Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Asycid

    tag

    válasz Daelion #14 üzenetére

    Vivenál fennállt a megszedules eselye, mert külső bázisállomások csinálták a pozicionalast. ha valamelyiket kitakartad véletlen, már nem volt pontos a követés, és durva dolgokat tudott csinalni :D. Amint a "kamera" egy ezred másodpercig bem azt csinálja amit kellene, azonnal megszédulhet az ember, rosszul lehet. A mostani headseteknel nagyon, nagyon ritka az ilyen, mert nincs külső bázisállomás.

    Az a "baj" az Alyx-szel (nézőpont kérdése), hogy nem lehet VR mentessé tenni. Pontosabban technikailag lehet, de teljesen más lenne az élmény. Azért lett VR only, mert olyan interakciókat tudsz így véghez vinni, amit VR nélkül nem lehet. Van ilyen VR játék, és van pl olyan mint a Solus project, amit utólag VR-ositottak. Utóbbinál jó, jó a VR, de pont olyan mint nélküle, mivel nem eleve úgy építették fel a mechanikat, hogy az erősen a VR interakciora eptisen.

    Alyxben peldák erre, hogy az egyik résznél fel kell tenni a két kezed, mert elkaptak, vagy a különféle szekrények úgy nyithatók, hogy egy teljes 3D-ben manőverezendő minigamet kapsz, amit a kezeddel kell megoldani, pl. végigkövetni egy vonalat. Ezeket nem lehet átültetni 2D-re sajnos úgy, hogy ne legyen belőle egy unalmas szabvány FPS.

    Egyébként én a helyedben tennék egy próbát valamelyik VR teremben, elég sok van már országszerte. Egy órára befizetni, és kipróbálni pl. az Alyxet.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák