Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Kr/\toS #17 üzenetére

    Nem a termékek elterjedtsége a lényeg, hanem, hogy az eljárásra ipari szabvány épüljön. A Physx-et sokkal többen használnák, ha nem CUDA oldalról lenne a támogatás.
    Egyébként a Compute Shadernek nem feltétlen kell DX11 VGA, bár a pontos információk még nem derültek ki, de szerintem minden DX10 GPU tökéletesen megfelel a CS-nek.

    Az Intel csak támogatja a Compute Shadert a Havok-on keresztül. Sőt elvileg az OpenCL-re is lesz támogatás. Ezt ugyanúgy megteheti az NV is a Physx-szel. Az MS és az Apple biztos tárt karokkal várnák őket. Ellenben a Physx célja a CUDA elterjesztése. Ha pedig nem terjed el a CUDA, akkor baj van NV fronton.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák