Új hozzászólás Aktív témák
-
Lirion
addikt
válasz DigitXT #2604 üzenetére
Pedig rosszul vált. Olyan, mintha fél mpre túl pörögne a motor, hiába nyomja időben a váltást. Nézd a sebességet, annak folyamatosan kéne nőni szünet nélkül, de neki minden váltásnál egy kicsit egy helyben marad a sebesség. 12 mp-es drag race-nél 4*fél mp 2 mp-es lemaradás, ami tuti bukó....
-
Lirion
addikt
válasz DigitXT #2628 üzenetére
Azzal, amit írsz, több probléma is van.
Egyik, hogy ez a játék nagyon messze van a valóságtól, kár bármiben a való élethez hasonlítani.
Másrészt az ugyanolyan autó dragben rossz rajttal simán verhető, mivel nem valódi személy versenyzik, hanem AI. A tsm egy ordas nagy kamu..Most meg igazán vicces lesz majd, hogy az f1es autókkal nyomhatunk majd ilyen 55mp-es spa köröket. Már a le mansi pályán is feltűnően gyorsabban mentek az lmp-k, mint a valóságban, de azokat a köridőket legalább kevesen ismerik. Viszont az f1es köridőket kb. mindenki tudja..
-
Lirion
addikt
-
Lirion
addikt
Tényleg brutál. Úgy vezesd, hogy a játékbeli teljesítménye mérföldeket ver a valós f1-es autókéra.
Kíváncsi vagyok, hogy az újabb f1-es ferrarikkal milyen köridőket lehet majd futni. Majd lesz ilyen 1 perces spa meg silverstone, hockenheimot meg fél perc alatt körbe autókázzuk.. -
Lirion
addikt
válasz DigitXT #2891 üzenetére
Ez a tsm egy ordas nagy kamu, nekem teljesen szűz profillal is küldött olyan üzenetet, hogy xy megvert z versenyen, ámbár z verseny km-re volt az aktuális állásomtól, se a széria nem volt feloldva, se olyan autóm nem volt, amivel egyáltalán részt vehettem volna a szériában... De ezt sokan tapasztalták már, szal nem ritka eset...
Engem inkább az lép meg, hogy valaki még hisz abban, hogy a tsm-nek van bármi köze a valósághoz. -
Lirion
addikt
válasz Petya25 #2912 üzenetére
Én a 2.5-ös verziót még 100%-ra megcsináltam, utána viszont visszaraktam a 2.1-et és 0-ról újrakezdtem. Abban a verzióban még a deloreannel lehetett aranyat gyűjteni, így ezt a verziót 100%-ra megcsinálom, összefarmolok kb. 50k aranyat és akkor frissítem. Az elég lesz jó sokáig és nem akkora mennyiség, hogy bannoljanak miatta, de majd útközben lehet egy 30k-s biztonsági mentést csinálok, ha az 50k sok lenne.
Persze így most kimaradok az újdonságokból, de őszintén nem is hiányoznak. Idővel úgyis eljutok a végére, ráérek.
-
Lirion
addikt
válasz klb_coco #2917 üzenetére
Szerintem sokkal jobban járnál, ha letörölnéd a játékot, felraknád a 2.1-es verziót és azzal játszanál addig, amíg azt 100%-ra meg nem csinálod. Én most 22%-nál járok 48-as szinttel, 37 óra játékidővel 6.221.486 R$-t gyűjtöttem és 2564 aranyat. Jelenleg az Everyday Heroes-ig bezárólag 1 kivétellel minden széria kész van, az összes autóval és minden széria legjobb autója full tuninggal. Minden versenyre aktiválom aranyért a managert, így mindig dupla pénzt kapok és be vagyok jelentkezve fb-ra is, amivel "barátok" ellen versenyzek, így még több pénzt kapok. Az arany gyűjtögetés pedig le van már írva itt a forumon pár helyen, hogy a 2.1-es verzióban hogy működik, a lényeg röviden, hogy időátállítással lehet szerezni alkalmanként 50 aranyat. Nem szabályos, de ha ésszel csinálod, nem harácsolsz össze több százezer aranyat, akkor nem lesz ban sem. Ezzel még arra is futja az arany, hogy minden autót a nekem tetsző színre átfestettem.
-
Lirion
addikt
válasz Petya25 #2933 üzenetére
Ha nem engedné, akkor törölném a p*csába a játékot. Amúgy én több, mint 3500 futam után kezdtem elölről, közel két éves profilt "kukáztam".. De ez csak egy játék továbbra is, és most így nyújt élvezetet és kihívást is.
Ha az aranynak az lenne a szerepe, hogy a tovább haladáshoz nem szükséges tuningokat illetve az autó külsejét változtató kiegészítőket megvegyem, eszembe se jutna trükközni, de itt nem arról van szó, ez egy pay to win játék, amivel a legnagyobb probléma az, hogy ezt lényegében 1 év játék után változtatták ilyenné, ugyanis az első verziókban még mindent megszerezhettél fizetés nélkül és a tuningok tényleg csak extrák voltak és nem feltételei a tovább jutásnak. -
Lirion
addikt
válasz DigitXT #2929 üzenetére
Ennyi erővel már a 100 millás mentés is "értelmesebb".
Pont te írtad ebben a hozzászólásban, hogy azzal nincs semmi kihívás meg élmény, akkor hogy lenne értelmesebb?
Egyébként szinte semmit nem farmoltam, mióta újra kezdtem, van két verseny, amit 4-5-ször végigfutottam, ez kevesebb, mint másfél óra a 37-ből. Ha meg leteszem a játékot, kilépés előtt csinálok egy 50 aranyas időugrást, ami kb. 1 percbe kerül, így lassan, de biztosan gyűlik az arany. Szóval nem farmolok egy életen át...
Később talán szükség lesz rá, de mivel minden versenyen tudom aktiválni a managert és kapom mellé a friends bonust, túl sokat biztos nem kell majd farmolnom később sem.
-
Lirion
addikt
válasz Petya25 #3138 üzenetére
Amúgy úgy csináltok, mintha valami komoly dolgot buknátok az újra kezdéssel. Mi változik meg? Elvész a statisztikából, hogy 200+ órát toltad már? Nem kötözködni akarok, csak tényleg nem értem ezt az újrakezdés ellenességet. 2.1-es verzióban ráadásul lehet aranyat is bányászni, a versenyeken elég R$-t kapsz, hogy farmolni se kelljen, lényegében az összes autóval versenyezhetsz tuning nélkül és szériánként elég egy autót feltolni maxra. Én kimondottan élvezem, az f1-es autó meg nem hiányzik.. már csak azért se, mert irreálisan gyors és durván tapad.
-
Lirion
addikt
válasz DigitXT #3167 üzenetére
De nem a fejlesztés hozza a tizedeket, hanem az autó és a pálya ismerete.
Ez ebben a játékban nettó hülyeség. Nem is értem, ennyi játék után hogy tudsz ilyet leírni...Több száz suzukát mentem az m3 gt2 alms-sel és 3-4 mp-et (nem tizedet) hozott az, hogy full r$-ről full goldra tuningoltam (2 tuning összesen), pedig hangyafasznyi változásokat adott. 322-ről 325-re nőtt a max sebesség és 2.78-ról 2.7-re a gyorsulás. Ennyi változás 2-3%-kal javította a köridőmet.
-
Lirion
addikt
válasz DigitXT #3179 üzenetére
Elképzelhetetlennek tartod, hogy egy ügyesebb játékos gyengébb tuning autóval jobbat megy nálad?
Igen.
Amúgy tök jó, mert most ennek a beszélgetésnek köszönhetően megtaláltam az 1.12-es verzióbeli 100%-os mentésemet. Teszem is fel a 2.1-re, pedig már kb. 30%-ot újra megcsináltam. De azért így mindjárt jobb lesz a helyzet.
Direkt írtam, hogy bizonyos autó/pálya kombinációnál nagyon sokat számít!
Mint ahogy azt is világosan leírtad, hogy nem a fejlesztés hozza a tizedeket, ami hülyeség. Az autó és pálya ismerete jelenthet egy bizonyos szintig javulást, de ugyanaz az ember, ugyanazzal a rutinnal mindig, azonnal gyorsabb köröket fog menni, ha felrak akár csak egy fejlesztést is. Ha nem így lenne, fölösleges lenne a tuning..
-
Lirion
addikt
válasz DigitXT #3182 üzenetére
kérdem én, a futam mióta TT
Amíg nem volt külön tt, addig csak a futamokon lehetett gyors köröket futni, úgy mérték össze forumokon a köridőket. Nem brahiból írja a verseny végén, hogy a leggyorsabb kör mennyi volt.
Mióta mész egy futamon olyan szinten határon*, hogy bármikor eldobd az egészet?
Bármikor, ha az a cél, hogy megdöntsem a köridőmet. Nem csak a tt-n lehet ezért küzdeni.
Ha csak egy pici kocc is becsúszik, már romlik az autó!
Nem feltétlenül, rengeteg pici koccot meg lehet úszni sérülés nélkül. Ha a játék végén megnézed a clean race bonust, akkor láthatod, hogy sokszor ad collision penaltyt, viszont nincs semmi egyéb sérülés.
Másrészt meg több száz verseny után már a legtöbb pályán kitapasztalhatod, hogy az ai-t mikor hogy érdemes előzni, hogy ne sérüljön az autó.(Igen, lehet TT időnél jobbat futni futamon is, mert mondjuk egy pici levágás ott belefér, vagy akár NAGY is, vérmérséklettől, és a futam helyzetétől függően
Ez szimplán megint baromság. Nem csak úgy lehet jobb időt futni futamon, hogy levágod a kanyarokat. Eleve futamon nagyobb sebességgel indulsz a gyors körön, mint a tt-n, mivel a célegyenesre ráfordulást is már te irányítod, nem az AI, következésképpen minden versenyen futott gyors körön előnnyel indulsz a tt-hez képest.
A futamon nem vagy rákényszerítve a folyamatos határon autózásra, de célszerű a futamot befejezni.
Egy 5 körös versenyen mindenképpen nullára amortizálódik az autó, teljesen mindegy, hogy kíméled-e vagy sem (kivéve Melbourne, ott egy 6 körös verseny után is zöldben maradsz ).
Másrészt pedig a tt-n sem vagy rákényszerítve a folyamatos határon autózásra, a legtöbben azt is csak egyszer letolják, óvatosan, nehogy kicsússzanak és kész. Vagy neked fegyvert tartanak a fejedhez, hogy a tt-t feszült koncentrációval, határon autózva teljesítsd?így is sikerült többször beférnem Top100-ba
Van erre egy remek mondás: screenshot or it didn't happen.
Mondjuk, hogy bemondásra elhiszem, már csak az a kérdés, hogy a friends listben top100 vagy globálisan top100. Mert ugye az se mindegy. -
Lirion
addikt
Igen, lassít, ha határon autózol, picit megcsúszik a kocsi, akkor visszaveszi a gázt a tc és lassabban érkezel ki a kanyarból. TC offal sokszor lehet kis csúszással is tovább gyorsulni, viszont könnyebben megcsúszik az autó.
A segítségek közül amúgy a tc rontja a legkevésbé a köridőket, nagyon sokan nem kapcsolják ki, illetve a low brake assist se vészes, legtöbbször csak ott fékez, ahol amúgy is fékeznél, sőt, még olyan is van, hogy nem fékez, pedig kéne. -
Lirion
addikt
A probléma az, hogy míg más f2p játékoknál IAP nélkül 100%-ra lehet teljesíteni a játékot vagy ha se vége se hossza (pl. városépítő, tanya menedzselő), akkor IAP nélkül is tudsz haladni, csak több időbe kerül. A RR3-nál viszont konkrétan vannak olyan pontok a játékban, amit nem tudsz elérni vásárlás nélkül és nem pár száz forintról beszélünk. Elég lenne, ha a PR követelményt törölnék és azt mondom, hogy máris korrekt a rendszer, eszembe se jutna trükközni arannyal. De van PR...
-
Lirion
addikt
A TTT-ben kicsit megkavarták ezt a rangsorolást, ugyanis az "A" kategória mellett van még egy kategória, amit nem jelöltek semmivel, ezt nevezzük "A+"-nak. Ha minden kategóriában futsz egy "A" időt, akkor az összesítésben is "A" kategóriában leszel. Ehhez a top 1%-ban kell lenned, ugyanúgy, mint a sima TT-n.
De.
A csavar az, hogy a TTT-ben a 100 goldot nem az "A" időt futottak kapják, hanem az "A+" idejűek, ami valóban 0,1%-a a játékosoknak. Ezért írja például azt, hogy bár a részidőkben 1,xxx mp-vel vagy lemaradva (ami összesen mondjuk 6,xxx mp), az összesítettben már 16,xxx időt mutat, mivel hiába leszel 6,xxx mp ledolgozásával "A" csoportos (top 1%), az "A+"-hoz (top 0,1%) még 16,xxx mp-et kell faragni.[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
válasz DigitXT #3459 üzenetére
TT alapján vannak elég gyors emberkék a listán, TSM-ben meg mindenki hót gyenge, szóval nagyjából ennyit ér a TSM: olyan medium AI szint...
A TSM ellenfeleknek a valós eredményekhez annyi köze van, mint a zászlós botoknak.
Ha ellenfélnek a friends listből tölti be a játékosokat, akkor arra lehet mondani, hogy hard AI, mivel annál keményebb ellenfeleket soha nem fogsz kapni. De elég sokféle osztályba lehetne sorolni a botokat, mert a friends ellenfelek között is van, akiket csak az arany kupa megszerzése után ad be, másokat meg első neki futásra is. Ha nem vagy közösségi hálóba belépve, akkor is ad TSM ellenfeleket, de azok minden esetben gyengébbek bármelyik "barátnál". Ezt követi a rattlesnack-auralpod vezette zászlós bot csapat és innen lefele még legalább 2 féle nehézséget meg lehetne különböztetni. Amikor már ilyen tiescha francionet meg aaron doyle-t látsz a listában, akkor biztos lehetsz, hogy a leggagyibb botokat kapod már. -
Lirion
addikt
válasz DigitXT #3474 üzenetére
Én akkor kaptam ezeket a neveket, amikor tuning nélküli verdákkal csináltam a szériákat és nem akartam a javítással se pöcsölni, úgyhogy bevágtam valahogy az élre és onnan kezdve elkezdtem feltartani a sort. Arra jöttem akkor rá, hogy az ellenfél erőssége nem a helyezéstől függ, hanem a teljesítménytől (köridők, speed snapnél sebesség, távolság endurance és hunter módban, stb...). Az összes versenyt elsőre megnyertem, de mindenhol gyök2-vel mentem és mégse lettek erősebbek a botok.
Pl. Endurance: én el tudom képzelni, hogy valós távolságok.
Igen, az enduranceben valós távolságok vannak, mint ahogy a hunterben is, vagy az autocrossban valós idők. Lényegében mindenhol valós eredményekkel találkozhatsz, ahol nincs másik versenyző a pályán.
Btw. szorgosan lövöm a shotokat a köridőkről. Összevethető a valóssal.
Nekem van több fb accom a játékhoz, mindegyik egymás barátja, úgyhogy én valós időben látom, hogy a saját botjaim milyen időket mennek. Messze le vannak mindig maradva köridőket tekintve.
-
Lirion
addikt
válasz Petya25 #3486 üzenetére
Totál más viselkedés azonos kormány szögekre. Ez egy nagy baromság a játékban.
Nincs ebben semmi baromság. A kormány rásegítésnek pont az a lényege, hogy neked szinte nem is kell kormányoznod.
tök máshogy fordul el a gép
Nem fordul tök máshogy, csak meg kell tanulnod fordítani a telefont. Ha a valóságban beülsz egy autóba, szerinted fog kanyarodni, ha épp csak pöckölöd a kormányt az egyik irányba? Ugye, hogy nem..
Azért tűnhet úgy, hogy máshogy működik a kormány rásegítés, mint a többi, mert a kormányzást tudod egy nagyobb tartományban szabályozni (kicsit kanyarodj vagy nagyot), míg a féket nem tudod szabályozni, vagy padlófék vagy semmi. Ha lenne szabályozható fék, akkor ott is szívnád a fogad, hogy nem tanulható a full assist után. Mondjuk ha féknél nem is, de gáznál én nagyon imádnék egy csúszkás irányítást, ahol lehet akár fél gázzal is menni. Kanyarokban nagy előnye lenne.
-
Lirion
addikt
válasz Gyurma_13 #3534 üzenetére
Androidon 2.1-es verzióig lehet bányászni, iOS-en még a legújabb verzióban is lehet (tessék, nem elég, hogy náluk van élsimítás, még goldot is szerezhetnek ingyen...). Persze ez nem a készítők szerint támogatott "bányászat".
Az én profilomban van most 2600 gold, akkor az 260 eur-t ér? 100 euróért viheti bárki!
-
Lirion
addikt
Valszeg kevés a barátod. Ha valakit legyőztél egy futamon, akkor utána jó sokáig nem fogsz kapni érte bónusz R$-t. Érdemes legalább egy 500-1000 ismerőssel feltölteni a rr3-as profilt, ha sok lóvét akarsz farmolni. Nekem van kb. 2500, nálam sose fogy el a friends bonus.
-
Lirion
addikt
Mi sem egyszerűbb, csinálsz egy kamu reget, beraksz profilképnek valami rr3-as képet (én az indító ikont tettem be), keresel egy rr3 csoportot és a tagokat elkezded bejelölni. Ha összeszedtél már úgy 50-et, akkor a "kit ismerhetek" részben gyakorlatilag csak olyanokat fog feldobni, akiknek szintén rr3-as profilképük van, őket is jelölgeted szépen egymás után, válogatás nélkül. 1-2 nap alatt mindenki visszaigazol és máris lesz 2-300 ismerősöd. Utána naponta egyszer a "kit ismerhetek" részen végig mész, végig jelölsz mindenkit és így egy hét alatt 1500-2000 ismerősre tehetsz szert.
Egy full grides versenynél pl. nagyon sokat számít, napi+manager bonusz mellett is +33% R$-t érnek.
DigitXT
Jah, nyilván azért regeltem több fb profilt, hogy majd mindet ismerősnek jelölöm és jó lesz.. mert amúgy 5 ismerőssel ki is vagy segítve a játékban...[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
válasz DigitXT #3572 üzenetére
Csak 3 fb-om van, amiből az egyik valós.
A maradék 2-ből az egyiket még régen regeltem, az rr3 ismerősöknek, amit sokáig használtam is, de az egyik frissítés után játszhatatlanul lagos lett a játék a fb miatt (nem bírta folyton töltögetni a 2500 ismerőst, persze a telefon se volt egy erőmű..) és regeltem egy újat, ahol már csak 80-100 ismerőst vettem fel. Ennyivel már tudtam haladni és sok versenyen kaptam full gridet is, így lett 2 játszós fb a valós mellé.
Egy ideje lecseréltem a telefonomat egy erősebb vasra, ezzel már jól fut a régi verzió is az eredeti rr3-as fb-ommal, csak a játék megnyitása utáni percekben lagol, de játszható és az első hosszabb verseny után megszűnik a lag. Úgyhogy most a kevés ismerősös profilt nem is használom... -
Lirion
addikt
válasz Gyurma_13 #3577 üzenetére
Össze-vissza van ez az egész sajna...
Annyira azért nincs. Spa nem annyira kanyargós, sok a hosszú egyenes, ahol lehet gyorsan menni, indy visszafelé viszont elég kanyargós, rövid egyenesekkel a közepén, a végén pedig a nagy kanyar, ahol a botok mindig lelassítanak, pedig full gázzal lehet venni.
Az indy ovál amúgy a leggázosabb verseny botok ellen, mert a durvább verdákkal, amik sínen mennek (1.50+ tapadás) a botok se nagyon lassítanak a kanyarban, csak minimálisan és a mezőny végéről néha piszok nehéz első helyre feljutni. Van olyan verseny, ahol full tuning nélkül esélytelen vagy (ha csak a botokat nem butítod le). -
Lirion
addikt
2-3 (autótól függ) teljes méretre kihúzott négyzettel be lehet borítani az autót
Elég hozzá 1 négyzet is. Felül kiválasztod, hogy szemből (front) rakja a matricát, kinagyítod teljesen és ráböksz arra, hogy "paint-through". Ekkor az egész autót beborítja a fóliával és színezheted, amilyenre akarod.
-
Lirion
addikt
Kihívást akarsz? Várj a rajtnál 20-30 mpet és utána indulj el. De vigyázz, mert lehet, hogy nem fogod beérni az elsőt.
Amúgy tsm ellenfelek esetén a Toyota mindig a legjobb le mansban, a sok hosszú egyenesben legyorsulja a többi gépet. Pláne, ha full tuningos az a Toyota.
[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
válasz DigitXT #3766 üzenetére
Percekkel? A másodikhoz képest csak 45 mp előnye volt NNME-nek, ha hozzáveszed, hogy menet közben folyamatosan előzgetnie kell, nem tud két kanyar alatt az élre törni, akkor simán lehet, hogy nem tud sokszor olyan köridőket futni, amivel körönként 5-6 mp-cel gyorsabb a másodiknál. Ha csak egyszer is kipörgetnek a botok az egyik baromi hosszú egyenes elején, akkor máris annyi időt buksz, hogy kb. indíthatod is újra a versenyt...
De ha kevés a fél perc, akkor várj 1 percet. Nem az időn van a lényeg, hanem azon, hogy előnyt adsz a gépnek.Persze ha folyamatosan rövidítesz és levágod a célegyenes ráfordítót, akkor simán behozod nyilván, de ha így körözgetsz, akkor nem is kihívásra vágysz, hanem csak az R$ kell.
Korábban, mikor le mansot farmoltam sokszor indultam 20 mp hátrányból és full tuningos porschéval 7-8. körben értem utól az elsőt. De ha rosszul mentek a körök, volt, hogy csak 2. lettem volna vagy az utolsó körben lettem első. Mondjuk az én 2500 "barátomból" elég sokan mentek toyotával, ami azért megnehezíti a versenyt.
[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
válasz DigitXT #3769 üzenetére
Annyira nem kiugró az az idő. Korábban beraktam egy képet, hogy full friends bónusszal mennyi pénzt ad, jól látszik, hogy az ellenfelek nem 30 perces időket mentek.
De mégis miért akarna az ember kihívást pénzért ismételgetett futamon?
Te mindig csak az R$ miatt játszol? Sose indítasz el versenyt azért, hogy szórakozz egy kicsit vagy valamilyen kihívás legyen benne? Farmolni is sokkal jobb, ha nem tök egyedül körözgetek fél órán keresztül egy pályán, hanem küzdeni kell, hogy az első legyek. Nem olyan unalmas, mintha a második kanyartól első vagyok...Te meg villantsál már valami TT időt, mert nagyon úgy írogatsz, hogy te
ilyen időket fél kézzel, és levágás nélkül, 10 körön keresztül... Mutasd!
Milyen időre vagy kíváncsi? 2.1-ben játszom most, de TT-vel sose foglalkoztam különösebben. Talán majd ha a jelenlegi verziót kimaxolva és 40-50k aranyat összefarmolva frissítem a játékot. Suzukában tudnék köridőket mutatni, levágás nélkül az m3 alms-sel, 1:35:954 legjobb kör és 8:14.985 legjobb összidővel, levágás és off-track nélkül természetesen. -
Lirion
addikt
Nem rég többen is röhögtek, hogy nekem van 2500+ fb cimborám, de többek között az ilyen versenyek miatt is érdemes minél többet gyűjteni, mert akkor sokkal nagyobb tömegből válogathat a rendszer és nem lesz olyan, hogy a 2. hely 10 km, az első meg 35 (max olyan, hogy a 2. 33, az első 35 km ).
Régen, az első verziókban volt kegyetlen durva az endurance, akkoriban teljesen véletlenszerűen pakolta az ellenfeleket, az is előfordulhatott, hogy egyszerűen nem kaptál, viszont ha volt egy kis szerencséd, folyamatosan tudtál előzgetni és nem voltak ritkák a 150-200 km-es endurance-k sem. Nálam a rekord, amivel találkoztam az 4xx km volt, a srác kb. 4 órán keresztül nyomta a versenyt és menet közben töltőre kellett tennie a telefont, mert merült. Persze a végén nem kapott annyira sok R$-t, szal anyagilag nem érte meg.
-
Lirion
addikt
Az nem bug volt, hanem teljesen normális, rendeltetésszerű működés. A lexus update-tel változtatták meg, mert sok volt a panasz az ilyen több száz km-es endurance-k miatt. Jó sokáig aztán az volt a baj, hogy a régi távok bent maradtak a rendszerben, hiába nem lehetett menni olyan sokat. Idővel persze helyre állt a rend, az extrám távolságok megszűntek és mindenki boldog. Én azért szerettem, mert jó eséllyel lehetett menni 6-8 köröket is a pályákon, sokáig lehetett autókázni és akár a pályákat, akár a kocsik viselkedését tanulni. De az éles versenyeket majdnem mindig offline toltam, mert nem volt kedvem 30-40 perceket körözni.
A bug a muscle car updateben volt az indy speedwayen. Nem fogytak el a kocsik és lehetett menni végtelenségig, sokan azt farmolták, mert végig gyorsan mész és pörögnek a km-ek, így nagyon jó R$/perc értéke volt.
[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
Töltsd le az első verziót és próbáld ki. Még fogod tapasztalni, hogy nem bugos, simán working as intended... Persze nem mindenki volt képes több száz km-t menni, mint ahogy a TT-ben sem fut mindenki A időt. Ezekhez a távokhoz rengeteg gyakorlás és full tuningos kocsi kellett, nem úgy volt, hogy bárki elindul és akkor fejezi be, amikor megunja és leáll a fűben.