Új hozzászólás Aktív témák

  • korimv6

    aktív tag

    Nonszensz amit a posta es a Samsung művel. Hétfőn feladtam telefont postán, Samsungos formanyontatvány kíséretében. A hölgy adott egy bubis borítékot, hogy abba tegyem bele a háromszázezres telefont. Mondom, inkább a saját dobozában küldeném. Ok, semmi gond. Mivel mai napig nem kaptam visszajelzést a javításról, felhívtam a Samsungot. Nagyon szívesen segítenek, de diktáljam be az imei számot. Sajnos nem tudom, mert a dobozt a telefonnal együtt eljüldtem szervizbe. Akkor nézzem meg a feladóvevényen, azon biztos rajta van. Ok, autóba ülök és hazaugrom érte. Persze nem volt rajta. Ismét felhív, egy másik nőhöz kapcsolnak. Sajnos kell az imei szám. Menjek be a postára, kérjem el a papírt amivel feladtam. Ismét autóba, irány a posta. Ott ugyan ahhoz a hölgyhöz megyek, akinél feladtam. Nincs semmilyen papír náluk, mert a hibabejelentőt elküldték a készülékkel. De rag szám alapján lekérdezte a rendszerükben. Ekkor jött a pofára esés. Mai napon, 9 órakor kézbesítették a csomagot. Mi tartott 4 napig? Ennyi idő alatt Angliából ideér egy csomag. Ismét telefon Samsungnak. Egy férfi veszi fel. Ismét elmondom a gondom, és hogy sehonnan sem lesz imei szám. Erre felírta a rag szánot, nevem és telefonszámom, hogy ír a szwrviznek, és amint válaszolnak, visszahív. Na ez eddig nem történt meg.
    Tehát, ha leadod a telefonod javításra, írd fel magadnak az imeit, különben cseszheted.

    Körbe zárt villám.

Új hozzászólás Aktív témák