Új hozzászólás Aktív témák

  • Aspecter

    csendes tag

    válasz [CsuCsu] #8 üzenetére

    Igen erre direkt nem tértem ki, hogy jelenleg hogyan történik itthon a tankönyvek és oktatási anyagok kiválasztása, a gondolatomban feltételezem, hogy lehetőség van normális tankönyvkiadók anyagainak használatára. Szerintem és tapasztalataim alapján ilyen animált dolgokra nincs akkora szükség, a gyerek fejlődéséhez hozzátartozik a saját képzelő erejének fejlesztése is, ami nem lesz meg, hogyha mindent elé tesznek képileg, ugyanez vonatkozik a filmekre is, azokból nem lehet úgy tanulni mint egy könyvből.

    A filces táblával egyetértek, ha van rá lehetőség, akkor inkább azt használják. (Amúgy a krétásra általában könnyebben és szebben lehet írni, de gyakorlat kérdése.)

    Említetted, hogy a hagyományos táblán nem marad meg a jegyzet. :D
    Pont ez a lényeg, írja le a diák, sokkal jobban rögzül! (Amúgy sem árt gyakorolni az írást...)

    Amúgy nem vagyok teljesen ellene a digitális tananyagnak, főleg amiatt, hogy valahogy le kell majd kötni a diákok érdeklődését, ami szerintem egyre nehezebb feladat a mai világban. Csak egyelőre ezekkel a megoldásokkal mind az a bajom, hogy túl sok helyről kell összeszedni az infót, míg amikor ott a könyv, füzet, abban benne van ami kell és ennyi, nem beszélve arról, hogy a gyerek már egyszer leírta, legalább már a leírás közben egyszer átment a fején valamennyire, és sokkal könnyebb megtanulnia utána.

    Na mindegy, én valószínűleg úgysem leszek olyan helyen és beosztásban, ahol ezen bármit változtatni tudnék, nekem is egyedül azaz opció marad majd, hogy válogathatok az iskolák közül és dönthetek, hogy melyik kevésbé szörnyű. :)

Új hozzászólás Aktív témák