Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BogyóBP

    addikt

    válasz gonger #736 üzenetére

    Ezt én sem értem hogy magukkal a szervizesekkel mért nem lehet beszélni személyesen mért kell bevinni a készüléket a "sötétbe" hátulra.

    ASUS ROG Strix B660-F Gaming WIFI | Intel Core i5 12600KF | 2x16GB G.Skill Trident Z5 RGB Silver DDR5 6000mhz CL36 | Asrock RX 6700XT Challanger Pro 12GB | Kingston NV2 1TB NVMe + Kingston NV2 500GB NVMe | Acer Nitro XV272up 27" | be quiet! Pure Power 10 CM 500W | Lian Li O11 Air mini | Creative 2.0

  • gonger

    senior tag

    válasz gonger #736 üzenetére

    Megjött az ügyfélszolgálat válasza; Telemax-al készíttethetek egy szakvéleményt és annak alapján döntenek a garanciális ügyintézésről. Van Telemaxos tapasztalatotok? mennyi időre kell vajon nélkülöznöm a készüléket?

    "Sajnálattal értesültünk arról, hogy a SM-A500_ típusú XXXXxxxxXXXXxxx imei számú készülékével probléma adódott.

    Értesítjük, hogy, megbízást adtunk szerződött szerviz partnerünknek (Telemax GSM Szerviz Kft.) az egyszeri alkalomra szóló bevizsgálás elvégzésére.

    Kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot szervizpartnerünkkel és kérje a készülék bevizsgálását, mely során szervizünk szakvéleményt készít a meghibásodásról és annak eredménye alapján társaságunk a hatályos jogszabályoknak megfelelően megszünteti a hibás teljesítést, amennyiben ezt nem zárja ki egyéb, jótállás körébe nem tartozó tényező.
    A szerviz által kiadott jegyzőkönyv alapján tudja Központunk az Őn kérését elbírálni.

    Kérjük jelen levelünk másolatával, a kézhez vételtől számított 30 napon belül, az eredeti jótállási jeggyel, a vásárlást igazoló számla másolatával, valamint a gyári tartozékokkal együtt adja le a készüléket gyors-szervizpontjaink egyikénél, ahonnan továbbítják azt központi szervizünkbe.

    Gyors-szerviz pontjainkat az alábbi linken tekintheti meg, vagy kérjük hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat:
    http://szervizpont.samsung.hu/keres.php

    A hatályos jogszabályok értelmében kötelességünk tájékoztatni, hogy amennyiben fenti álláspontunkat nem fogadja el, úgy az illetékes hatóságokhoz vagy bíróságokhoz fordulhat, ezen szervek listáját a csatolt dokumentumokban találja meg:

    1. Békéltető Testület, vagy
    2. az Ön lakhelye szerint illetékes Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi felügyelősége, illetve
    3. a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság.

    További kérdés esetén kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat bizalommal a 06 80 SAMSUNG (06 80 726 7864) ingyenes telefonszámon."

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák