Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Akkor ott valamit nagyon elszúrtál, és nem csodálom, hogy szétverted bill-t, mert az boss ott lófütty volt szinte. Elég volt odamenni a megerősített magnum-mal, max 12 tölténnyel és néhány mixelt virággal. Mivel a célzás automatikus volt, tehát emiatt sem kellett aggódni, ha nem volt a képernyőn a boss. És az a magnum brutális erős volt. A laborban volt olyan, amikor hárman libasorban jöttek a zombie-k, mind a három fejét loccsantotta egy lövéssel.
[ Szerkesztve ]
-
moha21
addikt
Szerintem sem a félelmetesség a legfőbb erénye a játéknak. Inkább olyan akkori "feautre"-ök, mint lenőni a lábat, fejet stb. A Puzzle rész is oké volt akkori szemmel. Egy penumbra 100x szaratósabb, de totál más a kettő. a Re2-ben ( csakúgy mint az első és 3. részben ) az ijesztkedés ment inkább, legfőképpen a néha trágya kameranézetekkel.
Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.
-
xeon forever
addikt
Anno RE1 44 perc volt.. Aztán találkoztam 576KB-ban egy akkor kb 45 körüli játékos társsal és ketten vegig vittük 42:32 alatt legnehezebb szinten. Ha jól emlékszem meg az újságba is bekerültek a rekordok. anno 1998 vége vagy 1999 elején.
[ Szerkesztve ]
PS5 jobb lenne Intellel+Nvidiaval? :P
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Így nézve, hogy mennyire kicseszett aprólékos és lépisztolyhoz képest még durván erős és pontos is, mégsem túlzás a 300 rongy. És itt semmi nem műanyag, minden fém.
Tehát érdemes megnézni a videót, minden közelről aprólékosan bemutatva...
A srác is azt mondja...
- a legjobb airsoft pisztoly, amit valaha vettem, ő meg csak tudja, hiszeken ezeket teszteli...
Nyilván nekem nem lövöldözni kellene, csak dísznek a polcra, ezért most erősen elgondolkodtam rajta, hogy talán bevállalok egy ilyen mesterműt mégis. Ennek az ára meg úgy is csak felfelé fog kúszni...[ Szerkesztve ]
-
titán
Nem arról van szó, hogy a windows nem tud 5.1-et, hanem arról, hogy ez a régi a játék már nem tudja átadni az 5.1-es hangot, mert már az a régi api, amivel a játék hangja működik, nem kompatibilis az xp után oprendszerekkel. Fog szólni mind az 5 (6) hangszóró, mert nem némul meg, de a hangot már csak windows tákolja össze, nem a játék adja.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Kr/\toS
senior tag
Vitázni nem én álltam le, te tagadod a nyilvánvalót( értsd: hogy mit is jelentett a hardveres 3d hangzás, és miért nem működik manapság ). És tévedés; a gog ezt nem oldja meg.
schawo kollega teljesen jól írta le a helyzetet, ha neked ez "fölösleges dolog" akkor itt a történet vége, nekem meg teljesen mindegy mit és hogy hallgatsz, úgyhogy ja zárjuk le.[ Szerkesztve ]
-
Silenzio
addikt
Nem, az a fajta vagyok, aki magára tekeri a guriga tartalmát, majd "LIVE BRAIN!"-t üvöltve csoszog és hörög.
Amúgy mikor az estit írtam, Claire-rel épp a parkolóban voltam. Azóta kijutottam az őrsről, és nagyon tetszett az ő merőben más történetszála, ahogy az is, hogy a csatangolás közepette a 98-as eredeti első perceire emlékeztető helyekbe botlottam. Sokat szelídült a véleményem a sztori kapcsán. Pl. aláírom, hogy a 1998-ban a csatorna+gyár+labor triumvirátus egy órán belül lezongorázható volt. Szerintem itt méretre-hosszra arányosabbak a helyszínek. Amiatt tehát, hogy másfél végigjátszással türelmetlen voltam, megkövetlek téged, és más reagálókat.
Szerencsére azonban az általam említetteket felhozza a kritikák harmada-fele, szóval másnak is van kritikus szeme. Hogy jó az anyag, nem vitás. De arról sem szabad hallgatni, hogy miben pongyola vagy összecsapott.
Valóban nem a játékot kritizáltam, hanem az azt kritikátlanul befogadó fogyasztókat, ha seggfejségnek hat is. Oka kell legyen annak, hogy kifogástalannak titulálnak egy olyan cselekményszövést (cselekményszövés nem egyenlő játékmenet!), aminél a sorozat legalább 2-3 alkalommal jobbat is kínált már.
A CV-ban van egy rész, amikor egy exkavátorral kell kijutnod az antarktiszi kutatóbázisról. A súrlódás hője felolvasztja a több méter vastag jeget. A víz befolyik a réseken, elárasztja a fél komplexumot, majd persze odafagy. Mire Chris odaér, már több méter vastag, összefüggő jégpáncélt alkotott, így játszi könnyedséggel kapaszkodik fel a leszakadt függőfolyosóra, és bejut egy ajtón, ami korábban, Claire-rel fel sem tűnt. Akkor térrészt érsz el így, hogy órákig el lehet bolyongani a több tucat, többek közt a RE1-et idéző helyiségben. Ez a pályatervezés magasiskolája és a redundancia tagadása. És majdnem 20 éves. Ilyen megoldásokat épp a Half-Life-ban látni, az pár hónapja töltötte a 20-at.
Objektíven nem mérhető, kvalitatív-kvantitatív dolog ez, aláírom, de színvonalas vitára mindenképp alkalmas a dolog.
A remake-elésnek nincs kőbe vésett FAQ-ja vagy definíciója, de ha lenne is, biztosan nem volna oly konzervatív, mint amit írtál. John Carpenter 1982-es The Thingje esetében még a cím kalligráfiája is ugyanaz, mint az 1951-esnek, de a film a lehető legkevésbé se hasonlít a korábbi klasszikusra. Se sztoriban, se karakterekben, se látványban, épp csak az egymondatos szinopszisa (kb.) ugyanaz.
A RE1 remake számomra a világ egyik legjobb játéka, bődületes grafika, megnövelt Spencer-kúria, a helyszín háttérsztorija, Trevorék tragédiája és a birtokot körülölelő parkerdő, plusz a hallból nyíló katakomba, kiforgatott puzzle-ök... Csupa új elem, amin még többet dobnak a kiszámíthatatlan zombik és a sok más egyéb, a receptet megbolondító elem. Ezeket a RE 2 is tudja, de kevésbé töményen, barokkosan "megpakolva", ráadásul azóta nem 6, hanem 21 év telt el. A prezentáció persze ezúttal többet fejlődött, de a mégis az az érzésem, hogy a REmake jobban odatette magát, mint az idei bravúr.
eldiablo: kis csúsztatással, mert a GTA-k esetében két generációt hasonlítottál össze, míg itt mindkettő RE engine-es játék.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
Igen, igazad van. Sokat gondolkodtam, hogy a zeneiparban használt remaster kifejezés a játékiparra vonatkoztatható-e egyáltalán, és arra jutottam, simán. Javul a látvány és a hangzás, más nem. Viszont a Crash Bandicoot nem remaster-e? Vagy az azt hiszem általad említett Outcast átdolgozás, amiről még nem is hallottam korábban. Az egész alap maradt mindkettőben wireframe szintig, amit egy új engine prezentál. Még az irányítás is ugyanolyan mindkettőben, mint rég.
A RE1-gyel kapcsolatban ezt érzem én is. A RE 2 jobb játék lett szinte minden szempontból, de hiányozott nekem ez a rejtett eseményes, leágazásos misztikum. Többek közt erről is írtam a cikkben. Már majdnem két hete feltöltöttem, de sajnos még mindig korrektúra alatt van. Mindegy, addig haladok tovább a második résszel...
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
Köszi! Legalább 4 részes lesz, ha mindenre kapok lehetőséget/időt. A RE 2 remake lesz a vége, meg némi ötletelés arról, hogyan tovább. Ma remélhetőleg be tudom fejezni Claire kampányát is, már nagyon furdal a kíváncsiság, hogy oldottak meg ezt-azt.
Tervezek utána írni a Silent Hillekről, Dead Space-ekről, meg a többi ismertebb survival horror matériáról. Várom az ötleteket.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ - TELEFONTOKOK, EGYÉB AUTÓS KIEGÉSZÍTŐK, FÜLHALLGATÓK
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 25mm f/1.8 objektív
- Xiaomi Redmi 9 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot