Új hozzászólás Aktív témák

  • barnam_

    nagyúr

    Szvsz akik minden NFS topicba azzal jönnek hogy a Grid így, a Grid úgy; azok nem játszottak még szimulátorral. Nem rossz játék, de azért nem kell hasra esni tőle.

    Miért nem ingame képek kerültek a cikkbe? Ezeknek a képeknek 0 közük van a játék grafikájához.

    [ Szerkesztve ]

  • Chosen

    addikt

    válasz hülyegyerek #2 üzenetére

    az új versenyfajták (highway battle,1:1 fogócska) pedig egyszerűen zseniálisak.

    te miről beszélsz? :W

    ezekszerint NFSU 2-őt életedben nem láttál, abban már réges rég benne volt ...........

  • Kasza08

    őstag

    válasz Chosen #52 üzenetére

    országúti ütközetre és lehagyásra én sem emléxem már:U Régen volt az a 2005, amikor utoljára játszottam vele.

  • Pörp

    senior tag

    Én nem tudom hogy nektek hogy fut, de egyszerűen játszhatatlanul lagol. V-Sync-el egy fokkal jobb, de elmegy a kedvem hogy minden második fordulóban stabil 60FPS mellett rángatózik... Jó lenne ha kiadnának egy foltot a kapkodás miatti hibák javítására.

    [ Szerkesztve ]

  • luw2win

    őstag

    Underground 1-2 és MW óta nekem nem Need for Speed a Need for Speed :(

    .“Azért nem jut olyan sok ember sehova az életben, mert a hátsó kertben keresgélik a négylevelű lóheréket.”

  • NereusLaceee

    csendes tag

    No hát igen. Az Underground 2-ben is megvolt ez a highway battle, csak gondolom pont annak örömére hogy sokan észre sem vették, be rakták megint. Meg a Carbon-ban is volt utcai pointtopoint verseny.

    Én megvallom még nem próbáltam ki ezt a részt, de már rá állítottam a torrentet, mert pénzt nem adok olyanért, amiről én előre azt mondtam: "MW2" sőt. Továbbmegyek. Szeptemberben azon röhögtem hogy miért nem UnderConstruction a címe? Aztán láss csodát, állítólag tele van bugokkal.

    A legjobb rész, tartósság szempontjából a Porsche volt. Zeneileg pedig a sima Underground és a MW fej fej mellett a legjobbak voltak. Az Underground Introjában hallható zenét egyszer még kocsiba is beraktam, de rossz hatással volt rám, meg az üzemanyag fogyasztásra :D

    Őszintén szólva ezt a rendőrös sztorit már nem tudom hova tenni. Állandóan jön valaki aki beépített szépség és segít aztán jönnek a rendőrök és valahogy megmenekülünk. Meg fegyvereket mutogatnak meg bandáznak... ha már ennyire belemélyedtünk szálljunk ki a kocsiból és sétálhassunk.
    Vagy inkább ne. Tegyünk egy merész lépést és csináljunk valami újat. Verjünk az EA asztalára hogy 3év... addig valaki mással csináltassatok két unaloműző részt.

    Régebben hangulatos volt... tény hogy az autópiac is kicsit megállt, nincsenek olyan nagy márka frissítések mint a 90-es évek közepén/végén. Bár azért lehetne az egzotikus csodákból berakni párat, és a megszokott, már halálra unt modelleket ki kéne cserélni.

    NeREUS the 4ST-GMP

  • Morden24

    nagyúr

    válasz luw2win #55 üzenetére

    Nem tartozik szervesen a témához, de miért sztároljátok annyira az Underground-ot? Valaki tényleg élvezte, hogy kötelező undorító spoilereket, csúnya mintákat meg neonokat rakni a kocsijára, hogy folytatni tudja a játékot? Szerintem játékmenetben tragédia volt az az NFS.

    Témához: A héten kértem el ismerőstől az UC-t. Csórikám előrendelésben megvette, saját bevallása szerint kár volt. Hááát... úgy, hogy kölcsönbe kaptam, klassz. Egyébként nem örülnék.

    A "teleportálás" tényleg igaz: highway battle-nél volt olyan, hogy nemcsak a kocsi, de a távolságszámláló is látványosan ugrált. Köszi EA.
    A teleportáló rendőrökről ne is beszéljünk. Örülnék, ha egy 4x4 nem gyorsulná le nemhogy a Veyront, de lehetőleg egy kisebb Mazdát sem.
    Amcsi rendőrök Nissan GT-R verdával. Aha.

    A kocsiáraknak nem lehetne utánajárni egyszer végre? Veyron koszos 360K dollárért? Én előrendelnék egyet, ha lehet. Ez dezinformáció terjesztése, bosszantó.

    Játékbugok, főleg ugrásoknál. A fizika talán a holdra vonatkozhat, erre a bolygóra tuti nem. Mellesleg nehéz lett volna pölö grafikusan "megtartani" a stinger-eket, ha átmegyek rajtuk? Merthogy ahogy rámegyek, eltűnnek, mintha felvettem volna a gombát a Marioban.

    A többi kocsi furán csúnya. Ja, és persze mint majdnem minden NFS, vezethetetlen külső nézetből. Nehéz lenne lemodellezni azokat a kurva műszerfalakat? Ha esetleg nem engedik be őket egy Veyron-ba, akkor töltsenek le pár Top Gear-t...

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz Morden24 #57 üzenetére

    Ja, a másik, a zene: hát szerintem talán az eddigi legrosszabb NFS soundtrack. Legalább a fele olyan mérhetetlenül unalmas, hogy már idejekorán kilőttem a sunyiba, aztán állítottam magamnak zenét, merthogy bár pár jó szám lakik azért, de minimum 50%-ban szarba lép az ember.
    Nagy kérés lenne, ha lehetne számot léptetni - vagy én vagyok a vak, és lehet...?

    Na meg persze a színészi teljesítmény... hát most erre mit mondjak? Láttam keletnémet pornót, ahol ennél színvonalasabb volt a játék. A "jócsajnak" kikiáltott jócsajok meg nem azok. A háttérben sétálgató muffok között legalább a 90% csinosabb és dekoratívabb volt, mint ez a Carmen nevű lány, nem is beszélve arról a nagyorrú rusnyaságról, akinek vízipisztollyal volt fellőve a sminkje (G-Mac csapatában tevékenykedő csaj... na azt a nőt, ha meglátnám valahol, konkrétan félnék tőle).

    Ez a rendőrkordon-zúzós dolog meg szerintem némileg uncsi... a "főellenfél-zúzás" meg már extraLOL. Akkor már miért nem lehet gépágyút meg rakétát rakni a kocsikra, az reálisabb lenne? Én amúgy is szerettem anno az Interstate-et :D

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

  • Barthezz2

    MODERÁTOR

    Hát nekem a HP2 olyan volt, amit a haverokkal felváltva nyomtunk egy gépen, azon versenyeztünk hogy ki a jobb, nomeg persze az ellenfelekkel, bejött! Aztán az Undergound volt az, amit élvezve végigtoltam egymagam, és akár még most is szívesen elővenném, egy nagy hátránya igy a jövőből, hogy nem volt benne free run, erre kiadták az u2-t, jo volt, volt free run, de az agyam eldobtam a sok marhaságtól amit teljesíteni kellet, hogy továbbmehess, arról nem beszélve hogy az eldugott versenyeket kellett keresgélni. Mint sokaknak, nekem is a mw jött be a legjobban, a kocsik, a zene, a story, szerintem mind jo volt. Ezután a carbonnal csak annyi bajom volt, hogy eléggé rövidre sikeredett. Aztán kiadták a PS-t...hát, eléggé sikerült elszúrni, önmagában nem rossz, de szerintem nem illik bele a szériába. Így hogy kipróbáltam az undercovert és visszamentem a ps-hez viszont már inkább azt mondom, hogy a ps jobb. Az árnyékok ott is recések, de közel sem ennyire zavaróan mint az uc-ben, irányítás kicsit elüt a többitől, de ha megszokod jó, ebben viszont xar...billel lehetetlen, kormánnyal meg olyan hogy hozzá sem érek és már kanyarodik :((( A fék ha kell akkor nem fog, látványra viszont olyan mintha betonfalnak menne az ember, közben meg mégsem áll meg a kanyar előtt, kb az van hogy 300-ról 1s alatt 50en van, de 50el azért padlófék mellet is a falnak megy :O hátsókerekes kocsi még 2esben is kifarol a kanyarban, értem én hogy kifarol, de ez kicsit tulzás..
    A rendőrökről meghát.. 300nál nem is akármivel előznek meg hanem terepjáróval..400al..
    Meg engem az is idegesí, hogy ha valamelyik ellen mögöttem jön, tuti hogy az az első dolga hogy kilök, ha előtted megy, akkor meg tuti hogy beáll eléd, aztán ott fékez ahol nem kéne és persze hogy nekimész és te szívod meg :(((
    A grafika még fullra tolva is olyan, mintha tiszta rece lenne minden rohadtul zavaró. Meg komolyan még jobb ha az árnyékot és az effekteket közepesre veszem, mert ugy nem olyan ronda, és nem próbálja minden egyes falevél árnyékát kockábol kirajzolni :DDD Meg nemtudom, hogy kinél hogy megy, de nekem minden egyes játék indításánál fél órát a grafika állítgatásával kell töltenem, mert amin a legutóbb ment rendesen, azon a következő indításnál már akad :W Aláírom nincs egy extrém vidkarim, de könyörgöm ha egyszer már megy egy grafikán akkor másodjára mért nem??
    A sokak által emlegetett bug, a kasztni nélküli kocsi nálam még nem jelentkezett, de a pattogó, semmiből megjelenő rendőrök, az elöttem rajzolódó város és árnyék már nálam is beköszönt..

    Szóval, bár unalomig ismételt a sztori, de nekem még az ami legjobban bejön az egészből, grafika, irányíthatóság, fizika, meg még a ps-ben is sokkal jobb volt..

    Everybody lies.

  • sanzi89

    addikt

    Amikor megjelent a ProStreet feltettem az Underground 1-et, azzal játszottam. Most megjelent az Undercover feltettem a Most Wanted-ot, most ezzel játszok. Szerintem jobbak voltak, és még gépet se kell fejleszteni hozzá. :D

    "Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

  • Chosen

    addikt

    Szinte mindegyik érszben ilyen az MI, ezt már nem is problémának lehetne felhozni :(((

    pl Carbonban tövig nyomom a nitrót evo 9-el 300 fellett a végsebeséget taposom, erre lazán elhúz mellettem nitró nélkül egy Z06 :DDD

  • mephi666

    nagyúr

    hehe, ahogy látom másoknak is kb annyira "tetszik", mint nekem... nem méltó ez a rész az nfs névhez... 9600gt-n 3800+ x2-vel úgy szaggat low-on 1280ban, mint high-on hd textura patch-el... "játszottam" vele 15percet... csalt az ellen, mint régen és az idegrendszerem érdekében töröltem mindenestől :S

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • Morden24

    nagyúr

    válasz mephi666 #62 üzenetére

    Ilyen téren annyi egyelőre a gondom, hogy "csalás" gyanánt a civil kocsik effektíve tomahawk rakéták.

    Majdnem beszartam, amikor olyanokat láttam, hogy sávváltás esetén "átsorolás" címszó alatt fogja magát, és gyakorlatilag 90 fokban megy át egyik sávból a másikba, direktbe lefoglalva két sávot teljes hosszban.
    Aztán ott van az, hogy ha ne adj' ég szembeforgalommal haladsz (ami még mindig jobb gyakran, mint a helyes irány), akkor nem egyszer meg lehet figyelni, hogy az idióta elédáll. De úgy lazán. Hm, én is elgondolkodtam, ha szembe jönne velem egy belátható autópályaszakaszon egy 300-al tépető SLK, akkor tuti elévezetném a kockafordomat, biztos, ami biztos.

    Ha helyes irányba mész, highway battle-nél elég gyakori, hogy direktbe besorol eléd a civil. Ráadásul látványosan utolsó pillanatban. Ennél átlátszóbb cheat már csak az lenne, ha néha eltakarná a képernyőt egy bazinagy EA-logó.

    Az a hab a tortán, hogy minden ellen szeret hátulról kitolni és megpörgetni, ami valljuk be, akkor válik mókássá, amikor te egy CLS-ben mész, az ellen meg egy Lotus Elise-el kitol :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

  • joshua7

    veterán

    válasz Morden24 #63 üzenetére

    Az a hab a tortán, hogy minden ellen szeret hátulról kitolni és megpörgetni, ami valljuk be, akkor válik mókássá, amikor te egy CLS-ben mész, az ellen meg egy Lotus Elise-el kitol

    Én ettől kapok leginkább idegbajt. Tényleg, megyek a 2 tonnás Veyron-nal, erre jön egy tonnás valami és simán kilök, mintha lenne vagy 60 tonna. :W A másik, h ilyen esetben ha összeakadunk, nem hogy elvenné a gázt, csak tolja és tolja tovább...ááá...

    Semper Fi

  • Morden24

    nagyúr

    válasz joshua7 #64 üzenetére

    Ja, a Lotust azért emeltem ki, mert az nincsen 1 tonna sem :D

    Amúgy megemlítendő az is, hogy ha te valakinek belemész a seggébe, akkor 1. stabil, mint egy ingatlan 2. direktbe lassít, még akkor is, ha őt öten leelőzik.

    Amúgy lehetne valami "price counts"-féle játékmód is, tehát ahol az AI nem zúz szándékosan a többszázezer dolláros kocsikkal... ja, meg járhatna valami szignifikáns bónuszdolog a tiszta szakaszokért. Én folyamatosan próbálok vigyázni a kocsikra :P

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

  • mephi666

    nagyúr

    válasz Morden24 #63 üzenetére

    jah, pl mw-ből ismerős dolgok... ezt a "kecsap" rendszert meg egy oltári nagy idiótaságnak tartottam mindig is... a fejlesztők beismerése, hogy nem tudnak normális ai-t összerakni... egy ilyen arcade játékban meg szerintem ez lenne a lényeg, hogy normálisan megoldják már 2009 hajnalára, hogy pl a tuningnak is legyen értelme... mert szerintem így nem sok értelme van, ha szétpörgő motor mellett beelőz 300 fölött egy suv... meg amiket írtatok: eléd teleportál a rendőrkordon, stb... mw-ben még a drag race-eket rühelltem... ki is hagytam szinte mindet, amit tudtam... ott volt még úgy megírva pár helyen, hogy ha bizonyos pontra érsz, kimegy eléd jobbról a paraszt úgy, hogy mindenféleképp ütközz: ha mégy mint a barom, tuti bele akadsz... ha lelassítasz előtte, akkor is kín kikerülni, hála a félig automata kormányzásnak és ilyenkor az ellenfél is tuti megelőz (hacsak nem törte szét magát korábban) persze, ha az ellenfél ér arra a pontra, akkor nem megy ki a kecseg... csak nálad... :S a többi dologról ne is beszéljünk, hogy a rendőrök is mindig téged szúrnak ki a féltucat versenyző közül... akár első vagy, akár utolsó... :S ha jól rémlik nfs: hp-ban logikus volt a rendőrök viselkedése... nem is teleportáltak ész nélkül... idő kellett nekik a kordonhoz meg minden... és a hp mikori játék? '98-as? vagy '99-es? ha jól rémlik, még p166mmx+32mb sdram+diamond monster voodoo1-gyel gyönyörűen játszottam :)
    na visszatérve az eredeti mondandómhoz: az ai-t kellene nagyon erőltetni ea-nál, mert az lenne a kulcs... meg mellé normálisan megadni a kocsik paramétereit, a "kecsap" rendszert meg kitörölni a fejlesztők agyából örökre... minden kocsi úgy viselkedhessen, amilyen alkatrészek vannak benne... legyenek minden ellenfélnél egyedi cuccok meg legyen egyedi az ai-juk és kész... élvezetes folytatásokat lehetne készíteni, de nagyon rossz úton járnak... a motorról/fizikáról meg ne is beszéljünk... :S szégyen...

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • NereusLaceee

    csendes tag

    válasz Morden24 #57 üzenetére

    Nem tartozik szervesen a témához, de miért sztároljátok annyira az Underground-ot? Valaki tényleg élvezte, hogy kötelező undorító spoilereket, csúnya mintákat meg neonokat rakni a kocsijára, hogy folytatni tudja a játékot? Szerintem játékmenetben tragédia volt az az NFS.

    Rész igazat kell adnom, tényleg idegesítő tudott lenni, hogy az elölhátul pattogós mindenféle elektronikát is fel kellett raknom hogy tovább jussak. Szerencsére Spinner nélkül azért végig lehetett vinni.
    Viszont magát a kocsit cicomázni, kialakítani, egyedivé tenni azt szerettem. Órákat szórakoztam vele hogy olyan kocsit csináljak amire azt mondhatom f&#sza!

    Továbbfűzve a civil forgalomról alkotott véleményetek:
    a HP2 óta nem láttam olyan nfs-t amibe ne őrült volna meg valaki. Minden részben sikerült belefutnom olyan kisteherbe, vagy tudjátok abba a kicsi kocka autóba - ami 3 ajtós, és hasonlít a régi Ford Fiestára, persze csak nagyon távolról - ami 200km/h felett ment, és kifejezetten volt egy fotóm is ahol ebben a tempóban behasított egy hajtűkanyarba.
    Civil forgalom kellő megjelenését én eddig csak a TDU-ban láttam, ott nincsenek kirívó esetek, autópályán mindenki 110-160 között megy, senki nem gázol át rajtam 200-as tempó felett, és a rendőrök sincsenek Nitróval töltve. Lehagyhatóak. Mondjuk ha már itt tartunk, a TDU, "amint lelassítasz megfogtalak és nesze neked 30000 dolláros birság" rendszere sokkal jobban tetszik mint az NFS roncsderbije, ami a HP2-nél még királyság volt és élvezetes.

    NeREUS the 4ST-GMP

  • Morden24

    nagyúr

    válasz mephi666 #66 üzenetére

    a rendőrök is mindig téged szúrnak ki a féltucat versenyző közül... akár első vagy, akár utolsó...

    Nagy igazság, de erről eszembe jut még egy dolog: a lópikuláért indulok mindig utolsó helyről? Hogy valami tragacs amerikai szennyet kelljen kerülgetni a jó kis európai verdáimmal?
    Ha már van ez a hülye driver's rep, akkor miért nem lehetne olyan, hogy van pölö 20 versenyző, különböző repekkel (még a dinamikus változást sem várom el), és ahogyan nő a reputation-öd, megelőzöd őket szépen, és ez alapján sorol be.

    meg mellé normálisan megadni a kocsik paramétereit

    Na most ahhoz persze ész, programozás meg gyártói beleegyezés is kéne, de tényleg nevetséges néhány autó viselkedése... Tehát nehogy már azt kelljen látom, hogy valami kőkorszaki Dodge-al az előttem haladó ellen jobban tudja bevenni a kanyart, mint én a Lotussal... azokban a kocsikban a kormány max dísznek volt... ;]

    A másik meg, imádom nézni a GPS-en, ahogyan a rendőrök "keccsup"-olnak velem, miközben tépetek a "tuning Veyronnal" (<- LOL!!!). Nem is gázpedál van a zsarukocsikban, hanem warp.

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz NereusLaceee #67 üzenetére

    Rész igazat kell adnom, tényleg idegesítő tudott lenni, hogy az elölhátul pattogós mindenféle elektronikát is fel kellett raknom hogy tovább jussak.

    Na ja, hát aki egy Astonra matricákat meg neont rak, azt el kell ítélni emberiség ellen elkövetett bűntettért :((( :DDD

    Amúgy a cicomázás tényleg király, meg én is showoff-oltam terepfestésű Lamborghini-vel (:D), de az Underground tényleg túlzás volt.

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

  • mephi666

    nagyúr

    válasz Morden24 #68 üzenetére

    nem teljesen úgy értettem, hogy modellezzék le minden kocsi viselkedését teljesen... hanem vannak a tipikus "bar"-ok... pl topspeed/acceleration/handling/nitro/stb... ránézésre adják meg, hogy pl egy nagy lomha dög mustang értékeit meg egy eclipse-ét... melyik miben jobb... aztán a tuningmódosítók és kész... és utána tényleg aszerint az értékek szerint menjen az a gép... viselkedjen mindegyik kocsi úgy, ahogy papíron megvan írva... :)
    a mw-ben én is sokat szórakoztam vele, hogy egyedivé varázsoltam a kocsit és mentem vele 1 kört :) de az igazi nfs-ek a hp2 előttiek voltak...

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • Barthezz2

    MODERÁTOR

    válasz Morden24 #63 üzenetére

    "Az a hab a tortán, hogy minden ellen szeret hátulról kitolni és megpörgetni, ami valljuk be, akkor válik mókássá, amikor te egy CLS-ben mész, az ellen meg egy Lotus Elise-el kitol"

    Nah ezt még übereli az is, hogy ha neadjist' előtted megy egy, akkor tuti hogy mindig arra az ívre sorol be, ahol te mennél még akkor is ha előtte nem ott ment, és van hogy még a padlógázas kanyarokban "harmat íveken" olyat fékez előtted, hogy esély nincs megállni vagy kikerülni, közben meg az egész banda elmegy melletted.. :W

    Everybody lies.

  • _Toka_

    senior tag

    Hát, ha mai grafikával újraírnák a Porsche-t, akkor kb. 5 évig ellennék vele zokszó nélkül.
    A Porsche ikonja még ma is itt figyel az asztalon ... tehát lehet, hogy tovább is... Nincs kecsap, a tuningnak "kézzelfogható" jelentősége van. A kocsira illik vigyázni. Csúnya ugyan, mégis van belső nézet...

  • Barthezz2

    MODERÁTOR

    válasz mephi666 #70 üzenetére

    Ez mondjuk a ps-re nagyon jellemző, hogy ott télleg "agyon lehet tuningolni" a kocsikat, meg beállítgatni az alkatrészeket stb.. aztán a versenyen meg lazán otthagy a 300 lóerős escort mikor egy 900LE-s Evo-val mész..
    Ha nem is szimulátor ez a game, de azért ha már ott a lehetőség a tuningra, és szép kis számokkal meg csúszkákkal jelöli hogy mit is tud a kocsid, akkor az annál sokkal szarabb ne menjen már 3x jobban :W

    Everybody lies.

  • mephi666

    nagyúr

    válasz _Toka_ #72 üzenetére

    a porsche alap :) rengeteget játszottam vele... főleg, hogy a 911es már kb 5éves korom óta a kedvencem... ezzel is eljátszottam a voodoo1-gyel... nem rossz... voodoo1-gyel elment az nfs2se, nfs3, nfs4 és a porsche is... 4generáció 1 konfiggal... és grafikában azért voltak különbségek szépen... ja meg régen a "lökhárítónézet" volt a kedvencem... az adta legjobban vissza a sebességérzetet számomra... anno tényleg megvolt az nfs-ek hangulata mindenféle blur effekt nélkül is... most meg hiába a sok csiricsáré effekt, ha más oldalról meg elszúrják az egészet :S nem is beszélve a split screen versenyekről, amiket most a sok 16:10 miatt el tudnék képzelni függőlegesen osztott képernyőn... így vissza lehetne adni a konzolok varázsát azzal, ha 1gépen 2en játszhatnának...

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • NereusLaceee

    csendes tag

    Igen a belső nézetet a HP2-nél vették ki, merthogy úgysem használja senki, valami olyan oknál kifolyólag, hogy a többi nézet jobb.

    Jó kifogás sose rossz. :)

    Megtehették volna azt is hogy használhatóvá teszik, pl az NFS5-ben sok autóban jól lehetett használni. Az egész azon múlik hogy akarják-e. Lásd, már sokszor dobált példám a TDU, ahol csak belső nézettel megyek. Minden autót lehet vele irányítani, sőt igazán jól csak lökhárítóról, vagy bentről lehet irányítani. Persze előtte nem árt a beállításoknál az ülés paramétereket jól belőni.

    Plusz a motion blur, amit már itt felhoztatok. Már évek óta azzal nyomja az EA a szemünk, hogy az ingame promo képeken a kerék motionblur-al van megáldva. A játékokban pedig végül nyomát sem lehet ennek lelni. Plusz a motionnel (nemtudom UC-ben hogy van) alapvetően az volt mindíg a bajom, hogy az egész képernyőt betöltötte, vagy lásd a Carbon-t ahol az egész szét volt kenve, aminek egy előnye származott: messziről kiszúrtad a civil járműveket, egy hátránya is volt, hogy a kanyarokat és a leágazásokat viszont ettől még nehezebb volt meglátni.
    Talán asszem a Pro Streetben nem volt ilyen durva, de azt viszont nem sokáig nyomtam :D

    NeREUS the 4ST-GMP

  • mephi666

    nagyúr

    válasz NereusLaceee #75 üzenetére

    szerintem azért vették ki, mert készültek az undorgrund sorozatra és eltalálták, hogy senki nem foglalkozik a kocsi festésével/matricázásával, ha nem látja a járgányt kívülről... ezért kapták ki... :S a lökhárítónézet volt mindig a kedvencem... sokkal jobban tudtam úgy irányítani a gépet... porschénél különösen élveztem kanyarokban, hogy vitte a segge a gépet és gyakran a tehetetlenségére bíztam a sorsát... :) volt egy kis szimulátoros beütése a játéknak... és ez nem volt baj soha szerintem... anno nem lehetett beszedni padlógázzal a 90fokos kanyart sem... kis kézifék meg csúsztatás kellett azért... :) és multiban azért kellett emiatt ügyesség is...

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • Morden24

    nagyúr

    válasz mephi666 #76 üzenetére

    szerintem azért vették ki, mert készültek az undorgrund sorozatra és eltalálták, hogy senki nem foglalkozik a kocsi festésével/matricázásával

    Szerintem meg azért, mert igényesen megcsinálni nagy meló, és gondolom voltak felmérések, hogy ki milyen módban játszik, aztán rájöttek, hogy legtöbben talán teliben ("lökhárítómód"), mások meg seggnézetben, ergo a szép díszes belső kidolgozás felesleges meló.

    Sectumsempra - For Enemies

  • mephi666

    nagyúr

    válasz Morden24 #77 üzenetére

    mármint úgy értettem, hogy azért vették ki, mert úgy látták, hogy az undorgrundokban előtérbe helyezett neont meg csilivilit nem látja a páciens, ha lökhárító módban játszik... és ezt akarták főleg erőltetni... inkább nézze mindenki a kocsi seggét... :) meg ezáltal mindenki szórakozzon minél többet a külső megjelenéssel... voltam 1-2 kiállításon, de engem soha nem hozott lázba ez a neon-os dolog meg a hifis... inkább a teljesítmény... az már más tészta :)

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • Morden24

    nagyúr

    válasz mephi666 #78 üzenetére

    Nem tudom, ezzel mindig úgy voltam, hogy

    1. egy ócska szar sufnituning kocsira nem rakok neont, mert felesleges vele feltűnést kelteni, max. bohócnak tűnhetek

    2. egy jó, esetleg egzotikus kocsira neont rakni meg felesleges showoff... ha nem bízom a kocsi külsejében (hogy fejeket forgat), akkor minek vettem meg?

    Szóval a kocsira neon az nálam egy szinten van azzal, mintha valaki egy olyan nyakláncot vesz fel, ami egy márka logója (Kelvin Clein, D&G, akármi)... tehát kurvadrágán összevásárolt egy rakat ruhát, és mindenképpen azt akarja, hogy ez látsszon rajta. Ez meg egy kategóriával van afelett, hogy rajta hagyom az árcédulát a ruhámon. Illetve kocsi esetében mintha kiraknék egy bazinagy nyilat, ami a kocsira mutat: "enyém, drága".

    Asszem erre mondják, hogy szánalmas :D
    Na persze ez magánvélemény.

    Nálam a teljesítmény egy dolog, de a vállalható külső is kulcsfontosságú.

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

  • NereusLaceee

    csendes tag

    A való életben ezzel én is így vagyok. A saját autómat mondjuk nem is tuningolom, van más amire fontosabb költenem. Nekem tökéletes a gyári dísztárcsáival. Kocka, Ford, viszont fekszi az utat és kényelmes, még hosszú utakon is. Az optikázott swift-ek mindíg rám másznak és le akarnak tolni mert nem megyek 140-et, viszont már attól halálfélelmem van, ha arra gondolok hogy ők virslitekercseken gurulnak.

    Ennyit a valóságról.

    Játékban meg az optikának inkább multiban lenne lényege. Rossz piár fogás hogy nem csinálok jó belsőnézetet hogy sarkalljam a játékost az optikára. Ebből a szempontból az U2 azért volt jó, mert ott muszáj volt, viszont pont ettől volt rossz. Muszáj... de mi a jó #nyámnak? Online játékban több értelme lenne. Kiállni versenyre, ahol a játékosok szavaznak a kiállított autókra, és alapból mások, a saját monitoruk előtt gyönyörködhetnek abban hogy más milyen autót csinált. De persze... itt a magyarfaktort figyelembe kell venni, mert ha meglátná hogy a másiké szebb, le akarná tolni puszta irigységből.

    NeREUS the 4ST-GMP

  • vbbb

    őstag

    Törésmodell-fizika, gyönyörű grafika, jó zene és hangulat: FlatOut - Ultimate Carnage

    Az NFS mostani része meg se közelíti minőségben, és szerintem a gépigénye is barátságosabb....

  • Morden24

    nagyúr

    válasz NereusLaceee #80 üzenetére

    A multis részével az a baj, hogy ahhoz nem elég, hogy egy spektrumból kiválszthassak színt, meg feldobhassak 20 féle spoilert (ja bocs, szénszálasakkal együtt 40...) - szóval ott a minimum az lenne, hogy teljesen egyedien kenhetem össze a kocsimat, egyébként kb. semmi értelme.

    itt a magyarfaktort figyelembe kell venni, mert ha meglátná hogy a másiké szebb, le akarná tolni puszta irigységből

    Muhohaha :D
    Hát ja. Számolnia kéne az EA-nak azzal, hogy a magyaroknak kell egy külön "Tier 4"-et csinálni: régi Fiesta, régi Golf, tuning Kadett, faspoileres Lada, Opelferrári :P

    Egyébként én ezzel a Tier 1-2-3 rendszerrel sem értek egyet. Abszolút nem vagy sarkallva arra, hogy sok kocsit próbálj ki, max. 3-4et, abból egyet csak unalomból. Először is, minek van ez a Tier dolog? Legyenek árak, aztán ha meg tudod venni, akkor megveszed, csókolom. Láttatok már olyan kocsiszalont, ahol megkérdezték mondjuk egy Carrera GT vásárlása előtt, hogy "elnézést, letolt-e már 50 fakabátot az útról, illetve okozott-e 200.000€ kárt az államnak"? :DDD

    vbbb: Abszolút jogos... érdekes amúgy, hogy ameddig a Flatout részekben kb. 70-30 százalkéban találják el a jó zenéket, addig az NFS-ben nagyjából fordított az arány :)

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

  • mephi666

    nagyúr

    válasz vbbb #81 üzenetére

    hát igen... az nfs-ek színvonala miatt szoktam át a flatoutra... 1-2helyen a hülye beakadás idegesít csak... amúgy jókis játék az... haverom 9600pro-n flatout2zik 1magos amd-vel és gyönyörűen néz ki/megy... ennyit az optimalizálásról...

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • vbbb

    őstag

    Nekem főleg az őszi(?) napsütötte pályák amik tetszenek...én a zenét mindig lehalkítom és internetes rádiót hallgatok közben. :)

    Itt egy saját videó pl: [link]

    [ Szerkesztve ]

  • Invadrr_Zim

    tag

    válasz barnam_ #51 üzenetére

    sajnos jelen pillanatban nem megoldható számomra, hogy az Xbox verzióról shotokat csináljak. :)

    [ Szerkesztve ]

  • TTomax

    nagyúr

    válasz bolondember #6 üzenetére

    Szarbon és a Próucca :C
    Elnézést,nem tudtam kihagyni.... :B :C

    ★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

  • NereusLaceee

    csendes tag

    Hjaaaaa és a Porsche óta nincs saját rendszámunk! (mármint ott volt utoljára)

    Ezt azóta is sérelmezem.

    Amúgy dühít ez a kialakult helyzet egy kicsit. Nem szeretem ha ilyen sunyi módon megaláznak egy címet és csak azért hozzák ki a játékot mert a neve majd elviszi a hátán, és ennek szellemében tojnak rá a fejlesztésre.

    [ Szerkesztve ]

    NeREUS the 4ST-GMP

  • Morden24

    nagyúr

    válasz NereusLaceee #87 üzenetére

    Hát igazából emiatt nem tudom hibáztatni az EA-t, csak a sok okost, aki elégedett vele, és megveszi évről évre.

    Ha kevés fogyna, akkor biztos lenne átalakítás. Ha jól fogy, akkor kit érdekel a sajtóértékelés, lényeg, hogy Vér Istvánék vegyék. :(

    Sectumsempra - For Enemies

  • NereusLaceee

    csendes tag

    válasz Morden24 #88 üzenetére

    Igen csak tudod azt szokták mondani, hogy "a kisgyereknek minden új"

    Aki most kezdi, most ül gép elé, annak ez is nagyon sokat jelent, és mondjuk egy visszafejlődést sem érez úgy meg, mert olyat sem látott még.

    Ha meg apa megveszi a gyereknek, mert pár éve még játszott a sorozattal, akkor apa sem fogja észrevenni hogy ez gyenge, mert évek óta nem látta az előző részeket, szóval ez itt valahol a probléma gyökere, hogy mindíg vonzóvá kell tenni a fiatalok számára is, és nehéz összehangolni a veteránok táborával, pláne ha sürget az idő, szorít a költségvetés. Persze nem lehetetlen, és nem értelmetlen kűzdeni érte, és dolgozni... de most nem sikerült az arany középutat megtalálni, ahogy előzőleg sem.

    NeREUS the 4ST-GMP

  • mephi666

    nagyúr

    válasz NereusLaceee #89 üzenetére

    hát igen... rájöttek a cégek (és itt nem csak az ea-ra gondolok, hanem a zeneiparra és a filmiparra is a játékfejlesztőkön kívül), hogy a mostani fiatalságnak szinte mindent el lehet adni... láttam munkahelyen, hogy a kolleganő az új nfs megjelenése körül mit futkározott, hogy megszerezze a fiának a játékot... :S és ugyanez van pl a filmiparban, ahol pl egy max payne filmmel be lehet csődíteni azt a korosztályt a mozikba, aki nem játszott még a játékkal... (a film viszont szerintem nagy égés lett... az első órában kb annyi akcióval, mint egy átlag barátok közt-ben) de az avp1-2 is silány lett... meg a folytatások folytatásai: die hard4, john rambo, rocky balboa és a többi... zenében meg ittvannak a tinizenekarok, akik színvonaltan zenét csinálnak mindenféle mondanivaló nélkül, mégis a 12éves kislányok pisilnek utánuk, úgy rájuk vannak izgulva... és még lehetne sorolni tovább... hát igen... mi a kezdetektől láttuk az nfs sorozat emelkedését és így a zuhanását is... :( holott ez tényleg egy folyamatosan megújuló téma, ami aranybányaként működhetne, ha 1-2évente kiadnának 1-1 újabb részt... olyan részt, amire odafigyelnek, hogy örülhessenek neki ugyanúgy a konzolosok, mint a pc-sek is...

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • vbbb

    őstag

    Minél gyengébb a játék annál kevesebben fogják megvenni eredetibe...ez csak érdekük lehetne már.

  • DriderG

    tag

    :Y Az viszont nem igaz, hogy ezt most kivételesen a Black Box fejleszti, ugyanis a Black Box fejlesztette mindig is az NFS szériát! (Eleinte EA Canada, majd az NFS Porsche 2000 után EA Black Box... Sőt továbbmegyek: emlékesztek még a Stunts-ra 1991-ből? DSI Software Inc. fejlesztette>később, '92-'93 után abból lett az EA Canada)
    :C
    Más:
    -a grafikus motor nem új, nézd meg a ProStreet és az Undercover rendszerkövetelményei
    között a különbséget, de szerintem ez látható is
    -a fizikáról annyit, hogy egy butított ProStreet fizika, akárhogy is szépítjük>250-300-zal közlekedő/előzgető Rhino-k, amik 3 mp alatt 200-on vannak xD
    -A grafika viszont szép, kivéve a sivár környezetet és a túlHDR-ezett Most Wanted úthálózatot
    :))

    [ Szerkesztve ]

  • sirzollee

    tag

    Nem rossz,de:a törésmodell lehetne Grid féle,az utak,épületek,egyéb gépjárművek megjelenése-ahogy a cikkíró is írta- lehetne jobb.Átvezető animáció nekem eszméletlenül tetszik.A Burnout-ot nem próbáltam,de a Gridhez hasonlítva messze allulmarad.Könnyed,jó,de hosszútávon felejthető-várjuk a következőt :D

  • DriderG

    tag

    A GRID-del ne hasonlítsuk... többre számítottam a Black Box-tól, élvezetes játékmenetre, de ha ez az arcade, akkor ne nevezzük a GRID-et is annak, mert az már komoly szimuláció hozzá képest!

  • Pancso

    csendes tag

    Nekem is megvan ez a játék.Szerintem nem nagy durranás.Az elején még élveztem de ahogy egyre jobban elkezdtem belemerülni nehezült a game.Nem tudom sok hiba van benne pl: a kocsik álladndóan belém jönnek verseny közben és amikor egy tier 2-es tipusú kocsival versenyzek beállnak az 1 tipusúak is :W .A grafikához nincs hozzászólni valóm sztem szép.A gépigényt se tették nagyon kicsire a fejlesztők.Mostanában nem is jáccok vele mert nem tok tovább jutni.Vagy csak már beleuntam a játékba. :F

    MSI Radeon RX1650 vidi kártyaaaa! [512MB]<---:D

  • Typhoon47

    őstag

    válasz Kasza08 #47 üzenetére

    a zene primitív, a grafika ronda, hiába vannak kidolgozva az autók istenem, nézz körbe, a tájak az épületek, az út, semmi sincs rendesen kidolgozva ...
    a story undorítóan sablonos és gyenge.

    nem ér meg 13at ez a rókabőr, talán ezzel mindenki egyet ért.

    "Education is important but big biceps are importanter"

  • Typhoon47

    őstag

    válasz Morden24 #82 üzenetére

    Láttatok már olyan kocsiszalont, ahol megkérdezték mondjuk egy Carrera GT vásárlása előtt, hogy "elnézést, letolt-e már 50 fakabátot az útról, illetve okozott-e 200.000€ kárt az államnak"? :DDD

    Bazz ez kurva jó :DDD :DDD :C , 5 percig röhögtem egy irányba :D
    Ki is rakom aláfirkába, engedelmeddel :B

    [ Szerkesztve ]

    "Education is important but big biceps are importanter"

  • mephi666

    nagyúr

    ezt a kocsivásárlós dolgot szerintem legegyszerűbb úgy rövidre zárni, hogy van x ezer dolcsid, amiből 3-4 alapgép közül választhatsz, aztán ahogy gyűlik, veszel nagyobbat, tuningolod, stb... de semmiképp sem engedném, hogy alapgépet tuninggal olyan szintre lehessen hozni, mint egy sokkal drágábbat... mw-et én pl egy mitsubishi eclipse-el nyomtam végig és a vége felé tuninggal minden "bar" a maxon volt már... otthagytam a murcielagokat is, mint valami talicskákat... :) ez nem teljesen reális azért... azért választottam az eclipse-et, mert valakitől talán elnyertem és porosodott a garázsban... az addigi kocsimat elpasszoltam, hogy összejöjjön a pénz egy ford mustang gt-re... az egy irányíthatatlan lomha disznó volt... adtam is el és a mitsubishit fejlesztettem... onnantól nem is cseréltem kocsit... :S nem sok értelme volt így... a régi nfs-ekben bevált módszer lett volna itt is az igazi... vagy ha a porsche mintájára csinálnának egy "oldschool" autós játékot a street rod mintájára, ahol lehetne egy kb évtizedes karrier mód az akkori kocsikkal... és ezt utána lehetne folytatni a 70es évek járgányaival, stb... rengeteg ilyen téma van, amit nagyon sikeresen meg lehetne lovagolni... a porsche-ben én anno élveztem, hogy: "hű, forog a kocsi, kinyitom az ajtót... lecsukom a tetőt, benézek a motorháztető alá, stb" ezt most sokkal részletesebben ki lehetne dolgozni a mai hw-ekkel és állat dolgok jöhetnének ki belőle...

    bocs, hogy bő lére engedtem a fantáziálásomat :D

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

Új hozzászólás Aktív témák