Új hozzászólás Aktív témák
-
con_di_B
tag
A CF és az SLI alapvetően egy-egy hack voltak, amik jórészt arra épültek, hogy a régebbi, primitívebb motorok ugyanazt a néhány renderelő algoritmust használták orrba szájba. Ezekre működött az, hogy a GPU gyártó kimókol 2-3 multi-GPU üzemmódot, kiválasztja adott játékkal melyik működött úgy ahogy, beteszi driver profilba és kész.
A modern engine-ek sokkal kevésbé kiszámíthatóak, ergo kár is erőlködni, viszont cserébe a modern API-kban végre világosan programozható a két (vagy több) GPU külön-külön is. Ez az amire az AMD mGPU néven hivatkozik. Magyarul ha a fejlesztők akarják, ezután is lehet több-GPU mód a játékokban, sőt, hatékonyabban, mint régen.
Plusz, ha nagyon nem akarnak agyalni, akkor ha jól értem a cikkből az egyik framet az egyik a következőt a másik stílusú multi-GPU-ra
(AFR) meg lett szabványos megoldás.
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot fűnyírók
- Milyen program, ami...?
- Politika
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- NBA és kosárlabda topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Horgász topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest