Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Grath

    HÁZIGAZDA

    válasz wikings2 #6 üzenetére

    Szerintem van különbség aközött, amikor egy játék úgy nehéz, hogy az élvezetes, és aközött, ha úgy nehéz, hogy az az idegesítő, rossz designnak köszönhető.

    A Resiben semmi bajom nincs azzal például, hogy a zombikat baromi nehéz megölni, sokat sebeznek, simán elpusztulhatsz, vannak azonnal halálos csapdák. A mentésnél való anyaghasználat is baromi jól működik.

    Az viszont szerintem kifejezetten rossz, hogy csak 6/8 hely van a táskában, ezért szinte minden ötödik percben vissza kell gyalogolni egy ládához. Legalább a kulcsokat meg lehetne oldani egy külön szütyővel. Az is zavaró, hogy nincs olyan gomb, amivel azonnal a térkép nyílik meg. Hogy a fejlövések teljesen random jönnek elő. Ezek mind olyan dolgok, amik minden további cél nélkül szívatják a játékost, és 1996-ban még elmentek, mert a játék formabontó volt, 2002-ben már nem annyira működtek, ma meg egyenesen archaikusnak hatnak. Nem véletlen, hogy ezeket a széria maga is meghaladta már rég, nézd csak meg a RE4 vagy 5 tárgyrendszerét, célzási lehetőségeit.

    Szóval amikor modernizálást írtam, nem arra gondoltam, hogy legyen egy nagy nyíl, ami mutatja az utat, vagy valami hasonló, hanem csak az idegesítő részeken lehetett volna finomítani kicsit. Mint ahogy a kezeléssel is történt.

    A játékosok imádják a nagy kihívásokat, nézd csak meg a Souls-játékok sikerét - de ott minden hasonló designdöntés remekül kitalált. (Nem bírod el a cuccokat? Tegyél pár pontot az erődre. Ráadásul mindent fel tudsz venni, csak lelassulsz.)

Új hozzászólás Aktív témák