- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacy6
senior tag
Azért ez megdöbbentő....
Sokan úgy képzelik el, hogy jaj majd akumlátort kell cserélni és az milyen drága lesz.
Közbe meg a valóság egészen mást mutat.
1 millió km/20 év az nagyon sok amúgy.
Ennyi idő alatt számos váltó, motor, turbó probléma lehet benzin/diesel autóknál.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
vicze
félisten
Az Ampera/Volt egy sima hybrid semmi több, ráadásul 2016-ban kivezette az Opel, mondjuk a fehér holló szinten mozgott az elterjedtsége, mivel a GM a US eladásokra koncentrált, így nagyon keveset adtak el. Mivel hybrid, így a működési elv miatt az aksi(Li-Ion) jóval kevésbé van stresszelve mint full elektromos estében, így valóban sokáig bárja.
Az Ampera-e/Bolt, ami a full elektromos változat, 2éve van forgalomban. Hogy a PSA mit kezd majd vele egy jó kérdés, mert hogy se a hajtóművel se aksit nem kapnak a GM-től a jövőben. Amúgy meg ezt a Opel kifelejtette gondolom..."Prius NiMH celláival is hasonló a helyzet"
Na ne ****** már.100e km után full halottak. (Amúgy régi Prius felújítás Li-ion aksival jó üzlet.)
Leaf aksi degradálás.Eddig Teslákról van értelmes statisztika egyedül, mivel azt forgalmazzák a legrégebb óta, elég nagy tömegben, nagy aksival van használva. Ott kb. 5%-ot veszít 100.000km-ént. És nem tudjuk, hogy az említett provisioning mennyit kompenzál, ha pedig elfogy, akkor mennyivel meredekebb lesz az esés. Persze halandó ezt nem fogja megtudni egyhamar, mivel jó pár százezer km kell hozzá.
Elektromos autó párti vagyok, de ne terjesszük már hülyeséget. Minden aksi degradálódik és csökken a hatótáv. Ennek mértéke azonban már nyilván valóan, a használat mennyiségétől függ és 10-20 év is lehet, ami figyelembe véve, hogy a benzines/dízel autó sokkal jobban degradálódik ekkora távlatban, még mindig az EV javára dől a dolog.
Új hozzászólás Aktív témák
ma Villanygombóc, vagyis városi, elektromos autó, amivel ki lehet merészkedni ugyan kicsit messzebb is, de nem ott van igazából elemében. Olcsóbb, mint a nagy konkurensek, de egyszerűbb is azoknál.
- Politika
- iPhone topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- EAFC 24
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Sorozatok
- Azonnali notebookos kérdések órája
- További aktív témák...