Új hozzászólás Aktív témák
-
Zanik
addikt
Na végre eljutottunk oda, hogy a felbontás nem minden. Sőt, a felbontás semmi. Legalábbis nem egyértelműen megállapítható. Pár csak számokból értő embernek biztos nehéz lesz felfognia.
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
FLATRONW
őstag
Akkor ez olyan, mint az NV-nél a MFAA élsimítás.
Ott is több képkockát vesz alapul az eljárás.
Az is 4x MFAA mellett 4x MSAA minőséget ígér 2x MSAA teljesítmény igény mellett, azonban a valódi minőség valahol a 2x és 4x MSAA között van. -
FrozeN`
tag
Amikor kikerült: 7:20 pm
-
veterán
mert a számok egyértelműek. A 2 nagyobb mint az 1, a 60 nagyobb mint a 30, az 1080 nagyobb mint a 720. A többi magyarázatnak vagy hiszel vagy sem, mert vagy bullshitet nyomatnak vagy nem.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Yutani
nagyúr
Tényleg, tök jó, hogy temporális projekció, meg előző három képkocka 4xMSAA verziója, de mégis mi a kénköves ördöglábszagról van itt szó? Nem lesz pixeles a felnagyított 720p kép 1080p-n?
#tarcsad
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az teljesen más. Az egy egyszerű trükk, hogy kevesebbet kelljen dolgozni. De rosszabb a képminőség is. Emellett nem oldja meg a textúrák stabilitását, sőt inkább ront rajta.
(#6) Yutani: Igazából pont azért csinálják így, hogy ne legyenek a képen efféle zavarok. Nem tudom, hogy mi a problémájuk, de valami miatt nagyon ragaszkodnak ahhoz, hogy a textura aliasing kezelve legyen. Lehet, hogy valami olyan szűrési eljárást használnak, ami miatt túl zizegő lenne a kép mozgás közben, ha csak egy 1080p-s képkockát számolnának. Lehet, hogy ennek az egésznek köze van a saját textúraszűrési rendszerükhöz, ezért ragaszkodnak ennyire a temporális projekcióhoz. Valószínűleg valami motorspecifikus problémát kezelnek vele, különben nem lenne az egésznek semmi értelme, ha úgysincs VR mód.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Tikakukac
titán
Nextgen konzolok, ja. Még mindig ott tartunk, hogy 720p?
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
dabadab
titán
"Nem lesz pixeles a felnagyított 720p kép 1080p-n?"
De. (Vagy hát nem pont pixeles, mert a durva AA a pixeleket jól elkeni, de ha az ember nekiáll pixeleket számolni, akkor azt látja, hogy csak annyi van)
A temporal projection nagyjából arról szól, hogy eltárolják az előző négy frame-et, és az azokból kinyert információval tunninogolják a látványt (eurogamerék szerint ha nem mozog az ember, akkor akár 900p-ig is felmehet a felbontás)
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Zanik
addikt
válasz Menthirist #5 üzenetére
A számoknak hiszek, az érzékszerveimnek viszont nem. Azok becsaphatóak. Tehát ha a szememmel érzékelhető végeredmény tetszetős, akkor nem érdekel hogy a látvány valóban X, vagy csak X-360, vagy valami Y érték X és X-360 között.
[ Szerkesztve ]
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
Cassi
senior tag
válasz Menthirist #5 üzenetére
Ez bizony bullshitnek tűnik, mert azok a képkockák akkor is 720p-ben generálódtak, azt már hiába skálázzák felfelé bármilyen módszerrel. Gondolom a PC-s verzióban nem is használják ezt a "trükköt".
Természetesen most sem a fejlesztők a bűnösök, ők azt hozzák kia gépből, amit tudnak, nem ők tettek ígéreteket, hanem a főnökeik/PR-osaik.
-
Kristof93
senior tag
Remélem majd lesz valami összehasonlítás. Ha tényleg megoldja a temporális problémákat akár jobb is lehet mint a normális 1080p.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De. A PC verzió is ugyanígy működik, csak nem fix 1080p a felbontás, hanem eldöntheted, hogy mi legyen az output és azt adja a motor. De belül ettől még számolhat kisebb felbontással.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
őstag
(#5) Menthirist:+1, egyetértek.
Aminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.
-
nyunyu
félisten
Ez olyan, mint a 200Hz-s TVken a mozgas interpollacio, ami vagy mukodik, de inkabb nem?
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
[CsuCsu]
őstag
A felbontas az nem egy elkulonulo valami, amiert egy kulon reszegyseg felel. Ha visszabb veszel a jatek kinezetebol egyeb teren, megy akar a 4K is... kerdes mit kell feladni cserebe. Gondolom a fejlesztok dontenek, hogy mi veszi visszabb a jatek elvezhetoseget jobban: gagyibb effektek/kevesebb objektum vagy a kisebb felbontas. Tehat a "nextgen"-segnek semmi koze a felbontashoz. Elhiszed, hogy lehet olyat is irni, amit 640x480-on sem visz el, mert az effektek annyira megfektetik? De ez igaz barmelyik gepre.
-
Tikakukac
titán
Sőt, írtam ifjú koromban olyan szöveges kalandjátékot, ami sokáig ölte a kisebb notikat is Ha kellően idióta vagyok bármit megoldok.
Nem az az elsődleges gondom, hogy 720p, ha megoldják, hogy leszakadjon az ember álla, okés. A gond inkább az, hogy ilyenekkel kell trükközni meg foglalkozni 2016-ban. Pedig mi arcolás volt tavaly a konzolokkal, atyaég...
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
PuMbA
titán
válasz Tikakukac #18 üzenetére
Azért kell foglalkozni, mert az XBox One GPU-jához DDR3 memória van társítva, így a felbontás mindig is gond lesz a kevés memória sávszélesség miatt, de ezt tudták, hiszen a Microsoft állítása szerint nem a grafikára gyúrtak a One-nal PC-n is DDR3-mas VGA-val nagyon kevés játékot tudsz játszani 720p felett, ellenben ugyanazzal a GPU-val GDDR5-tel már tolhatod a felbontást 1080p-re, tehát tökéletesen átvihető az analógia, hogy mi lesz az Xbox One-nal élete végéig PS4-en ezért jobb a helyzet a GDDR5-tel és a játékok 95%-a 1080p is ennek megfelelően.
[ Szerkesztve ]
-
DeRP
csendes tag
Akkor lényegében ez annak a folytatása, mint a Rainbow Six: Siege-ben csináltak konzolon?
-
félisten
A lényegen nem sokat változtat. A játék remekül fest Xboxon, 720 P vagy sem.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Peat;)
veterán
Lehet hülyíteni a népet, de a 720p vs 1080p igenis észrevehető különbség, egyébként nem izzadnának vért hogy valahogy próbálják elfedni azt a bizonyos valóságot. Egy-két, többnyire élete első konzolját vásárló usereket persze tökéletesen beetetnek ezekkel a hülyeségekkel, de azért jó látni hogy már a cikkek is más stílusban íródnak, már a ph!-n is, az új konzolokról. Így pár év elteltével...végre a tényekre kezd alapozni a sajtó..fura hogy ehhez az kellett hogy megjelenjenek a hírek az erősebb konzolvariánsokról.
A fejlesztők dolgát szerintem úgy lehetett volna megkönnyíteni ha a felbontást előírják a gyártók részéről fixen 1080p-re és azon amit tudnak hozzanak ki, ha nem bírja a gép akkor kevesebb effekt és textúraminőség. Ez lenne a legtisztább megoldás, ha nem bírja a hardware akkor a gyártó nézzen szembe azzal hogy vásárlókat veszíthet.
-
félisten
Ez nettó baromság,. Én itt nézem jó közelről, ne aggódj.
peat26 : Lehet lovagolni a felbontáson, ettől függetlenül jól néz ki a játék, tök mind1 milyen felbontáson fut. Látatlanba kár ítélkezni és csupán számokra alapozni véleményeket. természetesen jobb lenne, ha tudná az 1440P a game boxon, de nem kell tőle rosszul lenni így sem .
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Zanik
addikt
Szerintem vannak emberek akik már csak úgy tudnak játszani, hogy a kijelzőn folyamatosan kinn van a felbontás meg a frame per sec érték. Mert ha nem látja, ha nem tudatosul benne, hogy ő most a legjobb, legszuperebb felbontáson játszik, akkor élvezhetetlen lesz az egész, és oda a játékélmény.
Olyan ez mint mikor nem posztolod ki a lefutott útvonalat vagy az izzadt szelfit edzés után Facebook-ra: úgy nem ér semmit! Éljenek a számok, meg az örök és megbonthatatlan marhakonzerv...orichalcos: Ne hazudj, nem szép! A számok nem hazudnak: nem SZÉP!
[ Szerkesztve ]
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
nagyúr
-
dabadab
titán
"A fejlesztők dolgát szerintem úgy lehetett volna megkönnyíteni ha a felbontást előírják a gyártók részéről fixen 1080p-re és azon amit tudnak hozzanak ki, ha nem bírja a gép akkor kevesebb effekt és textúraminőség."
És ez kinek lett volna jó? A fejlesztőknek nem, mert ők szeretnének minél jobban kinéző játékokat csinálni, hogy többett eladhassanak, a gyártóknak nem, mert nekik az számít, hogy minél több játékot adjanak el, és a játékosoknak sem, mert ők is inkább azt szeretnék, hogy minél jobban nézzen ki a játék, nem azt, hogy feltétlenül full HD legyen.
DRM is theft
-
Peat;)
veterán
Szó nincs itt 1440p-ről ne túlozzunk. Egyszerűen a full hd natívba menjen a még többnyire full hd tv-re és kész. Sokáig voltak konzoljaim, kisebb tv-n nem annyira zavaró pláne távolabbról nézve, de aki 50"-en nem veszi észre már a 720p-t az szerencsés alkat, mondjuk úgy. Ettől még máig ez az egyetlen xbox one játék amit igazán vártam, aztán kiderült jön pc-re, de addig irigykedtem és most is így tennék.
De vannak környezeti elemek amihez muszáj a felbontás, apró tárgyak, természet megjelenítése sorolhatnám, ezen kár vitatkozni. Azon lehetne hogy kinek melyik a fontosabb, pár effekt vagy a felbontás, én a felbontás párti vagyok ezt elismerem, pc-n is effekteket nyírbálom mert összhangban számomra sokkal szembetűnőbb a felbontás változtatás, mint pl az hogy a shadow-ból akár a low-ot lövöm be a high helyett, amivel már önmagában a legtöbb játékban tetemes a gyorsulás. De ez ízlés dolga. Én sok effektnél nem látok különbséget pl medium és high között, de a többség ezek szerint igen és ők fordítva azt nem látják ha alacsony a felbontás, elnagyoltabbak az objektumok stb.dabadab: azért lenne jó mert nem menne ilyen fajta játék. Amennyiben nem lenne probléma akkor nem kavarnának itt az átverésekkel, a sonyt még be is perelték páran, nyilván mentálisan igen problémás egyének lehettek. De attól még kezd nevetségessé válni ahogy próbálják takargatni ezeket a dolgokat. Akkor mondják ki tisztán hogy 720p konzol az xbox one és kész. De nem a tiszta lapokról híres a mostani generáció. Az x360-ra lehet több 1080p-s játék volt mint most az one-ra, ez igenis probléma, a mértéke nyilván egyénenként változó. Én tervezési hibának tartom a hardware részről.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Most érted, hogy olyan módon várod el, hogy vitatkozzak veled, hogy nem játszol a játékkal boxon, csak véleményt alkotsz a számok alapján . Minden tereptárgy részletes és szép a játék, nem okoz csalódást az előzetes videók alapján. Amúgy meg a cikk pont erről az új eljárásról ír, ami alapján nem lehet 720 P nek nevezni a játékot, de mind1. Élőszőr olvasd el a cikket, értelmezd,, majd próbáld ki boxon. 50" Tv-n játszom én is ami több , mint FHD felbontású. Gyönyörű játék.nem szenvednek csorbát az apróbb tereptárgyak sem, tehát nem kár vitatkozni ezen. Ez nem PC. Ha nem tudnád, hogy 720 P akkor nem szólnál itt hozzá. Én inkább azt írnám elő a fejlesztőknek, hogy ne közöljék egy játéknál sem a felbontást konzolon. elkerülve ezeket a felesleges köröket.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Peat;)
veterán
Mint írtam a probléma nem érint így természetesen nem ragozom itt a szót, az nyilvánvaló hogy ha a játékosoknak ez elég akkor maradnak is ezen, a következő generációban is akár ha ennyire elfogadottá válik.
Ez az én ezen játszom te meg nem dolgoktól egyébként az adott program minősége nem változik az adott eszközön, de a másik ember megítélése az én szememben igen. Írhatom azt hogy boxon játszol így nem tudod mennyire "ramaty" mert nem láttad fhd-ben, de ez elég gyerekes. Majd ha kijön a pc verzió akit érdekel ott meg tudja nézni van-e tényleges különbség, valószínű én is meg fogom lesni ezek után pedig nem szoktam. Ha áthidalták a problémát akkor szóvá fogom tenni és mindenki jól fog járni mert akkor kevésbé fontossá válik (2d-ben legalábbis) a felbontás, de erre én azért szkeptikus vagyok.
"Ez nem PC" Nem ez xbox one az x360 megjelenése után több mint 10 év elteltével. És a felbontás teljesen ugyanazon szint maradt. Én határozottan elvártam a fejlődést ezen a területen is 10 év alatt. Nem PC, konzol. Előző és mostani generáció. 10 év. Ennyi...nem kell démonokat kergetni.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Nem. Én sokszor álltam melletted az miatt ,hogy megy a vita ezen az új generációs konzol mizéria miatt. Nem egyszer osztottam veled én is a dolgokat.
Engem is zavart , hogy nem ezt ígérték.Engem is zavart, de ez van.Ezen túl kell lendülni ez van nem pedig minden egyes ilyen jellegű cikknél megjelenni és leírni ugyan azt ,mint amit csinálsz. ami valóban gyerekes, ha már itt tartunk és fárasztó is.magad írtad, hogy 720P a box, és ennyi, Aki használja, már rég elfogadta, az ilyen PC vérpistikék pedig mint te, még nem. Van egy kis csavar a dologban , ha érzed.
Senki nem vitatta azt hogy szebb lesz PC-n, mint mindig. Senki nem vitatta, hogy nagyobb felbontás jobb Ettől függetlenül egy szép boxos játék . Én PC-n is játszom, sőt főleg azon.Egy 960 GTX egy i-7 procival szolgál ott, ami FHD -re elég.Lehet lovagolni a felbontáson, ettől függetlenül jól néz AZ hogy te általánosságban beszélsz a játékokról, én meg erről a konkrét játékról, és elképzeled mekkora ratyi mert 720P. Arról szól a cikk, hogy ez a játék gyakorlatilag nem 720P-s tehát értelmetlen itt sírni. és nem fogod látni a valós különbséget mert nincs boxod. Youtubos videók meg nem adják vissza azt amit kellene.A lényeg pedig, hogy ennek a generációnak, nem a felbontás a legnagyobb gondja, hanem hogy nincs rá elég egyedi és exkluzív játék.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
-
SunMount3r
nagyúr
Én már annak is "örülök", ha 720p-n be tudom kapcsolni a 2XMSAA-ot az asztali PC-n, ha egyáltalán el indul az adott játék a vason... És így sem mondanám, hogy "csúnya" amit látok, csak mikor az ember szeme már megszokta a magasabb felbontást/elsimítást, akkor lehet "sírós" a visszaváltás. (Egy 4:3-as 19"-os CRT monitor után a 40"-os LED TV, még 720p-n is megváltás nekem, egyelőre...)
-
nubreed
veterán
Ez a játék úgy tudom pc-re is jön. Ott is max csak 720p -ben lesz futtatható?
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
R.Woodoo
tag
Abszolut igazat adok neked, X360 utan visszatertem pcre es szeretem az igenyes es szep jatekokat, torekszem a max beallitasokra is, de visszasirom a Project gotham 3-4-et, pedig csak 1024*600 ban futott 30 fps el, de olyan folyamatos jatek elmeny volt, hogy azota sem lattam olyat csak a Forza Horizonban. Par eve a kutyat nem erdekelte a felbontas, es sokkal tobb igenyesebb jatek volt szvsz.
-
veterán
Érdekes, én pont egy Forza-t toltam egy kiállított 360 konzolon, és közben állandóan csesztetett hogy "baszki ez de pixeles" meg "basszus még csak nem is folyamatos", meg pár menet után "miért ez a nagy hype"
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Döglött Róka
veterán
válasz Menthirist #44 üzenetére
Jó de te koztudottan pixelhuszar vagy. Nameg jo nagy adag kognitiv disszonancia dolgozik benned
Tudom ez szemelyeskedes, de menthetetlen vagy es minden konzolos topicot telesirsz hogy megszamoltad es keves a pixel...
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Béééla
őstag
Én is röhögtem, eddig a mondatig:
jelentős teljesítménytöbblet hozható ki gyakorlatilag alig észrevehető képminőségromlásért cserébeTehát VÉGRE rájöttek egyesek, hogy a számítási problémára nem az a megoldás, hogy vegyél még RAM-ot meg processzoridőt, hanem optimalizálni.
Talán, hangsúlyozom TALÁN végre megtanulnakprogramozniizé, szoftvert fejleszteni. Esetleg az APU-t mint olyat rendesen használni.Bélabá
-
#06658560
törölt tag
válasz SunMount3r #40 üzenetére
Mi bajod az 1600*1200@19"-lal?
-
lmno
őstag
válasz Menthirist #44 üzenetére
Ha neked a Forza nem folyamatos, akkor tényleg veled van a baj.
Az ilyen kiálított konzolokhoz meg általában kis TV-t raknak, amit kb. fél méterről nézel, úgy persze hogy pixeles. -
he7edik.
addikt
720p és 30 fps mert megérdemled!
Égő szöveg a flém vázon
-
nagyúr
hogyne lehetne értelme. a pc-k teljesítményszintje változó. nem feltétlenül lesz elég akár a legdurvább egykártyás konfiguráció 1080p@60Hzhez, és akkor csalhat a játék, hogy megmaradjon az illúzió. a sniper elite 3 a textúrák minőségét rontotta le folyamatosan, amikor kezdett kifutni a megfelelő méretű szabad vram szeletekből. a töredezettségmentesítés okozta microlagot elkerülendő inkább alacsonyabb részletességű textúrákat töltött be, amelyek belefértek a legnagyobb rendelkezésre álló összefüggő video memóriaterületre. volt erről cikk itt is.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
#06658560
törölt tag
válasz SunMount3r #51 üzenetére
Szerintem a16:9 bármely képátló mellett rosszabb a 4:3-nál.
Valamint azt írtad, a19" után a negyven normál hd. Az durva visszalépés és pixelméretben pláne. -
Ragnar_
addikt
Hajrá, fejlesszék csak a csodaeljárásokat, hogy ne kelljen VGA-t vennem még vagy 2 évig, utána már úgyis új generáció lesz többnyire VR meg dx12-re optimalizálva. Máskülönben nekem már elég PC-n a High is 45 FPS-el, nem kell a QHD/4K Ultra/60FPS+ 250 rugóért, de akinek igénye van rá az PC-n megteheti. A konzoloknál soha nem a maximalizmus volt a legvonzóbb, hanem a kényelem és a kedvező hardver Ár/érték arány, és persze az exkluzív játékok.
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
válasz #06658560 #53 üzenetére
Kifelejtettél egy fontos tényezőt, ami a nézési távolság. A 'pixelesség' jobbára a felbontástól, a nézési távolságtól és a képátlótól függ (pixelméretet említetted ami ugye a felbontás és a képátló függvénye gyakorlatilag), és akár egyénenként változhat a látás minősége szerint is. Van aki 27" (képátló)/50cm(nézési távolság) FHD kombónál már látja a pixeleket. A másik meg, hogy bizonyos távolságnál (szintén leginkább képátló,vagy pixelméret függvénye FHDnál) már gyakorlatilag mindegy, hogy 1200 vagy 1080 a sorfelbontás nem fogod látni a minőségbeli különbséget, sőt az sem biztos, hogy egyértelműen rá tudnál bökni, hogy ez a FHD, az meg QHD..
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Blindmouse
senior tag
Nem, hanem 640x240-es felbontása lesz, dupla magas pixelekkel, és csak 25 FPS-el hogy filmszerű legyen az élmény. Aztán ráengednek egy csomó szűrőt, és megmondják neked hogy ez így nextgen.
Azért ez a felbontás, hogy AMD APUn is fusson.3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace
-
dabadab
titán
Izé, a PS1-gyel meg a generációjával jött ez az egész szerencsétlenkedés a felbontással meg fps-sel.
Egészen addig minden konzolnál az volt a bevett szokás (kezdve a hetvenes évek elején megjelent első generációtól), hogy 50 v 60 fps-en (attól függően, hogy PAL v NTSC volt a helyi szabvány), natív felbontásban (ill. általában a nativ i-s felbontás p-s változatában) mentek a játékok, pár kivételtől eltekintve. Aztán megérkezett az ötödik konzolgeneráció a maga (rettentően ronda) 3D-s grafikájával és mindennek vége lett.[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
FatMonster
tag
Végre egy ügyes csapat/technológia. Gondolom a játék hevében nem sokat venni észre a hátrányaiból, bár én nem láttam mozgás közben. Ha beválik, akkor üdvözlendő a kezdeményezés, csak így tovább.
Én még játszottam Commodore 64-en, ami azt hiszem 320×200 px felbontású volt és nem tudom hány FPS-t préselt ki magából. Értem én, hogy haladni kell a korral, de aki játék közben a pixeleket figyeli, az ne játsszon, hanem nézegessen 4K képeket. Az összetett szemű embereket meg irigylem, akik 30 FPS felett látják a sebességbeli különbséget.
Az utóbbi 10-15 év játékainak nagy része egy nagy sz@rkupac, amire nyomnak egy kis tejszínhabot, sok ember (gyerek) pedig habzsolja, mintha somlói galuska lenne. De ha nincs rajta tejszínhab, akkor mindegy milyen a játék, az már jó nem lehet szerintük.A hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Gyula84
veterán
jó lesz ez
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
R.Woodoo
tag
válasz Menthirist #44 üzenetére
Kivancsi vagyok ra, hogy akkor neked melyik jatek az amivel elegedett vagy, nem ismerlek es nem flamet akarok, csak tenyleg erdekel!?
-
Ragnar_
addikt
válasz #06658560 #58 üzenetére
Ez igaz lehet, 40"-ra kb. 1.5m a gyártói ajánlás, (32"-ra már 1m) és ugye a lapos TVnél nincs az a kb. 40 cmes 'mélysége' a monitornak, hogy a képcső elférjen ezért távolabbra is lehet tenni az asztalon. Bár lehet, hogy 40" így is sok monitornak, 32" lene szerintem optimális..
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
sad_Vamp
őstag
és mi a helyzet azzal a nyavalyás hypergyors ESRammal? azt használja valaki? egyáltalán lehetne az ilyen dolgok kiküszöböléséra használni ha szeretnék? (a kérdés arra irányul, hogy megfelel e rá, vagy megint a fejlesztők rohadt lusták)
“When the flaws of the system are exposed, it is usually the irritant who gets cast out.”
-
dezz
nagyúr
Azt ugye tudjátok, hogy a filmes kép élessége a spatiális és temporális aliasing teljes elkerülése érdekében ~1/4 fizikai felbontású pixel-éles képnek felel meg? 1080p-nél 960x540... Így ez a 720p-ről okosan felméretezett 1080p élesebb lehet, mint a lehető legélesebb (de aliasingmentes) filmes kép...? (Előre látom, hogy ez magas lesz sokaknak. )
-
Ragnar_
addikt
Volt egyébként DVD felskálázás is HDMI-n 1080-ra, ahol állítólag észrevehetően élesebb lett az adott anyag, nekem nem volt hozzá szerencsém, így nem tudom valójában mennyire javított a DVDfelbontás-on HD/FHD-ben.
"No amount of wishing or wizardry will turn your old DVD content into a stack of Blu-ray discs but a good upscaling DVD player can do wonders for the picture. "
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
dabadab
titán
válasz FatMonster #59 üzenetére
"Én még játszottam Commodore 64-en, ami azt hiszem 320×200 px felbontású volt és nem tudom hány FPS-t préselt ki magából."
288p, fix 50 fps.
Ha ehhez még hozzáveszed, hogy a CRT-ken gyakorlatilag hardveres AA volt, akkor már ott tartunk, hogy pár mostani konzolos játék is megirigyelné ezt"Az összetett szemű embereket meg irigylem, akik 30 FPS felett látják a sebességbeli különbséget."
Mindenki látja, nagyon durva különbség van 30 meg 60 fps között. Tényleg látványos.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
FatMonster
tag
Jól van, hiszek neked. De boldogok a lelki szegények, mint én is: nekem elég 30 fps untig. Szerintem megint csak nem attól lesz élvezhető egy játék, hogy 30-40-53 avagy 61 frame-t produkál-e szekundumonként. A marketinges kitalálja, a felhasználó meg benyalja/meg van róla győződve.
A hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Yutani
nagyúr
válasz FatMonster #67 üzenetére
Alacsony FPS motion blur-rel elviselhető, ezt nagyon szépen lehetett tapasztalni a Crysis 1-ben. Ez tulképp hasonlít a filmes 24 kép/sec megoldásra, ahol szintén megvan a motion blur.
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
lmno
őstag
válasz FatMonster #67 üzenetére
Egy autós játéknál rengeteget számít a 60 fps. De lövöldözősben is úgy jóval könnyebb célozni még kontrollerrel is.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz FatMonster #67 üzenetére
Autós szimulátor játékot nehezebb 30fps-sel játszani. Gyorsabban megyek végig, kevesebb hibával 60fps-sel a pályán, mert nagyon számít a reakcióidő Ha bárki kipróbál egy ilyet, egyből meggyőződik a 60fps előnyéről
[ Szerkesztve ]
-
oAcido
aktív tag
válasz FatMonster #67 üzenetére
Tessék játszani online fps-sel 30, 60, 120 majd 144 fps-sel. Előbbi kettőnél 60Hz-es monitorral, utóbbiaknál 120, illetve 144Hz-es monitorral (de persze itt is megteszi a 60Hz-es is).
30-30 perc elég is lesz, majd amikor végeztél a 144 fps-sel, akkor válts vissza 30 fps-re.Mondjuk BF3-BF4 meg is tenné, de akár CoD 1 vagy 2 is tökéletes (ugye itt még akadnak tört szerverek is, illetve nem kell hozzájuk atomerőmű).
-
SunMount3r
nagyúr
válasz #06658560 #53 üzenetére
Szerintem a16:9 bármely képátló mellett rosszabb a 4:3-nál.
-Korábban én is hasonlóként gondolkodtam -bár nem biztos, hogy egyre gondolunk-, anno a "szélesvásznú" TV-k, monitorok bejövetele idején, nagyon idegennek tűnt a megszokott 4:3-hoz képest, "antro-perceptológiai" magyarázatok ide vagy oda. Sokáig ellent is álltam, de most inkább szavaznék én is a 16:9-re, most már meg ezt szoktam meg és félig-meddig sem bánom, hogy lecseréltem a megjelenítést erre a 4:3 19" CRT helyett.
a19" után a negyven normál hd. Az durva visszalépés és pixelméretben pláne.
-kb. majdnem 2 méterről nézem, nekem innen ideális, közelebbről már zavarna a perspektívában és innen kvázi semmi pixelesedés a 19"-os monitorhoz képest (pedig ugye nem is monitor, hanem TV a 40"-os). Élményben mindenképp fokozati előrelépés számomra, és nem fogok direkt a TV előtt guggolva nagyítózni, csak, hogy kiszúrjam a különbséget, mert -ha van is- az élmény szempontjából és a körülmények miatt- irreleváns.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Nem kell ilyen messzire menni: Hearthstone.Ingyenes játék.
Tabletra/okostelefonra letölt, játszik egy kört. Majd PC-re letölt (szintén ingyen), telepít, és rácsodálkozik a 60 fps okozta folyamatosságra és vajsima effektekre a mobilos verziók után.
Ez egy kártyajáték, ahol nem számít hány fps-sel megy a cucc, de csak a vak nem látja a különbséget.Ezt üzenem bárkinek, aki állítja, hogy nem látja a 30 vs 60 fps között a különbséget!
Én elhiszem, hogy elég annak a 30 fps, aki SOHA nem látott annál magasabbat.A cikkhez: érdekes megoldás, kíváncsian várom az eredményt.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Ha jól emlékszem ugyan így volt PS1 nél is. legalább is sokat szívtam az NTSC játékok miatt. Fix felbontás volt, 320x240 és NTSC/ PAL szabvány.
PS2-nél és xbox classicnál kezdődött ez a mizéria.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
#06658560
törölt tag
válasz SunMount3r #75 üzenetére
Két méterre már határozottan kicsi a 19", viszont az nem is a normális monitornézési távolság- az a tv terepe.
-
dabadab
titán
PS2-nél meg Xboxnál is a sima SD kimenet volt a default, ugyanúgy PAL/NTSC változatban. Ezek tudtak ugyan 1080i-t is, de azt játékok nem igazán használták, mert ahhoz nagyon kevés volt a HW.
Egyébként PS2-nél már teljesen biztosan trükköztek azzal, hogy a megjelenített kép meg a kiszámolt kép felbontása nem mindig egyezett, hanem kisebb felbontásban számolták ki aztán azt skálázták át.
De a framerate-gondok azok már az első PS-nél is megvoltak, ez gyakorlatilag a 3D-s játékok kellemetlen mellékhatása, hogy nem lehet mindent úgy kiszámolni, mint 2D-ben (egyébként néha ott is elfogytak az erőforrások, akkor villogtak a sprite-ok meg történtek hasonlók)[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
SunMount3r
nagyúr
válasz #06658560 #78 üzenetére
Kicsit úgy érzem, mintha a levegőbe beszélnék emiatt a nagy értetlenkedés miatt.:
A 19"-os monitort nyilván nem 2 méterről nézem, hanem a szokásos "asztali" távolságból, szerintem teljesen világos volt, hogy a közel 2 métert a TV-re értettem...
De inkább hagyjuk...
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
Az de sokszor tényleg csak egy apró módosítás kellene pl a fix 30 fps-hez, egy két nyüves effekt visszább vétele legtöbbször megoldaná, pc-n (még ) erre van lehetőség. Egyébként régebben engem nem zavart ha valami akadozott kicsit, ez pár éve jött elő csak, amióta azért csak évi pár játék van, valahogy minőségibbet várok el. Anno ha elindult a duke nukem akkor már kánaán volt, vagy redneck rampage
-
Raysen623
addikt
Tökéletesen rossz példát hoztál fel! A multis lövöldék java része, de főleg a COD képtelen rendesen kezelni az erősen eltérő hardverű gépeket. Például a Modern Warfare-ben akkortájt egy 4 magos Q6600 egy sima Core2Duo ellen is tetemes előnyt élvezett, főleg ha még szerver is volt! Konkrétan nem láttuk a szerver játékost, és szellemmel harcoltunk, akkora késések voltak.
Azért meg külön dícséret jár ha valaki minimal grafikán és felbontáson nekiáll lövöldözni, mert úgy sokkal több fps-t kap...élvezze a kockákat meg a pixeleket aki hülye. Persze megértem miért nem tetszik neki a magas grafikai beállítás: mert akkor a napfénytől és a sok fűtől nem látja az ellenfelet...COD2 detto...Én szerever szinten szabályoznám az fps számokat: lenne egy max 60-as, 90-es és onnan mindegy.A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...