Hirdetés
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
- Friss előzetest kapott a Devil May Cry anime sorozat
- Premier dátumot kapott a Two Point Museum
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- EAFC 25
- Elden Ring
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- PlayStation 5
- Call of Duty: Warzone
- Wuthering Waves
- Watch Dogs: Legion
- War Thunder - MMO Combat Game
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yutani
nagyúr
Kíváncsi vagyok, lesz-e végül egy jó minőségű, szabvány DirectX felskálázó eljárás a jelenlegi gyártói megoldásokat felváltandó.
#tarcsad
-
félisten
Elméletileg nem lesz rá szükség, illetve mindegy , annyira hasonló a 3 eljárás. Az Nvidia Streamline-val meg könnyen beültethető ,ha egy cég lefejleszti a temporlis eljárást akkor a másik kettőhöz is fejlesztő szinte plug and play aktíválhatja és mindenki elégedett lesz a saját kártyájával. Nem lesz jelentősége szerintem már az összevetésnek.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Dr. Akula
félisten
Hiányzott mégegy szabvány, mint egy falat kenyér... Inkább állapodjanak meg egy közösben, amire tényleg fognak is aztán fejleszteni a fejlesztők, mert így írja meg a kódot 3x akinek 2 anyja van...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Annyira ez most nem lényeges. A DLSS 2, az XeSS, és az FSR 2 is alapvetően ugyanúgy működik. Ugyanazokat a bemeneti adatokat használják, ugyanaz a motor felé az igényük, lényegében a pipeline-on is ugyanoda kell őket beépíteni. Ergo, ha az egyik be van építve, akkor az annyit tesz, hogy a motor fel van rá készítve, így pedig a másik kettőt hozzáadni már eléggé pite munka. Kódolni alig kell hozzá, pusztán le kell paraméterezni az optimális beállításokat. Ha ezzel megvagy, akkor ezek a rendszerek egymástól függetlenül is működnek, és lényegi karbantartási költség sincs.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
PuMbA
titán
GPUOpen: AMD FidelityFX™ Super Resolution (FSR) 2.0
Itt görgess le körülbelül az oldal negyedéig, és láthatod, hogy az AMD szerint a DLSS 2.x-et támogató játékok esetén kevesebb, mint 3 nap az integrálás Nem kell szabványosítani, mert nincs értelme.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Nem igazán több, olvasgatva a dolgokat.
Igazából a skálázás utáni élesítés, sharpening, élsimítás ilyesmi ami más,de nem jobb vagy roszabb szerintem + esetleg a felbontási lépcsők közti különbség, ki mit preferál( alacsonyabb felbontás- magasabb FPS ) de szerintem még abban is lesz közös vagy nagyon közel álló lépcső/ megállapodás.
Az első dolog évek / évtized óta amikor igazából senkit nem fog hátrány érni bármelyik kártyát vagy megoldást kapja.Nvidia jól csinálta hogy behozta annó PC-re AMD meg nagyon jól csinálta hogy Xboxon is megy és ilyen gyorsan rátért a jobb minőségű temporális verzióra mert így az onnan érkező konzolportok nagyobb eséllyel fel lesznek készítve erre. Jó munka mindkét részről.
Az FSR ráadásul Pascalon is megy, szóval mehetne éppen a DLSS is azon és Radeonon . Igazából ha kiderül, hogy az FSR 2.0 nem megy gyorsabban Turingon és Amperen- az egyértelmű bizonyíték arra, amit mondott régebben Abu, hogy ez a verzió már nem Tensor Core függő
. Erre vagyok még majd kíváncsi, ebben lesz e eltérés, de kétlem.
Ehhez hozzájön az RSR radeonra és a NIS Nvidiára szóval a gyengébb hardvereknek is adott lesz egy kompromisszumos skálázási megoldás. Kb itt azt gondolom eljutunk arra szintre hogy hamarosan ez a dolog annyi lesz mint a TAA vagy egyéb élsimítások a játékokban jó pár éve.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Dreame A1 - por helyett a fű is jó
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- EAFC 25
- Elden Ring
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Nikon DSLR topik
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Könyvajánló
- További aktív témák...
- PowerColor Red Devil RX 6700 XT 12GB GDDR6 használt videokártya 1 év garanciával!
- AMD RX 5xxx VIDEOKÁRTYA FELVÁSÁRLÁS AKÁR AZONNAL KÉSZPÉNZBEN VAGY UTALÁSSAL - WWW.PCFELVASARLAS.HU
- MSI GTX 1050 TI OC 4 GB GDDR5 PCI-E videokártya
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T1000 - Low profile (LP) + P2000 5Gb, RTX 4000 8Gb
- BESZÁMÍTÁS! ASUS STRIX GeForce RTX 3090 24GB GDDR6X videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen