Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    válasz mephi666 #9 üzenetére

    Mert a fiatalok idióták. Főleg a tizenévesek. Bár még 30 sem vagyok, ez egy más generáció, semmi közösséget nem találni velük. (halkan jegyezném meg, hogy állítólag a globális felmérések szerint az én korosztályom a célcsoport, a legtöbbet a kora 30-asok játszanak) De a gamespoton is lehúzták a Resident Evil 0 Wii-s portját (4.5 pont a 10-ből, ez egy szép, kövér egyes, ha belegondolsz), mondván, lassú, elavult a formula, frusztráló a "tank" irányítás.

    Amúgy az le van írva valahol, hogy ez az uccsó rész?

    Az oké, hogy ki van nyalva a seggünk a technológiai limitek hiánya miatt, meg lehet valósítani a tökéletes dinamizmust és szabadságot 3d-ben, de kösszép', nekem mocskosul bejön ez a tank irányítás és állati profi vagyok benne. Most toltam végig megint az első remake-jét, és egyik főellenségnél sem vesztettem életet a növényt kivéve. Pedig sima bill-ről nyomom. Nem is ez a lényeg. Egy remek esszét olvastam a minap, ami jól rávilágít a RE-k szépségeire, valódi értelmére.

    Azt írja, elsőre olyan végigjátszani, mintha hullámvasúton lennél, alig értesz valamit, nem realizálod a mechanikát, azt hiszed, random történik a játékban a terror (érti itt a hirtelen támadásokat, gondolom, hogy a zombik átjönnek az ajtókon vagy feltámadnak stb.). Az ötödik-hatodik végigjátszásra viszont már együtt tudsz gondolkodni a játékkal, ki tudod cselezni az eseményeket, megtanulsz taktikázni, spórolni, új variációkat felkutatni a sztoriban stb. Ahogy fejlődsz, a játékstílusod által játékot is fejleszted, amit pl. nem lehet megcsinálni egy CoD-ban. Ahogy fogalmaz, a játék tőből kirántja a végtagjaid, marionettbábuként kerget végig magán és csak egy cél van, eljutni A-ból B-be. Minden más random, másfelől scriptelt, de nem lehet belőle előnyt kovácsolni, ezért nem lehet sem fejlődni, sem taktikázni. És milyen igaz. A mai játékok fele épp ettől pocsék: hullámvasútnak szórakoztató, de nincs semmi tétje, mert nem tanulsz belőle semmit sem, hiányzik az esztéták által "a-ha élménynek" titulált rádöbbenés, hogy több van ebben, mint elsőre láttam... A PC-s játékok többsége ma már egyáltalán nem ilyen sajnos, max az RPG-k.

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Új hozzászólás Aktív témák