Új hozzászólás Aktív témák
-
jerry311
nagyúr
Durvának tűnhet, de már egy a szaharában használt mobilra is azt mondják, hogy beázott. (Ja, a szervizben, egy pohár szódában. Végülis a szóda olcsóbb mint a garis javítás.)
Visszatérve a kamerához... A magyar szervizes hozzáállás mindig abból indul ki, hogy a vásárló nem rendeltetésszerűen használta az eszközt. Jelen esetben _biztos_ 3 méternél mélyebbre merítette, különben nem ázott volna be, mert 3 méter felett nem ázik be. Lehet próbálkozni megtörni a bűvös kört, amikor a a garanciális szervizköltségek minimalizálása a cél.
[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
Nokia-t még nem vittem szervizbe, hétből eggyel sem volt ilyen probléma, amelyik megdöglött, arról tudtam, hogy miért.
Viszont SE-t már 3x is. Mindháromszor közölték, hogy nem javítható vagy hogy nem garanciális hiba. Ezek közül, az egyik telefon szerintük beázott, szerintem meg vizet sem látott. Ha mégis, akkor azt vagy a gyártósoron vagy a szervizben. Nem egy ilyen történetet hallottam már. Ezek után azt kellene hinnem, hogy a gyárban eláztatják csomagolás előtt?(Valóban, a szerivznek megéri garanciában javítani, hiszen szép pénzt kap érte a gyártótól. A gyártónak viszont inkább érdeke, hogy újat vegyen az ember...)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen