Új hozzászólás Aktív témák
-
SteveJobs
őstag
Üdv! Hol tudom megnézni,hogy kifizették a telefont? Vagy nincs rajt tartozás.
[ Szerkesztve ]
-
SteveJobs
őstag
Üdv! Hol találom a névjegyzékben vezetéknév illetve keresztnév cseréjét?
-
SteveJobs
őstag
válasz tysonn198810 #2826 üzenetére
Miért addig nem volt telefonod?
-
SteveJobs
őstag
Független firmware létezik?
-
SteveJobs
őstag
Most telepítem az UI 4-et.Ráböktem a frissítésre.
-
SteveJobs
őstag
válasz Balzsika47 #3031 üzenetére
kamerán észre venni.Kérj róla közelit.
-
SteveJobs
őstag
válasz Balzsika47 #3033 üzenetére
A bal alsó kamera lencse akkora mint a lyuk. A hamisítványokon kisebb van. Felül a középső kis luknál van egy fekete szövet belül amit lehet látni. Ebből a képből nem lehet látni igazán egyiket se, de ha úgy veszed meg , hogy kézben látod úgy biztosabb a szemre vételezés.
-
SteveJobs
őstag
válasz zsolesz967 #3036 üzenetére
Sziasztok!
Olyan probléma adódott telefonommal , hogy nincs mobilinternetem.
Mindent végig játszottam hogy mi lehet a probléma : Újraindítás , hard reset , szolgáltatóval is beszéltem. Egyedül teljes újra telepítéssel várok holnapig. Másik telefonba átraktam a kártyát és hibátlanul működik ott. Ilyenre valami ötlet ? -
SteveJobs
őstag
válasz A 2. Vesztes #3047 üzenetére
Nálam is jó!
-
SteveJobs
őstag
válasz akos727 #3061 üzenetére
Szia! Nekem volt hasonló problémám . A Samsungot kellett felhívnom, mert egy frissítésnél elszállt az internet és a térerő . Mint utólag kiderült a hozzáférési pontok nem állítódtak vissza a frissítés után autómatikusan . Ezeket kellett manuálisan újra beállítani , majd ez megtörtént és minden rendesen működött utánna, de erről a Samsung is tudott.
-
SteveJobs
őstag
válasz szita.erno #3103 üzenetére
BeállItások,kapcsolatok,mobilhálózatok ott van.
-
SteveJobs
őstag
válasz szita.erno #3105 üzenetére
Mióta csinálja?
-
SteveJobs
őstag
válasz szita.erno #3110 üzenetére
Szerintem rossz a beállItás!Késöbb Irok! MaxxDamage! Az egy okádék cég!
[ Szerkesztve ]
-
SteveJobs
őstag
válasz szita.erno #3117 üzenetére
Először próbáld ki egy másik szolgáltató kártyájával és azzal nézd meg a térerőt.
Ha azzal jobb lett a térerő sokkal akkor menj be a Yettel-hez és nézzétek meg vagy kérd le újra a hozzá férési pontok neve alatt lévő a PORT vagy Jelszó vagy szerver és még sok más újbóli fizikai beállitását. Ezt a menü pontot Beállitások>Kapcsolatok>Mobilhálózatok>Hozzáférési pontok neve>Internet és ott mindent ki Ír. Hasonló problémával küzdöttem énis. -
SteveJobs
őstag
válasz szita.erno #3124 üzenetére
Amit Irtam múltkor nem segItett?
-
SteveJobs
őstag
válasz szita.erno #3131 üzenetére
Menj rá a mobilszolgáltatók-ra ott ki tudod kapcsolni adja magát.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen