Új hozzászólás Aktív témák

  • con_di_B

    tag

    A CF és az SLI alapvetően egy-egy hack voltak, amik jórészt arra épültek, hogy a régebbi, primitívebb motorok ugyanazt a néhány renderelő algoritmust használták orrba szájba. Ezekre működött az, hogy a GPU gyártó kimókol 2-3 multi-GPU üzemmódot, kiválasztja adott játékkal melyik működött úgy ahogy, beteszi driver profilba és kész.
    A modern engine-ek sokkal kevésbé kiszámíthatóak, ergo kár is erőlködni, viszont cserébe a modern API-kban végre világosan programozható a két (vagy több) GPU külön-külön is. Ez az amire az AMD mGPU néven hivatkozik. Magyarul ha a fejlesztők akarják, ezután is lehet több-GPU mód a játékokban, sőt, hatékonyabban, mint régen.
    Plusz, ha nagyon nem akarnak agyalni, akkor ha jól értem a cikkből az egyik framet az egyik a következőt a másik stílusú multi-GPU-ra
    (AFR) meg lett szabványos megoldás.

Új hozzászólás Aktív témák