogy mennyibe kerül egy készülék ház csere, de nem mondják meg, annyit írtak, hogy be kell hogy vizsgálják a készüléket ami 3ezer huf. és majd utána megmondják, na ekkor egyből 200 lett a vérnyomásom, vissza írtam, hogy nem bevizsgáltatni akarom a készüléket mert nincs baja, egyszerűen csak tudni szeretném, hogy ha pl. elejtem és megsérül a fémház, akkor mennyibe kerülne a cseréje?
Egy egyszerű kérdésre egyszerű választ vártam, de semmi, az előzékenységet és a kedvességet hírből sem ismerik! -
nagyúr
-
Angel78
aktív tag
válasz Gold_fish #9196 üzenetére
Basszus ezek után a samu ne csodálkozzon ha páran elfordulnak a márkától.
Én konkrétan rájuk gyújtanám a házat ennyi balfaszkodás után![ Szerkesztve ]
„Az igazság olyan, mint a költészet. És a legtöbb ember rohadtul utálja a költészetet.” iPhone 11 Pro 256GB midnight green
-
#67656192
törölt tag
válasz Gold_fish #9510 üzenetére
A Prémium futár is Telemax. Semmi bajom soha nem volt velük, sőt a munkájuknak is köszönhető, hogy még mindig Samsungozok. Nem akarok visszataszító lenni, de nagyon nagy számu felső kategóriás telefont veszek tőlük évente(Samsung), immáron 5-dik éve és a szervizzel, prémium garanciával van a legkevesebb bajom.
-
sgeza
veterán
válasz Gold_fish #9510 üzenetére
Mondjuk nem lenne baj, ha lenne munkalap vagy valami nyoma, mert egyébként is a javításon eltöltött idővel meghosszabbodik a garancia. Semmiképp ne hagyd annyiban, de mindig legyen nyoma, hogy milyen gányul adják vissza. Hozzáteszem, hogy nekem nem volt velük bajom, rendesen megcsinálták a telót. Bár először én is mozgó előlappal, másodszor karcos home gombbal vettem kézbe, de vissza is adtam egyből, hogy ez így nem lesz jó. Végül most rendben van.
-
Markizmark
addikt
válasz Gold_fish #13825 üzenetére
Én azt vettem észre, hogy csak levett fényerő esetén jön elő nagyon halványan egy kis rózsaszín beütés. Egyébként ez minden amoled kijelzőt érint, mert a piros ledeknek kevesebb energia is elég a működéshez és csökkentett fényerőnél feltűnőbb a különbség. Én ezért biztos nem barmoltatnám szét az egyébként ép és szép készüléket. Persze mindenki maga tudja, hogy megéri-e szereltetni úgy, hogy nincs garancia arra, hogy az új kijelző tökéletes lesz. Mivel az is amoled.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
#07400704
törölt tag
válasz Gold_fish #13825 üzenetére
Érdekes dolog ez, ugyanis nekem már nem mai gyerek a készülékem, és tökéletes a kijelzője, ahogy minden más is amit itt a topikban eddig felhoztak negatívumnak, egyedül a play áruház akadozik görgetésnél, de ez szinte minden gyártó készlékénél így van, legalábbis eddig ezt tapasztaltam.
-
#67656192
törölt tag
válasz Gold_fish #20124 üzenetére
Meg kell nézni most is. A legjobb ha kibontod, megnézed. Ha nem jó visszaadod.
Nekem ez a negyedik és kétszer belefutottam. Egyszer még az elején, egyszer október körül. Szerintem a gyártás/ellenőrzés közben ez nem annyira szempont, a lilás is átmegy.
Olyat nem láttam, hogy valakinek a szerviz foltos, sávos vagy lilás foltos kijelzőt rakna be de olyat igen akinek a fehér nem egészen fehér hanem egy árnyalatta sötétebb, lilább. A lényeg, hogy fehér háttérnél homogén hófehér legyen max fényerőn.[ Szerkesztve ]
-
spider80
őstag
válasz Gold_fish #22672 üzenetére
Vannak jó tapasztalatok is. Nekem pl alaplapot cseréltek, és semmi külsérelmi nyom nem volt rajta,azóta is tökéletes. Ez már fél éve volt legalább. Akkoriban többünknek is hibamentesen javítottak. De ezek szerint nagy a szórás sajnos
Samsung galaxy A5 2017-> Honor 9 Glacier Gray-> iPhone 7 32GB Silver-> Samsung Galaxy S8 black 64 Gb-> iPhone 7 plus Silver 256GB-> Samsung Galaxy S9 coral blue-> Redmi Note 5 64GB Black-> iPhone 7 32GB Silver -> Mi 9 T black 64 GB -> iPhone SE 2020 64GB Black -> Samsung Galaxy A71 128GB Black
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Gold_fish #23567 üzenetére
Nem gondoltam, h ekkora gáz lehet ebből.. Nincs túl sok kedvem velük harcolni, remélem velem megértőbbek lesznek.
bigkokas: A SIM nélküli frissítés megvolt szerintem a szervizben, illetve a FR is mindennapos mostanában.
A következő kör a fogyasztóvédelem lenne, de remélem, h nem lesz rá szükség..
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 14 Pro Max 256GB Független Újszerű/1 hónap gar./Akku 87%/p3378/
- IPhone 8 64GB gyári független megkímélt akku 98%
- iPhone SE 2020 64GB Fekete Független/1 hónap gar./Akku 85%/p3369/
- iPhone 13 Pro Max 128GB Független Megkímélt/1 hónap gar/Akku 90%/p3374
- Bontatlan Samsung S23 - 256GB, Cream, 3 év garancia