Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz FLATRONW #3 üzenetére

    Az teljesen más. Az egy egyszerű trükk, hogy kevesebbet kelljen dolgozni. De rosszabb a képminőség is. Emellett nem oldja meg a textúrák stabilitását, sőt inkább ront rajta.

    (#6) Yutani: Igazából pont azért csinálják így, hogy ne legyenek a képen efféle zavarok. Nem tudom, hogy mi a problémájuk, de valami miatt nagyon ragaszkodnak ahhoz, hogy a textura aliasing kezelve legyen. Lehet, hogy valami olyan szűrési eljárást használnak, ami miatt túl zizegő lenne a kép mozgás közben, ha csak egy 1080p-s képkockát számolnának. Lehet, hogy ennek az egésznek köze van a saját textúraszűrési rendszerükhöz, ezért ragaszkodnak ennyire a temporális projekcióhoz. Valószínűleg valami motorspecifikus problémát kezelnek vele, különben nem lenne az egésznek semmi értelme, ha úgysincs VR mód.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák