Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz quailstorm #15 üzenetére

    "Szóval ez a mod kb olyan, mintha az EP2 motorján futna a játék, meg a pontszerű fényeket külsőre cserélnéd."

    Nemrég játszottam (újra) végig a HL2-t és epizódjait: egy ideje már ugyan azon a motoron (nem a legújabb, de egy viszonylag friss Source 1.x build-on) fut mind a három HL2 játék (HL2, EP1, EP2 ; talán még a HL1:S is, de azt most kihagytam a nemrégiben megjelent és végigjátszott Black Mesa miatt).
    Sőt, néhány helyen hivatalosan is kapott HDR-t az első HL2 rész is, illetve ez már mindháromban a kicsit moderáltabb tone maping-al dolgozik az első publikus verzióhoz képest.

    A Lost Coast és EP1 megjelenése idején szerintem borzasztó "parasztvakítás" [pun intended] volt, amit a Valve a HDR égisze alatt művelt. Szöges ellentéte volt az eredeti, erősen realisztikus koncepciónak, amit a 2003-as E3 után befutott HDR techdemo videóban láthattunk. Később az EP2 megjelenésekor javult, illetve szerintem még később is picit tovább finomodott (talán pont a HL2 játékok egy motorba gyúrásakor, mikor amúgy is hozzányúltak picikét mindháromhoz) az eyecandy stílusból kicsit a realizmus felé, de szerintem még mindig elég vad, túl agresszív az effect.
    -> (#7) Plazmacucci : E tekintetben maximálisan egyetértek, hogy a HL2 megjelenés előtti még sokkal realisztikusabban bántak pl. a HDR-el is (és már pár, akár épp ezt kiegészítő / ebből kamatozó effect-el, amit akár máig mellőztek a megjelent játékokból, vagy teljesen másképp használtak fel). Aztán hosszú évekre teljesen el is felejtették a HDR-t, és később úgy porolták le, hogy az egekbe húzták a rá épülő effect-ek intenzitását. Később visszahúzták, de sohasem értek el olyan realisztikus szintre, mint az E3 techdemo, még 10 évvel később sem.

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák