-
GAMEPOD.hu
Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
Új hozzászólás Aktív témák
-
FerencF
kezdő
válasz tylerddd #20698 üzenetére
Azért, mert pszichésen próbálnak hatni az emberre és olyannal is megvetetik a fóliát meg biztosítást, akinek semmi szüksége rá. Pl biztos vagyok benne, hogy apámat is megdumálnák, mert befolyásolható volt. Holott minden cucca makulátlan volt, mert vigyázott mindenére míg élt.
Tudom, vannak olyan felhasználók, akiknek kell biztosítás meg fólia, de sok embernek nem kell. Nekem bőven elég egy Alis tok. Telefonra persze megvettem a gyári LED Tokiót, de csak mert rohadt jól néz ki. Abból pl 2 szín is van.
#20699juuzerEzt sosem értettem, hogy miért viselkedik többféle módon egy frissítés. Nekem a telefon még nem lassú szerencsére.
-
tylerddd
veterán
válasz FerencF #20704 üzenetére
Nem tudom, én online vettem a két legutóbbi telóm és mindkettőre kértem biztosítást. Tokot én főleg biztosabb fogás, karcok ellen veszem, nem szeretem a bumszlikat, próbálom nem dobálni. Vigyázni én is vigyázok rá, de egy ejtés bármikor bekövetkezhet. Novemberben sikerült elütnöm egy őzet, pedig vigyáztam, nem hajtottam állat módjára. Jól jött a Casco. A szolgáltatás pedig ami a biztosítás mögött van, létező dolog, nem átverés.
[ Szerkesztve ]
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
FerencF
kezdő
válasz tylerddd #20705 üzenetére
Persze és igazad is van, de szerintem egy tabletet nem dobálunk, nem teszünk össze kulccsal (én telefont sem, arra mindig ügyfelek, hogy a telefon csak üres zsebben lehet). Tok pedig van hozzá.
A telefontok nekem pedig többször bizonyított extrém esetben is (sima wallet, nem valami armor tok).
Egyébként olvastam olyat több usertől, hogy kifogásokat keresnek mikor bevitték a sérült mobilt. A biztosítókkal pedig én is harcoltam már, tehát nem biztos, hogy hazudik az internet népe.
Amúgy mi az átlag havidíja egy ilyen szolgáltatásnak, ha szabad kérdeznem? A bolt prospektusát olvasás nélkül kidobták a szelektívbe, de kivettem a kapcsokat belőle. Komoly füzet volt. -
szilasz007
aktív tag
Hmmm. Interesting : https://www.xda-developers.com/samsung-galaxy-note-9-one-ui-3-1-android-11-port/
Tudod, ha már gari nincs rá.... Mondjuk nekem jó ez így is. 12 az látványosabb ugrás lesz :)
-
tylerddd
veterán
válasz FerencF #20706 üzenetére
Nálam a Casco-nál sem kötekedtek, sőt, meglepődtem, hogy mennyire gördülékenyen megy az Allianz-nál.
Telefont egyszer intéztem. Hívtam a megadott számot, elmondtam mi volt (nyilván itt arra figyelni kell, hogy mit mondasz, hiszen vannak kitételek a szerződésben, pl. sportolás közben keletkezett kárral nem foglalkoznak), kaptam egy kárszámot és bevittem a telefont Telekomhoz, ennyi.
Én 2990-ért kötöttem havonta a Note 9-re (telefon értékétől is függ), amiben a lopás és 3. személy által történő rongálás is benne van. Note 9-re a sima "sérüléses" 1990. Illetve nyilván van önerő, mint a Casco-nál is.
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
m1lan
őstag
válasz FerencF #20704 üzenetére
Abban nincsen semmi átverés, hogy felajánlanak olyan termékeket/szolgáltatásokat, amiket a vásárolt készülékhez igénybe tudsz venni. Nem eladók, hanem értékesítők, szóval ez a dolguk.
Én sem törtem össze eddig egy telefonomat sem, mondjuk mindegyiket tokkal és fóliával védtem. A Note9-re mégis kötöttem biztosítást, mert nem akartam megkockáztatni, hogy egy törött telefon részleteit kelljen fizetnem közel 2 évig, aminek csak a kijelzőjét 90.000 forint körüli összegért tudnám cseréltetni. Telekomnál az alap biztosítást választottam, 2390 forintot fizetek havonta a mai napig. Bármikor lemondható, maximum 5 évig fizethető. Két évre így 57.360 forint a biztosítás, az önrész pedig 28.000 forint lenne. Akárhogy is nézem, még 2 év után is jobban járnék a biztosítóval, mint az önköltséges gyártói szervizzel vagy egy használt telefonnal.
Egy régi ismerősömnek adtam el telefont, amikor még szolgáltatónál dolgoztam. Minden korábbi készülékét összetörte, de nem hagyta magát rábeszélni a biztosításra, mondván erre már nagyon fog vigyázni. A tudtán kívül mégis kötöttem rá, mert tisztában voltam vele, hogy rövidesen jól fog jönni. Kb. 3 hónap múlva hívott is, hogy elől-hátul összetörte a telefont, hol tudná olcsón megjavíttatni. Gyártói szervizben 65.000 forintjába került volna, így viszont havidíjjal és önrésszel együtt megúszta kb. 20.000 forintból. Baleset bárkivel bármikor történhet, nem egy ördögtől való dolog a biztosítás. Hallottam néhány elutasítós sztorit, ezek jellemzően az ügyfél hibájából történnek, mert nem néznek utána, hogy mire (nem) érvényes. Az elhagyott telefon például nem minősül lopottnak, de a pár hónapos kisgyerekre vagy kutyára fogott telefontörés is kizáró ok.
[ Szerkesztve ]
Telekom HU | IPHONE 13 PRO MAX
-
fulton
addikt
Nem tudjátok miért MMS ként küld el nekem képeket az "Üzenetek " vagyis az sms alkalmazás?
Korábban simán átment a kép mms nélkül , ám most csak mms ben hajlandó elküldeni. Mi lehet az oka?
Igy az a bajom hogy minden mms 134 ft. -
fulton
addikt
válasz gerner1 #20713 üzenetére
Nem. Korábban nekem simán elküldte a képeket mms nélkül. Viszont tegnap beszélgettem ott valakivel (sms ben) es en is es ő is küldött képet. Nekem csak mms ben volt hajlandó küldeni.
Ő képküldése meg simán átjött mms nélkül.
Megnéztem a gép információk ba az én küldött képemre azt írja A típusra hogy multimédia üzenet neki Pedig azt írja hogy fájlátvitel. -
-
gerner1
veterán
-
FerencF
kezdő
Sajnos nem túlságosan megbízható még az RCS üzenet funkció. Néha működik, néha nem. Engem már szabályosan bosszant, ezért ki is kapcsoltam. Úgyis évek óta van már, de kb 30 emberből egy ismeri.
Egyébként onnan lehet tudni, hogy működik, hogy a szövegboxban az van írva, hogy "csevegés". Egyéb esetben pedig hogy üzenet. Általában egy újraindítás megoldja, rosszabb esetben csak sim kivét és újraindítás, aztán sim visszahelyezés és akkor működik. -
gerner1
veterán
válasz fulton #20720 üzenetére
Hogy ez is megvizsgálásra kerüljön, mint lehetőség:
- Amíg Voda -s voltál, addig milyen firmware volt a készüléken (pl OXM, vagy OVF ???), és mi volt az aktív-CSC -d (XEH, vagy VDH ?) ????
- Telekomra váltáskor, történt-e firmware, és/vagy aktív-CSC váltás ?
- Most, mi is pontosan az aktív-CSC -d ?Ezek a kérdések akkor tárgytalanok, ha korábban is OXM firmware, és XEH aktív-CSC -re volt beállva a készüléked.
[ Szerkesztve ]
-
thedarkfox
senior tag
válasz gerner1 #20724 üzenetére
Hadd válaszoljak helyette
MM-os vásálrás 2 karis, független 4xXEH, vodás kari számhordozással T-hez. Sim reset nemvolt. Volte van.fulton #20720 itt valszeg sim vagy szimplán a 8.1 droid miatt van gond. Az üzenetküldés Automatikus-ra ban beállítva a fentebb a linkelt képen, tehát ha van netes csevegésbe küldi(net alapú), ha nincs akkor sima sms/mms.
Esetleg Galaxy store-ba nézd meg nincs-e frissítés az üzenetküldő apphoz. Vagy állítsd át az alapértelmezettet csevegésre, ne sima sms/mms legyen. -
gerner1
veterán
válasz thedarkfox #20725 üzenetére
Akkor, ez a hibalehetőség kizárva.
-
bdani94
tag
Sziasztok!
Sajnos kicsit totál károsra törtem a kicsikém.. hívtam biztosítót elviszik és ha lehet javítják... Szerintetek javítható? Üveghátlap full törve és és a kijelző is nagyon kapott.. kinek mi a tapasztalata ezzel kapcsolatba? Még sose biztosítoztam
Kütyük: Matebook d15 Samsung Galaxy S23 Galaxy Tab S8
-
tylerddd
veterán
válasz bdani94 #20727 üzenetére
Nem tudom itt hogy van, iPhone-nál adták a refurbished készüléket néhány napon belül. Anno garanciáztattam egy Lumia 800-at, ott is ilyen kaptam, tehát nem kezdték el kicserélgetni a hibás alkatrészeket.
Tehát tiszta "új", bontatlan, dobozos készüléket biztos nem fogsz kapni.
@FerencF Nem kell. Főleg úgy, hogy már ott tart az ügye, hogy viszik el a készüléket.
[ Szerkesztve ]
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
-
tylerddd
veterán
válasz FerencF #20733 üzenetére
Lejelentette telefonon az esetet, kapott egy kárszámot, innentől elindult a kárrendezés. Nem vizsgálják már olyankor. Nálam ugyanez volt. Bevittem a boltba, a srác mondta, hogy szépen összetört. Betette egy zacskóba, aláíratta velem a papírokat és csá. Következő alkalommal akkor kerestek, amikor mehettem a refurb készülékért.
Tehát nem értem mire gondolsz? Felhívják, hogy enyje-benyje, megállapítottuk, hogy ezt maga kalapáccsal verte szét, így nem jogosult a kárrendezésre?!
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
fulton
addikt
válasz gerner1 #20724 üzenetére
Semmit nem frissítettem a rendszeren, amióta Media Markt ból megvettem.
Igy minden ugyan az, beallításokba sem nyulkáltam.
Megfigyeltem azt csinálja hogy van hogy sms alapon küldi van hogy átvált csevegésre teljesen random szerűen ugyanígy a képpel, hiába van internet kapcsolatom folyamatosan, illetve a csevegő félnek is Van internetkapcsolata Hiszen tőle minden üzenetet csevegés ben küldi el nekem. -
Pug
veterán
válasz FerencF #20738 üzenetére
Hat ha ez neked agresszivitas, akkor gyanitom meg uj lehetsz az interneten
Csak segitettem helyretenni, ama enyhen szuk latokorre vallo kiteteled, hogy elovigyazatossag mellett nincs ertelme a biztositasnak, vagyis pontosabban ha vigyazol a dolgaidra akkor nem lehet bajuk.
[ Szerkesztve ]
-
FerencF
kezdő
Jó, de ennyi erővel köthetnék biztosítást a 120 ezres csizmámra is, mert lehet, hogy rámegy egy segway. Az okosórámra, hátha odaütöm véletlen a villamos korláthoz. És akkor fizetek az órára biztosítást, az autóra, a csizmára, a lakásra, az asszonyra, a két gyerekre, magamra. És akkor kifizetek egy hónapban egy havi fizetést biztosításra, hátha mikor felmászok a fára, elüt a villamos. Én úgy vagyok vele, hogy mondjuk van mobilom 10 éve és egyetlenegy se tört el. Ha 10 év alatt csak havi 1500 Forintos telefon biztosítási díjat számolok, az 10 év alatt az 180 000 Forint amit nem fizettem ki biztosításra. Nos, ha egyszer leejtem és betörik a kijelző, akkor rúgja meg a tücsök, kicseréltetem 110 000 ezerért. Még akkor is előrébb vagyok 70 ezerrel, mint az, aki 10 éve fizeti a biztosítást mobilra. És akkor még nem említettem a hűtőgépet, a monitort, tévét, meg ki tudja mivel stresszelik még a vásárlókat. Szívesen.
-
juuzer
addikt
válasz tylerddd #20734 üzenetére
Nekem az iPhone 5s-nél az volt pl, hogy nem javították, annyira totálkárosa törtem. Cserébe visszakaptam x ezer forintot, azt hiszem 85-86-ot. Igaz, hogy 159-ért vagy 169-ért vettem anno, de mivel ugye nem volt már kapható akkor az 5s, így cserélni se tudták. Mondjuk akkor kb 5 vagy 6 ezret fizettem ki egy évre, mikor megvettem, nem havonta 3 ezret, mint most a T-nél. (Egyébként szerintem annyival nem jelent több pluszt az előfzuhoz és legalább biztonságban tudhatod a telfonod. Azért a kijelzőcsere is karcolja a 80-90k-t.) Nem is értettem, hogy egy évre csak ilyen keveset fizettem biztosításra. Aztán a pénzből megvettem kollégám 6 Plus-át és ott el is engedtem az Apple termékeket egy életre. Az volt az a telefon, ami 5 perc alatt kikapcsolt télen a zsebemben zenehallgatás közben, míg kiértem a buszmegállóba. Mondam azért ezt egy 300k-s telefontól azért ne pls.
Egyébként nekem is az volt, amit leírtál, megnézték, elmondtam mizu, elvitték és utalták a pénzt. Plusz az iStyle-os csaj le is fotózta, hogy ilyet még nem látott.
[ Szerkesztve ]
Vamos a la playa.
-
juuzer
addikt
válasz FerencF #20741 üzenetére
Szerintem ezt tökre megértjük, felesleges ezen vitatkozni. Neked nem fontos a biztosítás egy telefonra, másnak meg igen.
Én is most tervezem lemondani, szerintem két évig havi 3 ezret ( az 72k ha jól számolom) NEKEM megért. Mert oké, hogy kijelzőcsere, de ha más baja is lesz, akkor már nem biztos, hogy 72k + kb 20 ezer önrész lesz a javíttatás. Pláne ha sérül az alaplap is pl.
Engedjük el ezt a biztosítás témát szerintem pls.
[ Szerkesztve ]
Vamos a la playa.
-
FerencF
kezdő
válasz juuzer #20743 üzenetére
Jó, de hányszor is lett alaplapos a telefonod 10 év alatt? Mert nekem egyetlenegyszer sem. Mindig kivétel nélkűl szoftveres gondja volt nekem. Amit 2005 óta mindig magam “javítok” otthon, szervizben nem járt telefonom ezóta az idő óta. És miért akarod hanyagolni a témát, mikor kőkeményen hozzátartozik a mobilos élethez (másoknak legalábbis)? Csak nem kezd derengeni valami és kellemetlen a téma? 😊
-
thedarkfox
senior tag
válasz FerencF #20744 üzenetére
Ezt a modoroskodást hanyagold kérlek, előszőr értetlenkedsz minek kell valakinek biztosítás, kaptál rá választ érvekkel.
Majd felkaptad a nuncsákut, hogy a csizmádra se kötsz biztosítást mert nem akarsz több 100E-t kiadni feleslegesen. Magad javítasz mindent gratulálunk hozzá 👍 igazi ezermester lehetsz, nyilván 20mp alatt szétszedsz egy IPXX-es ragasztott telefont és 5mp alatt össze is rakod a sufniban.
Nem a téma kellemetlen, hanem Te kezdesz az lenni. -
FerencF
kezdő
válasz thedarkfox #20745 üzenetére
Én nem értetlenkedtem, hiszen le is írtam, hogy aki hard felhasználó, annak kellhet biztosítás. Én magam is ismerek olyat, akinek a telefon vásárlása után max 2 hónapig nem repedt a kijelzője. Na nekik kell biztosítás.
A nuncsakut sem kaptam fel, csupán leírtam, hogy a többiek által felsorolt érvek szerint akár minden használati tárgyra lehetne biztosítást kötni. Azt viszont nagyon látom, hogy te felkaptad a nuncsakut, ami nagyon is érthető, hiszen az érveim alapján neked is kezd kellemetlen lenni, hogy tízezreket dobtál ki a semmire. Ez érthető, nekem is kellemetlen lenne.
Végezetül pedig kis hisztit és értetlenkedést is látok az irányodból. Én nem írtam, hogy ezermester vagyok, hiszen idézőjelbe tettem a javítás szót, hiszen az annyit takar, hogy rádugom a telefont a PC-re és csinálok rajta ez szoftverfrissítést 15 éve. És nem ragasztok kijelzőt sufniban, hanem vigyázok rá és nem töröm el.
És őszintén? Nekem meg abból kezd baromira elegem lenni, hogy mindenkinek azt kell tennie, amit pár ember itt kitalál. Mert ha nem, akkor hiszti van, majd öten nekimentek annak az egynek, aki másként gondolja. Nagyon jó lenne, ha ezt befejeznétek. Például azt se tudom, hogy te ki a bánat vagy és honnan kerültél ide, mert korábban sehol nem voltál. Mindenesetre ha nem tetszik a véleményem, nem kötelező elolvasni és válaszolni sem. Písz ! -
Somatom
veterán
válasz FerencF #20746 üzenetére
Hogy érted azt, hogy a semmire? Biztosításra fizette, nem a semmire. Én sem kötöttem, mert a használati módomban nincs akkora rizikó faktor, ami indokolná a biztosítást. De, ezt nem lehet általánosítani. Ha búvárkodáshoz, hegymászáshoz, vagy terepbringázáshoz használnám a telót, akkor tuti kötnék rá biztosítást.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
thedarkfox
senior tag
válasz FerencF #20746 üzenetére
Én nem bánat vagyok és nem is vitatkozni akarok (azt ugyanis csak két szellemileg egy szinten álló egyén tud )
Mint írtam nem a téma kellemetlen és nem dobtam ki tízezreket biztosításra, de nincs okom magyarázkodni Neked, hogy én ki vagyok.
Ha értelmes kérdést teszel fel, értelmesen segíteni válaszolni fog mindenki, köztük énis.
Hogy korábban nem voltam sehol (nyilván az elmúlt ~20E hsz nem kötelező olvasmány)... hát ha nincs kérdés nincs válasz. 😎 -
veterán
Srácok engedjük el ezt a biztosítós témát, picit már túl van tolva...illetve túl sok feszültséget gerjeszt.
Köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos az FRP-lock témája, a warez, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás továbbá a készülékfüggetlenítés nem hivatalos módon!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen autót vegyek?
- MasterDeeJay: Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...