Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • icons

    addikt

    válasz DeFranco #30 üzenetére

    Nekem is a realizmusa jött be.
    Az, hogy csak egy bizonyos mennyiséget tudsz pakolni a játékba, hogy hamar meghalsz, ha nincsen megfelelő felszerelésed. Tehát nem rohangálhatsz mindenfelé, mert elég könnyen meg tudnak ölni. Meg kell tervezni a dolgokat.
    Ezenkívül megfogott a hangulata, bele tudtam magam élni a világába, együtt tudtam létezni vele.
    Amikor este lett..atyaisten, a legjobb rész, amit valaha láttam játékban, ha este játszottam, komolyan féltem :) A hangok, a sötétség...egyszerűen megfogott :).

    Ezen kívül hatalmas a bejárható terület, arra mehetsz, amerre szeretnél,azt csinálod, amit a kedved tartja.

    Summa summarum, a realizmus. A valóságban is szabadnak érezheted magad, miközben a megkötések ott vannak (elmehetsz kirándulni, de ha leugrasz a hegygerincről, meghalsz ;) , illetve ha felveszel egy küldetést, hogy a "feleségem holnap meghal, mentsd meg", akkor holnap meghal. Tehát tényleg meg kell csinálnod! Ha piát iszol, ha jól emlékszem "becsiccsentesz", egyszerűen...minden benne van, aminek benne kell lennie :D)
    Meg gondolkodni kellett benne... (milyen artifact-okat pakolsz amikor küldetésre mész, érdemes-e megjavítani a fegyvert és eladni.)
    Ergó egy FPS és egy RPG keveréke... mindez a közelmúltban játszódik (tehát nem nyilakkal lövöldözöl és varázsolsz, mint egy fantasyban :) )

    Az egész...egyszerűen zseniális!! :D Lenyűgöző.... szerintem ;)

    Neked mi nem tetszett? Vagy csak egyszerűen nem fogott meg? Volt valami, ami kifejezetten rossz élmény volt?

  • icons

    addikt

    válasz krups8 #38 üzenetére

    Szerintem ehhez nincs köze az életkornak. Barátom pl 15évesen játszott talán vele, és imádta. Én 18 körül, és imádtam. Azóta már kevesebbet játszom, de szerintem mit sem számít az életkor.
    A téma iránti érdeklődés talán, de én sose néztem dokumentumfilmeket, semmi hasonlót, csak játszottam vele. Nem olvastam teszteket, nem álmodoztam róla :D

    lehet, hogy velem van a baj ;)

  • icons

    addikt

    válasz hajbel #43 üzenetére

    Értem azt, amit mondtok :). És nyilván van igazság abban, hogy az "igazság" keresése, illetve az ehhez hasonló történelmi problémákhoz (rejtélyekhez) történő megfejtési vágy az idősebb korosztályban van jelen inkább :D

    Csak azt mondom, a játék enélkül is megállja a helyét, ha valaki azt se tudja, mi Csernobil, akkor is tetszhet neki a játék :). Ha valakit érdekel a téma érdekel a dolog, ugyanúgy lehet, hogy nem tetszik neki a játék, míg ha valaki közömbös a téma iránt, a játék akkor is képes lehet megfogni :)

    Én 20éves vagyok, nem tudom, hova sorolsz, de ha időm engedi szívesen játszom a CoD-dal. Leköt. Ezt meg inkább csodálom ,sokkal inkább művészi :). De nem tudnám a kettőt összehasonlítani!

  • icons

    addikt

    válasz JSaN #59 üzenetére

    A nagy map-ok nem jelentenek problémát.
    A távolabbi objektumok egyszerűen elnagyoltak, így simán meg lehet azokat is jeleníteni. A "gond" egyedül akkor van, hogyha be akarsz menni valahova (Skyrimnél tölt pár secet), de Stalker-ben eddig sem nagyon volt indor-outdoor, hanem minden egy területen belül volt.

    zuchy: azért azóta egy "kicsit" erősödtek a hardverek :D Ilyennel nem lesz problémájuk :) "belejöttek a programozásba" :D:D
    Egyébként nem muszáj a konzolos verziónak ugyanolyannak lennie, mint a PCsnek :).

    A különböző területek is azért voltak hasznosak a játékokban, mert amikor átmész egy másikra, annak nem kell beleillenie a eddigi világba, tehát teljes mértékben úgy nézhet ki, ahogy szeretnéd (programozói szemszögből). Ha viszont az egész egy nagy világ, akkor illeszkednie ezeknek az egyébként elszeparált területeknek illeszkedniük kell.

Új hozzászólás Aktív témák