Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fretyusz

    csendes tag

    Az Expansys- al azért vigyázni. Rákerestem a garancia részre és a következőt találtam a Samsung- ról.

    "A Samsung esetében - Az EXPANSYS számlája elegendő az ügyintézéshez, szervizfutárhoz is (szerviz: Telemax, Cirma - Samsung Mo. Megerősítő levél a birtokunkban!). "

    A fenti nem fedi a valóságot. Felhívtam a Samsung ügyfélszolgálatát érdeklődve az Expansys- os állítás felől. A kedves hölgy azt mondta, hogy Magyarország- on kiállított számla és lepecsételt, kitöltött Magyar garancia levél kell ha igénybe szeretnéd venni a szerviz szolgáltatást. Sőt, semmiféle megerősítő levélről nem tudnak!

    Még egy idézet az Expansys- ról.

    "Mi a helyzet a garanciajeggyel? A hazai márkaszervizek és gyártók gyakran papírokhoz kötik az ügyintézést. Ha a szerviz eXpansys által kiállított garanciajegyet szeretne, olyat nem kap. Az expansys nem bontogatja ki a gyártói dobozokat, esetenként napi 5-600 készülék is jön-megy, olyan mértékben lassítaná a kiszolgálást, hogy ilyen eseti hazai szerviz-kéréseknek nem tud megfelelni. Az európai tapasztalatok alapján pedig erre nincs is semmi szükség. Sőt hazai tapasztalatok szerint sem mindig van ez így. Tehát ilyen szerviz-igények esetén az eXpansys általi ügyintézés az egyedüli út. "

    Szóval az Expansys -tól nem fogsz kitöltött lepecsételt garanciajegyet kapni amit a Samsung kér.

    Ennek tudatában vásároljatok náluk, mert ha tényleg valami baja lesz a készülékednek még egy sufni gsm boltba se tudod visszavinni, max postázod vissza nekik külföldre, ami nem kis plusz költséget jelent.

    Itt tudjátok tanulmányozni a fentieket.

  • fretyusz

    csendes tag

    válasz btudos #238 üzenetére

    Persze, mindenkinek adva van a lehetőség, honnan vásárol. Én inkább kihagyom a zsákbamacskát és nem bízom a véletlenre, hogy vagy megjavítják a készüléket vagy nem. Ezért is hívtam fel a Samu ügyfélszolgálatát és elmondták a frankót, de megteheti bárki, hogy felhívja őket és megfogják erősíteni azt, hogy az Expansys félrebeszél. A Samu álláspontja számomra a hitelesebb mint egy Expansys-é.

  • fretyusz

    csendes tag

    válasz Воланд #241 üzenetére

    A számla és garival kapcsolatban kaptam egyből választ a Samutól. Elkérte a számomat az ügyintéző, hogy visszahív az Expansys-al kapcsolatban, megkérdez valami bennfentest, kb. 1,5-2 óra múlva hívott és közölte, hogy a Samsung Magyarország semmilyen kapcsolatban nem áll az Expansys-al és semmilyen megerősítő levelet nem kapott az Expansys tőlük!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák