Új hozzászólás Aktív témák
-
#41133696
törölt tag
"DX11 eleve nem fog elindulni WinXPn mert az csak DX9-t tud."
Ez evidens, vagy más jött le abból amit írtam? Csak azt mondtam, hogy sokan még a jelenlegi legfrisebb de már megjelent COD verzió az MW3-al is XP-n játszanak erős VGA mellett is. Mert ugye MW3 is még DX 9.0c-s.
A másik része, meg olyan mint amikor a DX 7-es Geforce 4 MX440-el elindult a Battlefield Vietnam, csak Windows XP kellett neki
[ Szerkesztve ]
-
Löncsi
őstag
De amíg a csúcskategóriás kártyák az AMD-nél sok esetben nem működnek normálisan a rossz meghajtóprogram miatt (most pl. Dishonored) az sokkal zavaróbb, ráadásul még garanciálisan se cserélhetőek... nomeg amíg az nV-nél csak pár esetben van 1-2 kisebb hír a meghalt hardverekről, addig az AMD meghajtók tömegesen produkálnak hibákat.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Cikkben le van írva h AMD kártyákkal vannak gondok javarészt... amúgy Bethesdát nem kellne sztem lenézni, neves fejlesztőcég, fura, hogy Rage esetén is csak zömében AMD kártyákon volt gond.
És nem vagyok a haverod, csak szólok.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Első kézből láttam a programot...
HD4850 -> széthulló, nem betöltő textúrák. (hotfix hotfixe féle legújabb meghajtóval)
GTX460 -> no problem. (@60 fps)[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A PRT-t előbb be kell építeni. A Rage megatextúrája nem kompatibilis azzal, amilyen mozaikokat az AMD támogat. Ezért a GCN PRT-je ezzel nem is működik. Ez a jövőben is gond lesz, mert a hardverhez a 64 kB-os mozaikok a legjobbak, míg a szoftveres implementációhoz a kisebbek. El kell majd dönteni, hogy ki szopja meg. A PRT-s vagy a PRT nélküli hardverek. Carmack már a PRT alkalmazása mellett döntött, mert tudja, hogy PRT nélkül úgy sem lesz jó az eredmény, így a Doom 4 megatextúrája már 64 kB-os mozaikokkal dolgozik, hogy kompatibilis legyen a GCN-es Radeonokkal.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Hunyika2
tag
Hát nekem NV-vel is meg AMD-vel kapcs is vannak driverről rossz tapasztalataim, pls nv fél évvel ezelőtti 297. akármennyi utáni driverénél össze esett egyfolytában a flash, nem találta a képarányt (jó mondjuk amd-s játéknál, de akkor is)
Szóval nem kell itt trollkodni ez a topic arról szól, h elmondhassák az emberek a mostani driverről a tapasztalataikat... nekem eddig csak pozitív nekem 10-15 fpst hozott, ami nem 10-15%
amúgy szerintem az aláírásomban még a GTX560 van
Intel i5 4670K, MSI Z87-G45 Gaimng, Corsair Vengeance 1600 MHz 2x4GB, OCZ 60GB Vertex 3, Western Digital Blue 500 GB 7200rpm 32 Mb, Sapphire HD7850 2GB OC, FSP Hexa 500W
-
Löncsi
őstag
A sok felbőszült AMD fanboy eredménye...
(#111) Viktor77
Én kék-zöld szemüveges, miért ? Én mindig is objektívan gondolkodom, hozzászólásaim is azok. És legalább tudom a 3D-s technológia alapjait...[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
Új hozzászólás Aktív témák
- Horgász topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Formula-1
- Kés topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen