Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Penguin95

    senior tag

    válasz quailstorm #8 üzenetére

    A kedvedért végigolvastam. És nem jöttem rá, mit kéne lássak. Azt, hogy leírja az újításokat? Vagy a képeket kéne nézni? Ha olvasni kellett volna, akkor már régen rossz. Ugyanis a játékosokat javarészt nem az érdekli, hogy milyen technológiákat használtak, hanem az, hogy mit hoztak ki belőlük. Erre lennének gondolom a képek. 1-2 valóban látványos közülük, de semmi egyéb. Nincs az embernek olyan érzése, hogy hú, ez nagyon kellett már, sokkal jobb így. Eredetiség ide, eredetiség oda, lehetett volna még min javítani bőven. Például az a zöldeskék égbolt Ravenholm egén... Aki nem tanult "fotót", meg videózást, szerintem az is rájött magától, hogy a megvilágítás és az árnyékok sokat tudnak számítani. Csak itt megint jön az, hogy a játékos nem ezeket fogja nézni minden pálya minden szegletében, hanem azt, hogy milyen az összkép. Ez meg hiába dob rajta, ha nem hoz érdemi változást.
    Én elfogadom, ha valakinek ez kell, szíve joga. De akkor Te is fogadd el, hogy másoknak meg más kell.

    Más:
    Megnéztem ezt a Cinematic Mod nevű izét. G Man fején vagy 10 percig sírtam. Minek kellett rajta tesztelni a Garnier legújabb ráncsimítóját?

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz quailstorm #15 üzenetére

    "Szóval ez a mod kb olyan, mintha az EP2 motorján futna a játék, meg a pontszerű fényeket külsőre cserélnéd."

    Nemrég játszottam (újra) végig a HL2-t és epizódjait: egy ideje már ugyan azon a motoron (nem a legújabb, de egy viszonylag friss Source 1.x build-on) fut mind a három HL2 játék (HL2, EP1, EP2 ; talán még a HL1:S is, de azt most kihagytam a nemrégiben megjelent és végigjátszott Black Mesa miatt).
    Sőt, néhány helyen hivatalosan is kapott HDR-t az első HL2 rész is, illetve ez már mindháromban a kicsit moderáltabb tone maping-al dolgozik az első publikus verzióhoz képest.

    A Lost Coast és EP1 megjelenése idején szerintem borzasztó "parasztvakítás" [pun intended] volt, amit a Valve a HDR égisze alatt művelt. Szöges ellentéte volt az eredeti, erősen realisztikus koncepciónak, amit a 2003-as E3 után befutott HDR techdemo videóban láthattunk. Később az EP2 megjelenésekor javult, illetve szerintem még később is picit tovább finomodott (talán pont a HL2 játékok egy motorba gyúrásakor, mikor amúgy is hozzányúltak picikét mindháromhoz) az eyecandy stílusból kicsit a realizmus felé, de szerintem még mindig elég vad, túl agresszív az effect.
    -> (#7) Plazmacucci : E tekintetben maximálisan egyetértek, hogy a HL2 megjelenés előtti még sokkal realisztikusabban bántak pl. a HDR-el is (és már pár, akár épp ezt kiegészítő / ebből kamatozó effect-el, amit akár máig mellőztek a megjelent játékokból, vagy teljesen másképp használtak fel). Aztán hosszú évekre teljesen el is felejtették a HDR-t, és később úgy porolták le, hogy az egekbe húzták a rá épülő effect-ek intenzitását. Később visszahúzták, de sohasem értek el olyan realisztikus szintre, mint az E3 techdemo, még 10 évvel később sem.

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • Ryder62

    őstag

    válasz quailstorm #15 üzenetére

    Nem fikáztam. Csak azt írtam hogy ez így nagyon kevés.
    Te is írtad: "Nem emiatt viszed végig még egyszer" Ez pontosan így van.

    11 éves játékról beszélünk amit már mindenki végigjátszott 25-ször, max a hardcore fanok játsszák újra és újra.

    Ergo egy mezei játékos aki csak szimplán szereti a HL-t az már jó párszor biztos hogy végigvitte a HL2-t és valószínűleg max hosszú hosszú évek után fogja még egyszer nosztalgia gyanánt újra elővenni.

    Tehát összegezve, ez max azoknak jó akik még játszanak vele, vagy csak ezután fognak még játszani vele. Mert Te, én, Pisti a szomszédból már nem játszunk a játékkal.

    Egy nagyobb kaliberű Update ami a low poly mesheket lecseréli, megszünteti a sprite növényeket, finomít a pályákon (pl ne szögletekben kanyarodjon az út) növeli a textúra felbontását stb már arra ösztönözne hogy újra végigvigyem a játékot.

  • FoxiestFox

    félisten

    válasz quailstorm #15 üzenetére

    "Az is nagyon illúzióromboló, ahogy cseréli a modelleket Közel mész az asztalhoz, és hirtelen fiókot növeszt. Jó persze az FX5200-nál kellett is a trükk."
    Jaj, emlékszem, hogy az első laptopomon (ThinkPad T40) ez nagyon jól jött.. olyan szintre tud lebutulni a motor, hogy hihetetlen. Azt hiszem, DX7-8-9 módja is van. Abban a laposban egy Radeon 7500 volt, 32MB memóriával, és még így is jól futott a játék felbontáscsökkentés nélkül (igaz, a natív sem volt nagy, 1024x768), ráadásul még ronda sem volt. Csak látszott rajta, hogy spórol, és kész. Ilyen egy jó engine. :K

Új hozzászólás Aktív témák