Új hozzászólás Aktív témák

  • ferob

    Topikgazda

    válasz dredjudge84 #1910 üzenetére

    Értelmetlen felhozni példának olyan eszközöket, ahol bizonyos modelleknél az külön cserélhető, de főleg semmi értelme a rokon-haver-ismerős felemlegetős bizonygatásnak, amivel csak tovább erősíti az ember a mítoszokat, ezért csak szimplán érdemes elfogadni az előbbiekben leírtakat, mivel a szabályozás egyáltalán nem függ a töltések számától... és ez pontosan akkora hülyeség volna, mintha valaki azt mondaná, hogy a vásárolt eszköz (akár televízió) kijelző panele nem garanciális, mivel azt az ember napi sok órában nézi és használódik.
    Előfordulhat, hogy egyes alkalmazottak puszta hozzá nem értésből vagy a cégük belső szabályzata miatt cselekednek úgy ahogy, ahol a felmerülő költségek minimalizálása a cél, de ez mind semmin sem változtat, és főleg nem ennek a topiknak a témája.

    A kérdésedre pedig a válasz, hogy a regionális márkaszerviznél ugyanúgy végeznek térítéses, valamint térítésmentes, jótállás keretein belül végzett javítást (erről érdeklődj az értékesítőnél vagy közvetlenül a szerviznél), így az előbbi esetben ez nem befolyásolja a még érvényes jótállást, sőt ha például a jótállás végén cserélteted az akkumulátort, akkor is az elvégzett javításra és a cserélt alkatrészre a szerviz garanciát vállal, és senki nem marad hoppon, mert másnap lejár a hivatalos jótállás a vásárolt készülék esetében.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák