Új hozzászólás Aktív témák
-
BogyóBP
addikt
Ezt én sem értem hogy magukkal a szervizesekkel mért nem lehet beszélni személyesen mért kell bevinni a készüléket a "sötétbe" hátulra.
ASUS ROG Strix B660-F Gaming WIFI | Intel Core i5 12600KF | 2x16GB G.Skill Trident Z5 RGB Silver DDR5 6000mhz CL36 | Asrock RX 6700XT Challanger Pro 12GB | Kingston NV2 1TB NVMe + Kingston NV2 500GB NVMe | Acer Nitro XV272up 27" | be quiet! Pure Power 10 CM 500W | Lian Li O11 Air mini | Creative 2.0
-
gonger
senior tag
Megjött az ügyfélszolgálat válasza; Telemax-al készíttethetek egy szakvéleményt és annak alapján döntenek a garanciális ügyintézésről. Van Telemaxos tapasztalatotok? mennyi időre kell vajon nélkülöznöm a készüléket?
"Sajnálattal értesültünk arról, hogy a SM-A500_ típusú XXXXxxxxXXXXxxx imei számú készülékével probléma adódott.
Értesítjük, hogy, megbízást adtunk szerződött szerviz partnerünknek (Telemax GSM Szerviz Kft.) az egyszeri alkalomra szóló bevizsgálás elvégzésére.
Kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot szervizpartnerünkkel és kérje a készülék bevizsgálását, mely során szervizünk szakvéleményt készít a meghibásodásról és annak eredménye alapján társaságunk a hatályos jogszabályoknak megfelelően megszünteti a hibás teljesítést, amennyiben ezt nem zárja ki egyéb, jótállás körébe nem tartozó tényező.
A szerviz által kiadott jegyzőkönyv alapján tudja Központunk az Őn kérését elbírálni.Kérjük jelen levelünk másolatával, a kézhez vételtől számított 30 napon belül, az eredeti jótállási jeggyel, a vásárlást igazoló számla másolatával, valamint a gyári tartozékokkal együtt adja le a készüléket gyors-szervizpontjaink egyikénél, ahonnan továbbítják azt központi szervizünkbe.
Gyors-szerviz pontjainkat az alábbi linken tekintheti meg, vagy kérjük hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat:
http://szervizpont.samsung.hu/keres.phpA hatályos jogszabályok értelmében kötelességünk tájékoztatni, hogy amennyiben fenti álláspontunkat nem fogadja el, úgy az illetékes hatóságokhoz vagy bíróságokhoz fordulhat, ezen szervek listáját a csatolt dokumentumokban találja meg:
1. Békéltető Testület, vagy
2. az Ön lakhelye szerint illetékes Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi felügyelősége, illetve
3. a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság.További kérdés esetén kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat bizalommal a 06 80 SAMSUNG (06 80 726 7864) ingyenes telefonszámon."
[ Szerkesztve ]