Új hozzászólás Aktív témák

  • proof88

    addikt

    Mukora: Minek használ új technológiát mikor a végtermék egy gagyi ut3 kinézetű játék? - igazából senki sem várta, hogy a grafikától hanyatt dőlünk, a grafika olyan, mint amit már tavaly is láthattunk videókon. Az új technológia lényege nem az hogy milyen szép a grafika, hanem hogy fut mindenféle konzolon és a kevés vram-mal rendelkező gépeken is elég jól. A renderelt kép felbontása folyamatosan változik, így tartja a fix fps-t, lassabb gépen is. A Quake3 motort nagyon sok játék használta anno, viszont a Doom3/Q4 motort nemigen, talán ezt a motort többen használják majd fel, ha lehet majd licenszelni.

    Ilsyde: Hiszen pont ez az, a megatexture nem új technológia. A 4 éves Quake Wars alatt is ez ment. - igazából nem ez ment. Tény, hogy volt megatextúra a quake wars-ban, de itt már 2. generációs megatextúra van, ami egy csomó olyan problémát megold, ami felmerült a korábbi verzióban.

    sh4d0w: ettól függetlenül hónapokat kellett várni a 4870 idején is, mire kiaknázta igazán a hardver sebességét, én úgy emlékszem. Amúgy szept. 28-án jött ki az ati előző driver, úgy tudom nincs benne minden ami kell. Mindenesetre itt egy link egy tegnapi kijött ATI driverhez. Szerintem ezt nem sokan rakták fel, gondolom nem is kifejezetten végleges driver. Az előző geforce driver meg szept vagy aug elején jött ki. Az még nem tudja az OpenGL 4.2-t ha jól tudom. De a legújabb béta driver tudja.
    Várhatóan az id Software is hamarosan kiad egy nagyobb patch-cset a játékhoz, melyben kijavítják ezeket a hibákat. - ez szerintem a cikkíró költötte oda.

    WongFeiHong: Full ellentmondás hogy Carmack fikázta a konzolokat és jelenleg xboxon a legjobb a játék. - pont azt mondta pedig hogy milyen jó, hogy konzolon sokkal direktebb hozzáférése van a vram-hoz, pc-n meg egy rakat overhead van, API-elfedés, és az új ati és nvidia driverek pont olyan új opengl-kiterjesztéseket támogatnak, amivel valamennyire orvosolni lehet a problémát.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák