Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    na akkor rovid tapasztalatok kb fel ora nyuzas utan:

    remekul osszerakott User Interface. bonyolult, de megvan benne minden segitseg ami az usernek kell, es nem tolja az ember kepebe. elso ranezesre remekul skalazodik, kb a beallitasok az egysegsugaru usertol a tapasztalt szimulatorosig mukodnek. az UI szerintem jobb, mint a Project Carse, ami nagy szo. a Raceroom / Race07 / Shift2 harmasnal jobb.

    Shift2 elite modban kormannyal szimulator volt (gamepaddal a jatek segitett), amiben eltert a GTR Evotol (Race07 akkori iteracioja), az foleg a leszoritoero volt. maskepp: ahol az ember elszallt Race07ben Nordschleifen (Flugplatz), ott Shift2ben kb 10-20km/hval feljebb meg at lehetett menni. ezt megoldottak. egyebkent a Shift2 elite modban kb 10 seccel voltam azonos autoval a Nordschleifen gyorsabb (ez jellemzoen a "dombokon" es talan a Karusselen jott ossze), mint GTR Evoban, szoval annyira arcadenak azt se mondanam. Shift 1 gyengebb volt, de ott meg a "gumi mod" azert eleg sokat segitett.

    jobb a gumik modellezese, jobb a leszoritoero modellezese mint a Shift2nel volt, szebb a grafika. szoval innen elorelepes.

    assetto corsahoz kepest ott van az ivsegitseg, ami meg mindig itt van jobban implementalva. adott palyat fuszalankent ismerve nem teljesen pontos, de epp eleg segitseget ad, hogy az ember elinduljon es az aszfalt helyett ne a kavicsagyat hasznalja.

    a karrier mod remeknek tunik, bar ez a shift2nel is jo volt es a kozvetlen ellenfel assetto corsanal is az.

    McLaren GT3al kb 7:40et tudtam Nordschleifen, ez figyelembe veve a gyari beallitasokat, a ket kort, meg hogy kb harom honapja nem volt idom szimulatorozni teljesen realis.

    a szimulacio resze szinten jo: azert GT3, mert azt ismerem, neutralis, relative hulyebiztos gep volt Shift2ben, ami kb azt csinalta amit az ember akart. ez itt is stimmel. viszont pl padkan gazt adva, tul gyorsan a kanyart beveve vagy kanyarban a feket es padlogazt esz nelkul hasznalva itt is rakoncatlankodni kezd az auto. es igen, parszor odacsaptam az aljat / elfogyott a leszoritoero. viszont meg lehet fogni a kocsikat.

    ja igen: az input teljesen jo. Fanatec 911 Carrerra Wheelem van.

    beallitasokkal nem szorakoztam sokat (levettem az MSAAt mert az 5760ban mindig aranytalanul megfogja a teljesitmenyt), jol fut, jol nez ki gyari detecttel. eyefinity support peldas, de ez mar a Shift2nel is az volt.

    a designereknek pedig tenyleg minden tiszteletem, tele van apro otletekkel (gamificationokkal) a jatek.

    hogy assetto corsa vagy project cars? fene tudja. viszont a licenszek elternek, szoval reszemrol mindketto:). mar csak ido kene reszemrol.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz Csapoati #87 üzenetére

    a Shift2 karrierje volt nagyon jo, foleg a classic DLC. szep lassan ravezette az embert es ment az egyre gyorsabb es nehezebb palyak fele. persze, guminyom volt a Race07 szeriaban is kb latni az idealis ivet, de az ivet mutato beepitett segitseg nekem nagyon sokat segitett.

    plusz at lehetett epiteni az autokat, namost a GTR Evoban annyiszor szidtam, hogy nem lehetett akar csak egy slick gumit rakni a Koenigsegg CCXre, ahanyszor megprobaltam power lapet menni az utcai varianssal. bar vegulis kormannyal es bekapcsolt ABSsel aktivan shortshiftelve az elso harom fokozatban ugy kb ment.

    dino_m: pedig a kozvetlen rivalis tenyleg az assetto.

    snecy20: a nordschleife rekordom shift2ben 6:20 korul volt egy "atepitett" veyronnal. F3000el GTR Evoban ennel picit gyorsabb voltam. namost az nekem nem erzodott lassunak:D. (egyebkent ezek annyira nem jo idok)

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz #67688960 #98 üzenetére

    milyen pedalszettet es milyen kormanyt hasznalsz?

    vannak realisztikus megoldasok, de egy jobb load celles pedal siman 250 euro korul mozog. marmint csak a pedal.

    utcai autokat nem palyazasra talaltak ki. jellemzoen lassuak es lomhak. az 1M hiaba van eladva egy konnyu sportkocsinak, attol meg masfel tonna. osszehasonlitaskepp az AE86 egy tonna alatt volt de a GT86 is megall 1.2-1.3 tonnanal.

    de ha egy 20ezres belepo kormany alapjan mondasz velemenyt (vagy akarcsak egy alap pedalos G27 alapjan) akkor vegulis igazad van, a szimulatoros periferiak annal picit dragabban kezdodnek.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák