Új hozzászólás Aktív témák
-
Typhoon47
őstag
annyira üres, annyira nulla hangulatú az egész game, hogy az valami borzalmas
meg a sztori könyörgöm, miért? nem ezt érdemeljük szerintem"Education is important but big biceps are importanter"
-
hülyegyerek
addikt
Szerintem meg a cikkíró eléggé elfogult negatív irányba....nekem az előző rész irányítása sokkal jobban bejött,de ennek meg nagyon jó fílinget sikerült varázsolni,a grafika szép (ez előzőekhez képest),az új versenyfajták (highway battle,1:1 fogócska) pedig egyszerűen zseniálisak.
A sztori elég sablonos,dehát nem is az a lényeg.Jó kis game volt kikapcsolódni egy STALKER után.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
Norb0
tag
Az út azért tükröződik mert vizes -.-"
A Black Box-ot meg leváltották már, a Citerion kapta meg, az nfs szériát, ami megkapta a burnout paradise motorját (mert a citerion fejleszti a bu-t) és lehet hogy a "törés"-t is. Meg különben is, az uc-ben a törés mér lenne burnout szinten? szerintem nem ez volt a cél, mert akkor nyilván megcsinálják -.-" -
Pompi
MODERÁTOR
"A képi vágások és a belassulós hangeffektek a versenyek előtt(michael bay)"
Bocs, de ez mi? Miért Michael Bay? Miért kisbetűkkel? Ha már lassulós effekt, akkor sokkal inkább John Woo szerintem...
Feel Good Inc.
-
bolondember
MODERÁTOR
bevallom őszintén, nekem egész végig "most wanted 1.2"-fílingem volt...
nem rossz a játék, de tényleg olyan bugok...
a kedvencem: megyek, és az aszfaltból kiemelkedik egy autó és elhúz az ég felé - minden ötödik versenyen...
az ellen szokás szerint csítel, de mindezek ellenére még mindig nagyságrendekkel jobb, mint a Szarbon és a Próucca volt..Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
feka007
nagyúr
Ha egyszer láttad futni ezt a ganét akkor nem állítasz ilyet hogy megkapta a Paradise enginét, olyan messze van a két game technikailag egymástól mint Makó Jeruzsálemtől... Látni, hogy ugyanaz az engine van alatta mint a PS-ben volt, még az árnyékbugot se javították ki, még rondább az egész...
Ugyanúgy a Black Box dobta össze ezt is kb két hét alatt (ha nem hiszed: [link])Mod: bár a hsz-edből nem derül ki, de ha arra értetted hogy a következőt fogja a Criterion csinálni akkor sry. Bár szerintem az kizárt...
[ Szerkesztve ]
-
capafog23
őstag
Egy vicc ez a játék, elhiszem hogy arcade meg minden, na de ennyire?
300-al lehet bevenni simán földúton a kanyart ...
300-al mész és a mezei kis zsaruk simán ott jönnek mögötted ...
10 terepjáróba belemegyek szemből de nincs baj megyek tovább ...Ugyanaz a játék grafikája, motorja elég régóta ...
Már máshol is leírtam, de tipikus esete annak hogy bejött a népnek a játék és húzzunk le minél több bőrt róla, minél kevesebb munkával.
Egy hányadék az egész! -
Invadrr_Zim
tag
A kisbetuk javitva, es azert Michael Bay es azert nem John Woo, mert nem galambok es golyok repkednek.
Nezd vegig a Transformers-t, az ottani kamerakezelessel, latvanyvilaggal, es a mellerakott hangeffektekkel, majd nezd vegig itt a versenyek kezdetet, es vesd ossze a kettot. -
veterán
válasz bolondember #6 üzenetére
Sztem is Most Wanted 1-2 a ProStreet enginével, és a Carbonszerű zenékkel.
Az irányítás billentyűzettel vmi förtelem, itt már nem arról van szó, hogy nagyon árkád, hanem az autók viselkedése sokkal közelebb áll egy téglához, mint egy valódi kocsiéhoz.
Tiszat vicc, de eljutottuk oda, hogy a Project Torque sokkal jobban hozza az igazi NFS feelinget mint az Undercover.
Az egészet még megmenthették volna azzal, hogy ha maga a játék nem motiválja az ember a végigjátszásra, telenyomathatták volna élőszereplős mozival, ehelyett csak pár mondatos bevágásokat kapunk néha néha... -
_Orbi_
aktív tag
Az élőszereplőket én speciel egyenesen rühellem.
Annyira mind1, hogy mit makog nekem ott a képernyőn, így-úgyse értem meg. Ha meg nem értem, akkor minek nézzem?
utoljára a Mafia 1 és a Crysis Warhead intróit néztem meg, mert volt hozzá tisztességes magyarítás.Amúgy a Project Torque az elmúlt kb fél évben valami rettenetes lett. Függő voltam, reggeltől estig nyomtam, de abbahagytam, mert nagyon elrontották az egész játékot az állandó fejlesztésekkel. A grafika gyönyörű lett, de nem lehet menni a kocsival és ez csak a legkisebb probléma.
-
Ant@
senior tag
Asszem rájöttem a megoldásra: GRiD
-
KoPy89
tag
Engem az állandó napsütés dühített egyedül, amúgy jó kis kikapcsolodás. Nem bosszantott fel egyszer sem a játék, mert eléggé könnyűre sikeredett
-
veterán
Én szinte biztos vagyok benne, hogy nálam alapból magyar felirat volt a mozizós részek alatt, nem mintha felirat nélkül nem értettem volna meg a nagyon bonyolult szöveget
Én csak alapkocsikkal száguldozok már jó ideje, de azt nagyon élvezem. Ha vmit reggeltől estig nyom az ember arra könnyű ráunni, ez mindennel így van.
-
Ant@
senior tag
Én nem próbáltam a játékot, de mindenhol azt olvasom, hogy húú de rossz lett ez az NFS. Ezekhez az emberekhez csak egy kérdésem lenne: mégis mit vártatok? Tegyétek a szivetekre a kezeteket és mondjátok azt, hogy nem tudtátok előre, hogy ez lesz. Aki autóversenyt szeretne az kezdjen el GRiDezni ott legalább létezik az MI.
-
Sirandrish
legenda
Nekem ez a rész az NFS-ből tetszett..nem mondom hogy a legjobb autós game amit valaha láttam de elment egynek és egyszer végig lehetet menni rajta.
Én egy kérdést tennék fel a Grid fanok felé ha megengeded..
Miért kell minden NFS-el kapcsolatos topicba fikázni az nfs-t és elmondani hogy a Grid milyen állat game ahelyett hogy nyomnátok a nagy GRID-et?
Ez engem komolyan érdekelne...látom már a Grid topic hogyismondjam...öö.."pörgősségéből" hogy hudesokan szeretik azt a játékot és hudesokan nyomják még mindig...a TDU miliószor jobb és népszerübb is..
az EA-től meg ne várjon senki csodákat mikor mindenki nagyon jól tudja hogy 6 honapos fejlesztésekből nem lesz SOHA teljesen uj játék kimagasló változások ésatöbbi...
SZóval aki Arcade kocsis gamet akar annak jo az NFS is aki meg a Gridet isteniti az Gridezzen már könyörgön...ne az NFS-t szidja..
piiisz
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Ant@
senior tag
Ok sorry, úgy látom kicsit túllőtem a célon, nem akartam senkinek az érzéseibe gázolni. De ha még nem tetted volna próbáld ki a gridet, a népszerűség nem minden.
Loha: szvsz az arcade autóverseny és a történetmesélés két külön műfaj.
[ Szerkesztve ]
-
Sirandrish
legenda
Nem pont veled van bajom csak már kicsit uncsi hogy mindenki a Gridet isteniti miközben senki sem játszik vele...ahányan istenitik annyi ember még nem irt a topicjába
Amugy megtettem...kipróbáltam... de nálam a Race Driver sorozat a Toca 3nál leirta magát..az utolsó kör utolsó kanyarja mindig csuszósabb a többinél stb stb..ugyanugy csal a gép mint az NFS-be csak itt mindenki elfelejti megemliteni szóval nah
Én se az NFS-t se a gridet nem istenitem..annyit viszont tudok hogy az NF-t végigtoltam a Gridet meg a 3-4. verseny után uninstalláltam...
Loha: arcade játék amiben a story köti le a játékost? nahneee...
látom Ant is ezt irta
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
lúzer
veterán
válasz bolondember #6 üzenetére
én még nem láttam bugot, főleg ilyen durvát
MO. RIP. - az utolsó kapcsolja le a villanyt.
-
laci06
senior tag
egyszer végiglehetett játszani, háttérbe beraktam néha valami normális zenét, aztán arra, hogy picit pihenjek és kikapcsolódjak, majd letöröljem jó...
egyébként meglehetősen szar játék -
bolondember
MODERÁTOR
a másik kedvencem az pedig, mikor felállsz versenyezni, akkor beáll egy verda kijelölni, h hol a startvonal, és tíz esetből háromban nincs rajta "kasztni"...
mondjuk már múlt héten végigvittem, lehet azért láttam több bogarat benne...
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
lúzer
veterán
-
Godlike
tag
Próbáltam mind kettőt (grid, nfs). Hát az új nfs-ben semmi kihívás nincs. Oké hogy árkád de ami ebben a játékban van ez egy vicc. Azt hogy az utolsó körben az ellen kb 300-zal próbál felzárkózni már megszoktuk a sorozattól de itt még ez sem megy neki. A tuning rész kb annyi hogy most már tudod a csúszkával változtatni a kerék méretét? Mert a többit nem látod nem érzed max a mutató többet mutat a hub-on.
A grafika meg nem minden, egyetértek a cikk írójával: sosem bírtam hogy "wax-os az út",
szalonfényű a kocsi. Az már régen rossz ha egy autós játékban a zenét próbálják meg turbózni, mi van az autó hangokkal? Ez a játék az nfs széria leggyengébbike, oda jutott hogy rá kéne írni a dobozra, hogy 3+.Nem mondok több rosszat ne sértsem a rajongókat.
Godlike
-
Godlike
tag
Pont.
[ Szerkesztve ]
Godlike
-
gpatrik
tag
Nos azért remélem a 2 éves fejlesztési idő a következő résznél meghozza a gyümölcsét. Tuning terén elég fapados a game, bár felniknél valóban van miből választani. A spoilersettek pedig bugosak mint eddig. A tolatólámpa ott világít ahol nem kéne, bár most javításra kerültek a rácsok, ami ugye a PS-ben atom bugos volt. A vizes effekthez pedig erőmű kell, legalábbis nekem csak induláskor jelent meg. Összességében tűrhető game, bár nem tenném föl mégegszer hogy végigtoljam.....
"A világ tele van készséges emberekkel. Az egyik fele kész dolgozni, a másik fele kész hagyni őket dolgozni."
-
r-chee
őstag
Hát nem tudom a többség hogyan érzi, de számomra az Undercover grafikája valahol az NFS1-ével egyszinten mozog. Eszméletlen ocsmány lett. A napsütés meg minden inkább egy zavaros neonlámpűhoz hasonlítható, de nem napsütéshez. A Carbon volt az uccsó, ami igényesen volt megcsinálva, a prímet szerintem meg mindenkinél a Most Wanted viszi.
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
Hunter2
addikt
Amikor egy Bugatti Veyronnal menekülök 330-al és egy rendőrségi terepjáró legyorsul akkor az egy kicsit meglepő nem?
-
r-chee
őstag
Sokkal inkább szánalmas. Ennyire sem voltak képesek odafigyelni a készítők. Nah és valljuk be, az NFS jelenlegi történet-vonalából nem lehet már újat kihozni. Más uton kéne gondolkodniuk, mert már csak körözni tudnak, továbblépni nem.
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
stvnppp
senior tag
Szerintem egynek elment... Bár vannak hibái (nem kevés), de arra a néhány órára lekötött. Persze egy NFStől sokkal jobbat várna az ember, de ez van...
(Undergroundot addig játszottam, míg ki nem jött a 2. )
[ Szerkesztve ]
-
(Darkwood)
őstag
Ahogy olvastam a hsz-eket nem nagyon láttam olyat, hogy "kicsit" rosszul lett optimizálva a játék!? Vagy csak nálam van az, hogy 100%-on veri a CPU-mat?
Én korrekt eladó és vevő vagyok, így elvárom, hogy más is az legyen velem! Ha nem vagy korrekt és átba****, akkor az én szememben egy utolsó patkány vagy és ne találkozz velem az utcán, mert...!
-
stvnppp
senior tag
válasz (Darkwood) #32 üzenetére
Ilyenek vannak, pl nem használja ki a több magos CPU-kat, nekem is csak az egyiket nyüstöli...
(Van valami program, ami megoldja a problémát)[ Szerkesztve ]
-
plaszy
őstag
Annak ellenére, hogy nem sok újítás van benne, nekem tetszik. Tényleg jól irányítható, és ki tud kapcsolódni az ember. Mondjuk a zenébe bedobhattak volna valami változatosabbakat, mert van hogy ismétlődnek pár verseny után.
Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=plaszy
-
proci985
MODERÁTOR
pozitívum:
- zene
- rászoktatott a manuális váltó használatára billentyűzetről is erre még a GTR Evolutionnak/Race07nek/Colin 2.0nak sem sikerült, pedig azok szimulátorok...
- 1280ban megy ultrán AAval, jól
- először nem röhögtem el a sztori módot a porsche óta... ez is vicces, de a színészi játék nem olyan, mintha én próbálnám eljátszani a szerepeket
- csak párszor káromkodtam perceken át fennhangon a pr0n streettel ellentétben, ahol folyamatosan
- végig lehet vinni, ellenben a pr0n streettel (ld grip sector bug @ grip king stage2)negatívum:
- AAval is ronda
- hát még AA nélkül!
- az irányítást nem írták újra... átállítottak pár csúszkát és annyi... egyébként tényleg könnyebben kanyarodnak az autók (pr0n streetben ugye 25/75%os kormánybeállításokkal lehetett csak bevenni egy kanyart, vagy kézifékkel, ami kvázi pályagépeknél minimum vicc) és a fékek... nos a forma1es autók elbújhatnak lassulás terén... szóval a meglátás konyhanyelven tökéletesen megállja a helyét, most már lehet kanyarodni
- a motorfék túlzottan erős, főleg gyengébb autóknál (mivel vezettem már hasonló erejű autót, van összehasonlítási alapom, erőssebbeknél nincs)
- nem lehet hangra váltani... van valami okosság, hogy vezetés függvényében tudod egyre tovább pörgetni a motort (wtf?).. szóval egyes 8400, kettes 8200, hármas 8000, négyes 7800, ötös 7600... igenám, de a beépített automata korábban vált el, ami annyit jelent, hogy míg első két fokozatban nincsen baj, mert optimális fordulatszámba kerülünk váltás után, negyediknél azt vesszük észre, hogy hopp, túl hosszú a váltó áttételezése, váltás után pedig a kocsi nem gyorsul, mert nem tölt a turbó... emelkedőn még rosszabb a helyzet, felvállt, aztán levált az automata, ez súlyos másodperceket jelent
- az emelkedő és szélárnyék továbbra is túl van hangsúlyozva
- az automata tetűlassú. ilyen lassú automatáért jelenleg egy családi kombi esetében kivágnák a fejlesztőket gombátszedni az esőbe, nemhogy egy Porsche esetében, ahol az automata DSG hozza a professzionális versenyzők szintjét. egy másodperces váltási idő, 5km/h fölötti sebességvesztés?
- a váltó algoritmusa is rossz
- nem volt pénzem kifizetni a kárt, hát amikor először elkaptak, elvontatták a kocsimat. később kifizetni? ugyanmár. egy veyron volt...
- ahhoz képest, hogy amikor manuális váltóval mentem billről, úgy, hogy feszültem az rpmre (mivel hangról nem lehet optimálisan menni), percenként 4-5 mpket vertem magamra(!). ehhez képest kormányról manuális váltóval percenként 1-2seket szoktam kapni, mert biztonságosabban vezetek... igen, ennyire gyenge az automata!
- természetesen a motorvezérléshez és váltóáttéthez nem tudunk nyúlni... ilyen elszúrt karakterisztikájú alkatrészekkel pedig egy idő után nem lehetne eladni a cuccokat a piacon, mert mindenki tudná, hogy sz*r
-4500rpmnél egy biturbó porsche lassul az emelkedőn... könyörgöm, minimum 300nm nyomaték már ott is van, nem egy trabantról beszélünk!
- a törésmodell utolérte a carmageddon1et, de a porsche még mindig veri... a Colin 2.0 viszont már köröket ver rá
- ha bemész a kanyarba, olyan, mintha rálépnél a fékre. ill beletaposnál a fékbe. nem tudom ki találta ki, de beállítanám bénának (ld ponyvaregény)
- kanyarban mondanom se kell, hogy blokkoló kerékkel nem fogunk találkozni
- a rendőrök algoritmusai 1:1ben a most wantedből lettek átemelve. az ott meglévő pár szemetszúró bug természetesen megmaradtösszhatás: a pr0n streetnél jobb, citromdíjat épp elkerülte, de nem sokkal. helyette ajánlott inkább a carmageddon 1 és tdr2000, a most wanted illetve a race07;Đ
idén se jött ki need for speed... aki mást állít, az nem játszott az egyel, a porschével vagy a most wanteddel;>
3/10. ebből egy pont a végigvihetőség, egy pont a zene miatt. a maradék egy pont, mert eszembe juttatta, hogy a carmageddon mekkora remek játék is volt, ja meg mert rövid, és kevés idő alatt végigrohanható
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Nunder
őstag
Na mondjuk ezen a terepjárós dolgon én is kiakadtam. Szvsz azé van benne a Veyron, mert akinek van pénze úgyis megveszi, de hogy azok a terepjárók mit művelnek?! Nem hittem el mikor full tuningon úgy állva hagy, mintha tolatva mennék. Engem a legjobban a következő idegesített: adott egy teljesen átlagos verseny. Autónak vegyük mondjuk a Veyront. Száguldasz lefelé a kanyon egyik földútján, a sebesség a 400hoz konvergál és akkor a semmibe -igen a semmibe- akadsz bele. És ezt a játék minden egyes alakalommal eljátszotta velem ugyanis ha azon a shortcuton mentem akkor mindig rásodródsz arra az ívre ha nem fékezel 100 ra. Nem is beszélve arról a bizonyos pályaelfogyásról. Szóval ezek az "aprócska hibák" elvették a kedvemet. Nem lett rosszabb mint az uccsó két rettenet de sokkal jobb se. Kár, többet vártam volna...
“It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu
-
(Darkwood)
őstag
-
stvnppp
senior tag
válasz (Darkwood) #38 üzenetére
-
ben800
aktív tag
válasz bolondember #6 üzenetére
Szarbon lolololololololololololXDXDXD
hahahahahahahahah az már igaz ez jó volt!!! -
bartucc
addikt
Hát halljátok nemtom mit mondjak.
Személyes véleményem következő:
Régen voltak nagyon jó játékok: nfs4-et ps-en toltuk, a porsche-t pc-n, majd amikor megjelent a HP2, akkor meg azon versenyeztünk, első pályán ki megy legjobban. Most ez hiányzik, a feeling. Az újdonság varázsa "megvan", inkább a sztoriban, de mindig azt érzem: carbon: de ratyi lett, aztán PS: ez még inkább(jó ez nem teljesen igaz), de a UC már nem jött be. Én a régi nfs-t vágyom, amikor állat kocsikkal döngeted, jó ellenfelek ellen, és élvezed. NFSU az nagyon bejött, akkor még tudtak jó game-t csinálni, MW után már nem. A GRID-ről meg annyit: a career mode-t hamar megunod, de szórakozni el lehet vele, a ps felett van kicsivel, de élményben, érzésben jobb sztem. Az nfs messze van sztem a régi színvonalától, akkor nem volt kihívója, most meg nem fejlődtek, én így látom
Az arcade jól is van, de azért 100 után ne vegyünk már driftelve, 90-kos szögben kanyart, mert pl most borultak ismerősök közül 3(!)an is, és nem kellett hozzá 80 sem, nemhogy 300. Kicsit lehetne reálisabb. És tényleg nem hoznak újat, tiszta cod feeling, cod 4 motor az 5 alatt, kicsit szebb, de semmi nagy durr, és megint 10 feletti ár....
Részemről ennyi."Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember." //Galla Miklós//
-
Rocko
tag
lehet bukás volt a pro street, de ez még szarabb... egy vér árkád, gagyi...
az előd legalább koncepciónak jó volt, újra elkezdett tetszeni az NFS, örültem, h végre nem lehet 600zal bevenni egy 90fokos kanyart, erre most meg ez... grt... -
(Darkwood)
őstag
ÓÓÓ... igen! Mindjárt jobb, így csak 50%-on vereti! Köszi neked is meg szacseenak is!
Én korrekt eladó és vevő vagyok, így elvárom, hogy más is az legyen velem! Ha nem vagy korrekt és átba****, akkor az én szememben egy utolsó patkány vagy és ne találkozz velem az utcán, mert...!
-
MC Pite
veterán
válasz bolondember #6 üzenetére
A Carbonnnál votl fizika. Nem vettél be 200al hajtűkanyart. Kanyondrift... rémlik?
Nem volt olyan hogy a hatodik másodperctől a végéig vezettél, nem voltak irreálisan hülyék és fizikát soxorosan meghazudtolóan gyorsak az ellenek.Ez egy élvezhetetlen xar lett, Carbonban újdonságokat vártak és nem jött, de nem volt rosszabb igazából mint az elődők. MW isteni, szeretem, III. részután a kedvenc; mégis olyan überbrutálgyagyin könnyű és übervalótlan az UC (mint a PS,bár fizikája jobb volt de atomgagyi árkád lett az is ) és így 2 percre sem tud lekötni . PS-nél jobb, de bármelyik nfs-t szívesebben evsszük elő ezek helyett.
Project Torque szintű játékmenetet/fizikát nem várok, de a 9-10. rész-t nem kéne soxorosan alulmúlni. Az nfs II élethűbb volt
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #3 üzenetére
A legtöbb nfs elég egyszerű, de a korai részek ennek ellenére remek hangulatúak voltak. Hot pursuit, porsche vagy akár nfs1!
On
Én sok reményt nem fűztem ehhez sem, már a tavalyi részre is csak ránéztem. Forza2-őt lassan végigjátszom már, lehet benne vagy 60 óra...utána jöhet egy gird vagy burnout.[ Szerkesztve ]
-
Kasza08
őstag
Én kezdem úgy érezni, hogy tényleg csak nekem tetszett a játék. Én nem fűztem hozzá sok reményt, így kellemes csalódás volt (prósztrít után meg pláne).
Fogalmam sincs miért, amikor szídják a játékot, akkor azt magamra veszem; talán azért, mert megvettem eredetiben
A zenék szerintem ebben a legjobbak, szó se róla, eddig mindegyikben tetszettek a zenék, de ebben tényleg nagyon tetszettek. Főleg a Pendulum Granite és a The Temptest.
A grafikára pedig tényleg nem lehet panasz, az hogy csillog az út... hát istenem... de azt nem említik különösképpen, hogy mennyire aprólékosan és gyönyörűen vannak kidolgozva az autók, a lökhárítótól a lámpáig!
Nekem a storyval sem volt bajom. Egyáltalán nem ismétlés, melyik részben voltunk áruló zsaruk?Attól pedig lábrázást kapok, ha valaki a MidnightClub-ot kezdi el dícsérni, ezt fikázva...
Annál bugosabb ótvar játékot rég láttam. Bugosabb mint a GTA IV...Minden ízlések és pofonok, én elegedett vagyok ezzel és nem bántam meg azt a 13k-t érte. Főleg, mert karácsonyra kaptam
-
Kasza08
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
gp A recept egyszerű. Vegyük azt a játékot, ami eddig a legjobb visszajelzést kapta, és folytassuk. Ez pedig kétség kívül a Most Wanted. Rakjunk bele új játékmódokat, sok eddig bevált autót, egy elég nagy térképet és egy autós-akciófilmes keret sztorit. Mindez egy próbakörre elég, vagy messze lehagyja a konkurenciát?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Statikus nyomásra kiélezett ventilátor jött az Arctictól
- Kerékpársportok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Crypto Trade
- Politika
- League of Legends
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Path of Exile (ARPG)
- További aktív témák...
- G.Skill 48 GB DDR5-7200 (2x 24 GB) 8400 + Alphacool ddr5 ram modul
- Macbook Pro 16" 2019 i9-9980H 64GB 1024GB AMD Radeon Graphics 5500M 8GB 3K Retina
- Asus G15 Zephyrus RTX 3070 15,6 4k 165HZ Ryzen9-5900HS 16gb ram 1TB ssd win11
- Újszerű iPad Air 3 2019 64GB Space Gray Cellular US-5016
- Dell XPS Precision 5530 i7-8850H 4.3GHz 16GB 512GB Nvidia Quadro P2000 (1650Ti) 4K IPS TouchScreen!