Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Gyakorlatilag is. Sőt, ha nem tetszik, 14 napon belül elállsz, és viszi a futár ingyen vissza, beérkezés után pár nappal dobják vissza a poénzt utalásként. Nem legenda, én álltam már el a vásárlástól, javítani is sokan javíttatják ingyen futárral. Nem mellesleg átlagos esetben 1 héten belül meg is van a szerviz, van példa persze kugreó értékekkel mindkét irányba.
-
veterán
Az eladott több millió példányból neked volt egy aminek "zöld foltos" (???) volt a kijelzője és ebből következik, hogy szinte mindegyik ilyen. Logikus.
Értesítéseket be lehet állítani alkalmazásoknál egyenként, személyre szabottan. Én nem akarom versenyeztetni a nordot a pocoval de annyival többet tud a miui mint az oxygen os hogy siman belefér egy-ket bug is. 160e lenne a 12/256-os akkor tényleg jó vétel lenne a nord 2 de 200-ert épphogy annyit kérnek érte amennyi a lélektani határ. Messze van a bestbuytól -
veterán
Hagyjad, konzekvens OnePlus hater a kolléga. Szerinte a MIUI gyorsabb, mint az OOS, aztán megsúgtuk neki, hogy ugyan vegye már vissza az animációk sebességét 0,5-re,aztán beszélgessünk... Akkor meg keveset tudott az OOS, hiába magyaráztuk, hogy ennek pont ez a lényege, nem hiba hanem by design, és pótold ami kell, csakazértse értette. HAF (hagydafaszba). Ha csak a vételár számít, akkor tény, hogy nem versenyképes a POCO-val szemben, de ez kábé a piac zömére igaz. Nem véletlen, hogy a Nord 2 még azokat is meggyőzi élesben, akik amúgy nem kifejezetten OP fanok. Csak hát ugye ahhoz látni kéne, próbálni, ilyesmi...
Asszony xiaomi-ról váltott 8T-re,érdekes módon minden szoftver eredetű hiba eltűnt a napi telefon használatából. BT eszközök stabilak, apppk mennek, nincsenek furcsa lassulások, csak megy. Ez az OOS, ezért nem váltok másra 7 Próról, pedig az idei OP felhozatal nem túl erős, kivéve épp a Nord 2-őt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Egyébként ettől még szerintem a hivatalos OP szerviz is javítani fogja neki, csak a saját költségén. Sok esetben banggood / gearbest /ali vonalról származó telefonokat is javítanak a tapasztalatok alapján, persze ez lutri. Emagra és Alzára rákérdeztem külön, ők hivatalos partnerek, gyári garival, tehet aki hazai forrásból szeretne rendelni, ezektől nyugodtan vehet. Nekem a szürke importos boltokkal nem is az a gondom, hogy a gari milyen, hanem az, hogy maga a készülék nem refurb vagy nem elsőosztályú minőségi besorolású-e esetleg? Néha eszméletlen nagy az árelőny, laptop piacon például szinte biztos, hogy az ilyen cuccok javítottak már.
[ Szerkesztve ]
-
Japi71
csendes tag
1. Kapcsolja ki a RAM-Boost funkciót.
2. Indítsa újra a Készüléket.
3. Törölje a gyorsítótárat (helyreállítás)Úgy tűnik, ez egy állandó javítás.
Most találtam ezt, más is szív vele de 9 pro készülékeken.
Egy probát megér[ Szerkesztve ]
A gonosz diadalához csupán annyi kell hogy a jók tétlenek maradjanak.
-
pitiless
senior tag
Annyi biztos még, hogy nem az értesítéseknél van a probléma, hanem a szinkronizációnál nem kerek valami. Ha a beállítások/fiókok alól szinkronizálom és van új levél, akkor letölti és jelzi is. Ha csak simán megnyitom a gmailt, akkor kézzel kell frissítenem. Mindegy, a VoWifi miatt már nyitottam egy hibajegyet, majd erre is fogok.
És a Gmail nincs abban a listában, ahol az akku optimalizációt lehetne állítani, mivel rendszerapp. Ez a 7T Pro-n működött, na itt nem.