Új hozzászólás Aktív témák
-
GodGamer5
addikt
válasz Hopkins95 #25 üzenetére
Ja jók ezek a száraz előadások, csak egy series x bemutató után, --ami kb pont ugyanezt tudja, csak gyorsabban- ez kb a nullával volt egyenlő, főleg, hogy még a gépet sem mutatták meg.
Ja az SSD-je úgy tud ekkora sebességet, hogy az xboxhoz hasonlóan van egy realtime tömörítő egysége, ami a boxhoz hasonlóan duplázza a sebességet...[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
-
#54625216
törölt tag
válasz Hopkins95 #44 üzenetére
Szvsz amelyik konzol-, telefon-, tabletgyártó a nettó hardver adatait hypeolja, az valójában tereli a szót az ökoszisztéma hiányosságairól.
A konzumer felhasználónak ugyanis nem az az érdekes, hogy mekkora a vas teljesítménye, hanem hogy milyen felhasználói élményt bírnak a fejlesztők kihozni belőle.
Ezért sikeres a Nintendo és az Apple, mert nem GHz-ekben versenyeznek, hanem a komplett ökoszisztémákban.Az XBox és a PS5 bemutatóin - végfelhasználói szempontból - tehát azt érdemes figyelni, hogy mit üzennek a fejlesztőknek:
Microsoft - lehet ratyi kódot írni, mert lesz a gépben kraft, hogy bírja.
Sony - íme pár érdekes technológia, amivel jobb játékokat lehet fejleszteni és a hardver teljesítmény sem lesz szűk keresztmetszet. -
#54625216
törölt tag
válasz Hopkins95 #55 üzenetére
Vicces, hogy PC-s szempontból a konzolok teljesítménye ma már nem azért érdekes, hogy a PC-hez képest milyen kompromisszumokra kell számítani, hanem hogy a konzolok teljesítménye, amit a játékfejlesztők referencia hardvernek tekintenek, mennyiben limitálja a PC-s játékok minőségét, hiszen az AAA címek 90%-át konzolról fogják PC-re portolni.
A gyenge referencia hardver már a 80-as évek közepén, a 8bites korszakban is komoly problémákat okozott, mert amikor a 8bites sikergépeknek, mint a C64 vagy a ZX Spectum kijöttek az új verziói (C128, Spectrum 128K), a szoftver piac gyakorlatilag ignorálta őket, mivel a régi hardvernek nagyobb volt a felvevőpiaca, az új gépek meg visszafelé kompatibilisek voltak. Így ha mondjuk C64-re adták ki a játékot, akkor az futott C128-on is, és míg C64-re el lehetett adni pár százezer példányt, addig C128-ra jó, ha pár ezret, így pedig nem volt értelme C128-ra fejleszteni. Ennek viszont az lett az eredménye, hogy az emberek 90%-a csak 64-es módban kapcsolat be a C128-at, azaz tök feleslegesen költött a drágább hardverre.
Ez a veszély persze nem fenyegeti az új konzol generációkat, mert a konzolgyártók és a kiadók tesznek róla, hogy minél hamarabb lefusson a generáció váltás és egy ponton túl a korábbi generációra egyszerűen nem adnak ki tartalmat.
A PC-s piac ugyanakkor sokkal nehezebben tudja kihasználni az erősebb hardverben lévő lehetőségeket, mert néhány parasztvakító fícsört és némely "PC only" műfajt leszámítva a kiadók nem fogják törni magukat, hogy PC-re optimalizáljanak.
Új hozzászólás Aktív témák
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- EAFC 24
- Retro teló rajongók OFF topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hobby elektronika
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Politika
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5