Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
válasz WinstonWolf #2338 üzenetére
Szerintem meg nem valami nagy logiszikai truváj a XXI. században
Mert hogy csak úgy teleportálják a terméket a gyárból a shopokba. Nagyon nem reális elvárni, hogy olyan terméket cseréljenek ugyanolyanra, melyet nem forgalmaznak helyileg.
[ Szerkesztve ]
***
Új hozzászólás Aktív témák
Friss infó
A Samsung hazai ügyfélszolgálatán megerősítették az újabb visszahívást. Ahol vásároltuk a készüléket, ott kell jelentkezni és jelezni a pénzvisszafizetési igényt a készülék visszaszolgáltatása mellett.
A tartozékokat is vissza kell juttani a vásárlás helyszínére és ott igényleni a visszavásárlást!
A készüléket peddig ki kell kapcsolni addig is! Ezt külön leírták. Amennyiben a forgalmazó nem kellően partner ebben, azt jelezni kell a Samsung ügyfélszolgálatán!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Autós topik
- Játékfejlesztés
- DIGI internet
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Autós kamerák
- További aktív témák...