Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem a termékek elterjedtsége a lényeg, hanem, hogy az eljárásra ipari szabvány épüljön. A Physx-et sokkal többen használnák, ha nem CUDA oldalról lenne a támogatás.
Egyébként a Compute Shadernek nem feltétlen kell DX11 VGA, bár a pontos információk még nem derültek ki, de szerintem minden DX10 GPU tökéletesen megfelel a CS-nek.Az Intel csak támogatja a Compute Shadert a Havok-on keresztül. Sőt elvileg az OpenCL-re is lesz támogatás. Ezt ugyanúgy megteheti az NV is a Physx-szel. Az MS és az Apple biztos tárt karokkal várnák őket. Ellenben a Physx célja a CUDA elterjesztése. Ha pedig nem terjed el a CUDA, akkor baj van NV fronton.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...